![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.msn.com/nl-be/nieuws/oth...4ac0beffd99994
Vrouw (21) beweert dat ze Maddie McCann is: ouders willen DNA-test Madeleine McCann, toen net geen vier jaar, verdween in mei 2007 toen ze met haar ouders op vakantie was in Portugal. Terwijl haar ouders in een vakantieresort in Praia da Luz in een restaurant aan het eten waren met vrienden, verdween ze uit haar kamer. Zestien jaar later is nog altijd niet duidelijk wat er met haar gebeurd is. De Duitser Christan Brückner, een man die gekend is voor verkrachting en kindermisbruik, is nog steeds de hoofdverdachte in de verdwijningszaak. Maar nu beweert een vrouw dus dat ze Madeleine McCann is. Of de Poolse vrouw gewoon aandacht en volgers wilt scoren op social media, of wel degelijk de verdwenen Britse peuter is, is alsnog niet duidelijk. Volgens de Poolse pers zouden de ouders van Maddie alvast ingestemd hebben met een DNA-test. De aanleiding om haar opvallende hypothese openbaar te maken, was onder meer een gesprek met haar grootmoeder, waardoor de vrouw nu twijfelt aan haar identiteit. Ze vroeg haar ouders om een geboortecertificaat, babyfoto’s, een DNA-test... maar die kreeg ze niet. “Ik wil de waarheid kennen”, klinkt het in een filmpje op Instagram. Zelf beweert ze treffende fysieke gelijkenissen te hebben met Maddie en Gerry en Kate McCann. Die gelijkenissen probeert ze met foto’s en filmpjes op sociale media aan te tonen. Wat denken jullie? Zou het kunnen dat ze terecht is? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hopelijk gaat die DNA-test snel geregeld worden. Ik ben zeer benieuwd. Zoveel gelijkenissen in haar moedervlekken en ook dat stipje in haar oog.
Laatst gewijzigd door Weyland : 20 februari 2023 om 13:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() In ieder geval is dat nu gemakkelijk vast te stellen. Laat ons hopen dat het voor ieder een positief verhaal wordt.
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [IMG]
Laatst gewijzigd door reservespeler : 20 februari 2023 om 14:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Ze lijkt er wat op maar ik betwijfel het. Haar neus is anders en ze heeft een moedervlekje op haar wang die Maddie niet heeft. Het vlekje in haar oog staat recht onder de pupil, bij Maddie een beetje naar opzij. Ook komt het niet tot aan de pupil zoals bij Maddie. De afstand tussen haar ogen is ook kleiner en ze heeft een vrij langwerpig hoofd terwijl Maddie meer een rond hoofd heeft. Dat zijn toch geen dingen die veranderen als je ouder wordt?
Ze heeft trouwens ook een beetje een "typisch Pools" gezicht vind ik.
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat men hier niks over kan zeggen tot er een DNA test is gedaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik vrees er ook voor, maar toch die DNA-test afleggen. Al die 'nuchterheid', vaak gaat er veel waarheid verloren door een dergelijke ingesteldheid. Soms blijken gekke ideeën toch waar te zijn.
Laatst gewijzigd door Weyland : 20 februari 2023 om 19:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenaardig genoeg geeft een reverse image search enkel maar serieuze resultaten bij Yandex:
https://yandex.com/images/search?sou...r_page=similar |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Eigenlijk is het zo gek niet. Organismen - waaronder mensen - die ouder worden gaan ook veranderen. Een moedervlek wordt duidelijker, een vlek verdwijnt of vervaagt, een oogvlekje vervormt een beetje, enz...
Ooit had in een duidelijke witte pigmentvlek naast mijn linkerknie. Ik heb die tot mijn tienerjaren gehad. Nu heb ik die niet meer en die is ook weg sinds mijn adolescentie. De kat van mijn ouders (liliac-point Britse korthaar) had duidelijkere aftekeningen op zijn gezicht dan nu. Het feit dat een expert van vermiste personen de kans klein acht is een zinloos authoriteitsargument. Zogenaamde experts bezitten echt niet alle kennis hoor. Dat hebben we ook bij virologen gezien en een samenleving (eerder een regime) die absolute onbetwistbare waarheden van hen verwachtte en ook aanvaardde. Rationalisme dat de spuigaten uitloopt eigenlijk en voorbij gaat aan wat de mensheid vooruithelpt. Zelfoverschatting van onze eigen soort. Gelukkig is die expert ook een voorstander van een DNA-test. Anders had ik hem een klootzak gevonden. Laatst gewijzigd door Weyland : 20 februari 2023 om 19:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik twijfel aan haar verhaal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ze ziet er ook typisch Pools uit, maar ze is ook Pools opgevoed, he? Haar Poolse houding en uitdrukking doet ook heel wat aan haar voorkomen. Zelfs mensen met een totaal andere ethniciteit en huidskleur kunnen trekken van hun cultuur overnemen. Al die Hollandse negers met hun lange snijtanden bewijzen dat al, puur omdat ze Hollands eten, Hollands leven en Hollands denken. Vergeef me mijn platheid, maar het is wel zo he?
