![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Racistische vreemdelingen kloppen er op los.
Sint-Niklaas- Bij zijn thuiskomst zaterdagmorgen om 4.15u werd de 23-jarige N.D. aan zijn woning in de Driegaaienstraat aangesproken door een twee allochtonen. Ze gaven zich uit voor leden van de federale politie. Het duo gaf de Sint-Niklazenaar een klap in het gezicht, waardoor hij ten val kwam. Toen hij weer rechtkrabbelde, hadden de twee onbekenden het al op een lopen gezet. Er werd niets gestolen. N.D. raakte lichtgewond. Sint-Niklaas- Op de Antwerpse Steenweg kreeg de 22-jarige Seppen V. uit Sint-Niklaas zaterdagavond rond 22.30u een paar klappen in het gezicht. De dader een man van allochtone afkomst vluchtte weg. Het slachtoffer werd verzocht op de spoeddienst van het ziekenhuis. Sint-Niklaas- Joery S. (22) uit Sint-Niklaas liep zaterdagnacht liochte verwondingen op bij het verlaten van dancing Chaplin in de Sacramentenstraat. Hij werd gevolgd door enkele vreemdelingen die hem een paar klappen toedienden. Ook zijn wagen werd beschadigd. Leuk toch zo'n multiculturele samenleving? Als de multicularisten maar op tijd en stond hun pita kunen eten, voor dit zinloos geweld sluiten ze selectief de ogen. ![]()
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een vechtpartij in St-Niklaas heeft meestal het volgende scenario : Een groep racistische vechtersbazen (oa. mannen van het "Blues Café") slagen een paar allochtonen jongeren bij elkaar. De allochtonen gaan naar hun broers, welke op hun beurt volk bijeen halen om wraak te nemen. En het autochtoon krapuul doet natuurlijk maar al te graag mee aan een stevige vechtpartij en huppakee, de uitgaansbuurt is weeral om zeep. Dat is de realiteit! BTW in mijn argumentering bescherm ik niemand, noch autochtonen, noch allochtonen, maar ik zeg u wel dat het meestal (voor VB-ers : "meestal" is niet hetzelfde als "altijd") geen allochtone jongeren zijn die die grote knokpartijen uitlokken... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tiens, mijn oom woont in sint niklaas en die heeft toch wel meer last van allochtonen dan van jouw groepje autochtonen.
Laatst zat ie op een terrasje, waarbij een noordafrikaans type eventjes kwam afrekenen met zijn wit ex-liefje die met haar ouders ook iets ging drinken: pint over het kind uitgekieperd, glas kapotgeslagen en er net niet mee in haar gezicht gekerfd. Niemand reageerde. het blijkt een "standaard" tafereel te zijn in Sint Niklaas. (och ja, een tiental "vrienden" stonden natuurlijk klaar om iedereen die wou reageren ook een lesje te leren).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() moest die m*k*k*n dat bij mij proberen die zouden wat meemaken.
angst moet van kamp veranderen. vlamingen moeten elkaar weer helpen. 1302, never forget. awaken, warriors... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Achter de PC zeker!!! ![]()
![]() |
![]() |
#9 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Aaiaaiajaai... Zeg dat eens tegen de aangehaalde mensen, die just 't weekend van hun leven meemaakten... Wat zijn de belgen toch een klootzakken! Marokkaantjes pesten en dan op hun smoel krijgen en dan nogg klagen ook! Tsstsstss... De stouterikken! ![]() ![]() ![]()
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#15 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ik kom elke middag daar langs en soms 's avonds, en ik moet je zeggen, veel van die langharige mannen staan daar niet buiten om uitdagend naar iedereen te kijken maar eerder allochtonen die het niet kunnen laten van uit te dagen wanneer je de Sacramentstraat doorloopt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#17 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Enfin, kweet nu wel intussen al wat voor gedrag wolf prefereert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Aan Wolf,
En waarom voelen ze zich dan door mij niet gepest als het donker is. Ze zien me niet eens lopen. Jij bent ziek. Headinajar heeft gelijk. |
![]() |
![]() |