![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik las vandaag in de krant (GVA) dat de Turkse Songul Koç als bij wonder de kogel van HVT overleefde, dankzij haar ... siliconenprothesen. Gezien het kaliber van de kogel, is het inderdaad en wonder dat je het inpact ervan overleefd.
Nu stel ik me hier wel enkele vragen bij. Deze vrouw is en devoot moslima en droeg een hoofddoek, toen het schot haar raakte en onlangs verscheen ze er ook mee in de rechtbank. Ik dacht dat moslima's hun lichaam eigenlijk niet zo belangrijk vonden en zeker geen lustobjecten waren. Ze mogen normaal gesproken toch geen erotiserende indruk op mannen maken. Waarom heeft ze dan siliconen in haar borsten steken? Als het om een reconstructie na een borstamputatie gaat, is het misschien nog begrijpelijk, maar als ze grotere borsten wou ... dan is het deze Westerse "zonde" die haar leven gered heeft. Toch blijf ik het vreemd vinden: hoofddoek en siliconenborsten. Dat lijkt me eerder een contradictie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Het zou wel voor een kanker operatie kunnen geweest zijn of nog andere mogelijkheden.
Ik weet het niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Partijlid
|
![]() draagt zij wel een hoofddoek, ik dacht van niet!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Draagt gij wel een bril, ik dacht van niet! 't is niet die linkse. Maar mij interesseert het niet of ze een prothese of siliconen heeft. Of toch, ik ben blij dat ze het heeft, want ze leeft er nog door!!!!
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door sn00py : 5 oktober 2007 om 21:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister
|
![]() Dus bij alle agenten siliconen prothesen plaatsen want die stoppen kogels??
Dat moet iemand mij dringend eens uitleggen! Trouwens, plastische chirurgie is haram maar wie zijn wij om te oordelen of zij daardoor een goede of slechte moslima is. En wie zegt dat ze dat voor haar man doet? De meeste vrouwen doen dat voor zichzelf. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die contradictie merk je toch dagdagelijks aan de combinatie van een hoofddoek met de rest van de kledij, op z'n zachtst uitgedrukt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() hahahahahahahahahaha zijn ook zo lekker hypocriet heh die moslimpies
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister
|
![]() Citaat:
de plicht van de vrouw is om haar man te behagen, zou me niet verwonderen indien er zoiets in de koran staat
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nogal een typetje dat graag ![]() Nog niemand opgevallen dat dit moslimvrouwtje niet vergezeld is van een man ??? Waarom wordt zij als alleenstaande bestempeld ? Iemand een idee waar hij ergens ZIT ??? ![]()
Nieuw forumreglement : Volg de link voor meer details. Laatst gewijzigd door manta : 6 oktober 2007 om 23:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() pssst hé snOOpy, wat een schattige avatar trouwens. Sexy, hoor!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
Op de foto die in de kranten verscheen, droeg die vrouw geen hoofddoek. Men zou ze zelfs als Westers kunnen bestempelen. Toch droeg ze plots een hoofddoek, terwijl ondertussen vaststaat dat de vrouw gescheiden is. Veel vrouwen beginnen juist nadat ze getrouwd zijn een hoofddoek te dragen, zij blijkbaar na een scheiding. Het klinkt me gewoon te raar en ik probeer er een verklaring aan te geven. Droeg ze die hoofddoek wel degelijk om religieuze redenen? Ik begin daar aan te twijfelen. |
|
![]() |
![]() |