![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Jawel, meneer Duval, ik wil op een waal stemmen,
en wel op Claude THAYSE van de RWF !!! Raad eens waarom ?
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Je weet toch waar de RWF voor staat ?
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat hij republikein is?
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() RWF wil Wallonië (zonder Brussel) 'terug' bij Frankrijk aanhechten.
Het is de enige partij voor de Ware Vlaming !
![]() |
#7 |
Lokaal Raadslid
|
![]() RWF: Rassemblement Wallonie France - nu, voor mij moet Vlaanderen sowieso een onafhankelijke republiek worden. Wat Wallonië dan doet, mogen ze van mij geheel en al zelf beslissen; of ze hechten aan bij Frankrijk; of ze blijven onafhankelijk (monarchie met Albert of iemand anders; republiek; ...); het kan en mag allemaal voor mij. Ik hou mij alleen met mijn eigen land (Vlaanderen) bezig...
![]() |
#8 | |
Minister
|
![]() Citaat:
http://rwf.be/PDF/Manifeste/2007/010...Rwf.pdf#page=1 Aanhechting van Wallonië zonder Brussel bij Frankrijk zou een logische stap zijn. Laatst gewijzigd door respublica : 4 mei 2010 om 09:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een Saarlander kan ook niet voor iemand van Beieren stemmen, een Québecaan kan ook niet voor iemand van British Columbia stemmen, een Graubünder kan ook niet voor iemand van Bazel stemmen, een Texaan kan ook niet voor iemand van Zuid-Dakota stemmen, etc...
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij de VLD lopen toch twee waelen rond? Ene heet Patrick en de andere Willy. Probleem opgelost.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En zelfs een Vlaamse Patriot zou zich om een goeie verdeling van de staatsschuld moeten bekommeren...
![]() |
![]() |
#16 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Uiteraard. Misschien hoort niet iedereen dat graag, maar eerlijk is eerlijk; 60% voor Vlaanderen, 40% voor Wallonië. Dat lijkt mij fair.
Stop de islamisering!!! Ik ben islamofoob en daar ben ik fier op!!! Dit is ONS land. Laatst gewijzigd door Vlaamse Patriot : 4 mei 2010 om 10:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zou dat fair zijn?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Op basis van het bevolkingsaantal. Je kan er natuurlijk over discussiëren, je kan ze ook verdelen op basis van oppervlakte of op basis van wie ze veroorzaakt heeft. Maar bij een splitsing zal daar sowieso over onderhandeld moeten worden.
![]() |
#20 |
|
![]() Kom in de BH van V wonen en het probleem is van de baan ... de Franstaligen kunnen er echter ook PS, MR, CDH, ... stemmen