Laatst gewijzigd door Weyland : 20 februari 2023 om 19:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het woord 'neger' is niks mis mee. Het is jammer dat zwarten zichzelf dat hebben laten wijsmaken. Om hen te plezieren en uit zelfbehoud zal ik het wel meer en meer laten, maar ik ben wel van die mening. De context van een boodschap mag ook nooit verloren gaan. Onlangs las ik van Pieter De Bel dat hij verzekerde niet anti-woke te zijn en hoe hij zelf meewerkte aan een woke-versie van een boek dat binnenkort uitkomt, om dan te stellen hoe oneens hij het met de censuur van Roald Dahl's oeuvre is. Wat een mietje! Deugdsignalering is een beschermingsmechanisme uit zelfbehoud, maar het stemt me toch een beetje droef. Indien die woke-waanzin geen voet van de grond kreeg had Pieter De Bel die woorden niet gezegd noch aan die versie gewerkt. Hij heeft ingebonden aan onredelijken waarmee hij het hoogstwaarschijnlijk eigenlijk oneens is. Laatst gewijzigd door Weyland : 20 februari 2023 om 20:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar de woorden dik, mannekes en lelijk moeten uit de kinderboeken. Hele boeken worden herschreven. Waar zijn we in Godsnaam mee bezig? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Doet me denken aan die Vlaamse vrouw die graag wilde dat België Nederlandser werd en Nederland Belgischer, om daarna te benadrukken dat ze geen voorstander van een Heel-Nederland is. Ik vermoed dat ze dat wel is, maar niet durft uiten uit angst voor ostracisme. Ze linkte het ook met extreem-rechts.
Het is des mensen. Laatst gewijzigd door Weyland : 20 februari 2023 om 20:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
In Nederland word ik ook een Belg genoemd. Indien ze had over 'die Belg' hadden, echter, dan is het duidelijk pejoratief bedoeld. Snap je? Wokies kunnen het er oneens mee zijn, maar ik veeg er mijn gat aan in zover ik dat nog kan. Uiteraard doe ik wel alsof wanneer ze me echt de duvel aan weten te doen, maar dat is ook nepheid mijnerzijds en een situatie die eigenlijk het beste niet heeft bestaan. In dat verhaal blijven zij de slechteriken in mijn visie. Maar goed, ik ben aan het afdwalen. Laatst gewijzigd door Weyland : 20 februari 2023 om 20:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Europees Commissaris
|
![]() Mensen geloven graag in sprookjes. Wishful thinking heet dat. De realiteit is vaak grauw en kil en sprookjes zijn zoveel leuker. Dus verdringen ze de realiteit en gaan ze hun eigen fantasie of sprookjes gaan geloven.
Het zijn vreemde en ook enorm gevaarlijke wezens die mensen. Hun relatief grote brein zorgt niet zozeer voor meer intelligentie, maar vooral voor meer fantasie. Dat uit zich op zoveel vlakken. Complot theorieën, huwelijken en ook zaken als deze. Gevaarlijk wordt het wanneer mensen hun eigen realiteit ontwikkelen en gaan geloven eerder dan de feiten te erkennen. Ze plegen dan zelfmoord omdat de wereld vergaat of doen weet ik veel wat. Enfin om een lang verhaal kort te maken, wellicht zal dit dus ook niet waar zijn.
![]() |
#19 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik vind het zonde dat ze zichzelf zo gek laat maken dat ze er rotsvast in overtuigd is. Ik snap het wel hoor. Die DNA-test zou toch moeten plaatsvinden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zou straf zijn.
Nu, ik heb nog nooit iemand met zo een iris gezien zoals bij deze beide. Net hetzelfde bij beiden. Dat zou straf zijn.