![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burger
|
![]() Hoe schatten jullie de politieke toekomst van belgië in door deze tegenstelling? In Vlaanderen weigert het Vlaams Kartel in een regering te stappen die de splitsing niet doorvoert. De sossen en de VLD daarentegen spelen een laf spel met hun 'forum' en zullen niet moeilijk doen. In wallonië is het standpunt van de ps en mr wel duidelijk...
1) Dit wordt de definitieve breuk van belgië 2) BHV wordt gesplitst zonder hier een prijs voor te moeten betalen. 3) Vlaanderen gaat een extra geldstroom naar Brussel mogen inleggen of grondgebied verliezen voor de splitsing. 4) Er zal niets veranderen. 5) Een andere mogelijkheid Bij mij is er een lichte hoop op de eerste optie maar ik vrees dat we weer mogen gaan dokken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als men langs beide zijden van de taalgrens bij z'n standpunt blijft (wat waarschijnlijk is om geen gezichtsverlies te lijden), en de zaak escaleert, dan wordt dit de definitieve breuk tussen VL en WL.
B-H-V is een tijdbom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Leo Peeters is bij deze vanaf vandaag ook een smerige lafaard!
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() [size=7]13 juni ? AFREKENEN ! SPa en VLD Weg er mee ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [size=7]CD&V of Vlaams Blok uw enige alternatief [/size]
VLAANDEREN BOVEN EN VLAANDEREN EERST
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Allez, Somers, vlaamse minister-president vormt een Vlaams front?
1. Federal bevoegdheid 2. Een front voor n�* de verkiezingen 3. Grondwet niet nageleefd
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9 |
Burgemeester
|
![]() Ik ga akkooord met wat zeno zegt, BHV is inderdaad een tijdbom onder België. De MR(met Michel op kop) weert zich als een duivel in een wijwatervat tegen de splitsing. Ze zeggen radicaal NEEN. Toch zullen ze moeten, er bestaat hoedanook een eensgezinde Vlaamse stem over de splitsing, enkel het tijdstip waarop het doorgevoerd moet worden staat nu ter discussie. De splitsing staat in het federaal regeerakkoord, maar met de weigering van de Franstalige partijen staat de federale coalitie op springen. Bovendien moet volgens de raad van state BHV zo snel mogelijk gesplitst worden.
Het binnekort vallen van de Federale regering zal de eerste stap in de scheiding van Vlaanderen en Wallonië een feit zijn. |
![]() |
![]() |