![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Bent u het constante falen van het Belgische apparaat ook zo beu?
Wordt u ziek van de steeds wederkerende Waalse "Non!"? Bent u voor een uitbreiding van de Vlaamse bevoegdheden of eventueel een eigen Vlaamse staat? Wilt u onze vlaamsgezinde politici meer draagkracht geven na de komende verkiezingen? Laat het weten door op volgende site uw gegevens achter te laten: www.ikstemvlaams.be Ik heb het in ieder geval al gedaan! |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Met een Hollandse IP?
#3 |
Minister-President
|
![]() Registreer u nu bij staatsveiligheid - sécurité de l'état
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Het is zeker niet mijn bedoeling om gegevens te grabbel te gooien! Mijn bedoeling was om naar analogie met "ikstemniet.be" de mensen warm te maken voor de vlaamse zaak in plaats van zich volledig van de politiek af te keren. Maar ik begrijp uw wantrouwen. Sinds de site online is, is er regelmatig geprobeerd om hem plat te krijgen (zonder succes trouwens). Nog 1 klein detail; Alleen de naam, e-post en woonplaats zijn verplicht in te vullen, dus weinig risico zou ik durven zeggen. Maar iedereen mag natuurlijk voor zichzelf uitmaken of hij/zij intekent of niet. |
|
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat is daar het nut nu van? Vlaams stemmen doe je in het stemhok, niet op een of andere website.
|
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() Akkoord, trouwens ik vertrouw het regime voor géén haar.
![]() |
#8 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Bezoek ook : www.dezongeeftlicht.vla
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 18 mei 2010 om 19:36. |
|
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan hier in Brussel wél op een Franstalige lijst stemmen, mocht ik dat willen.
Ik zou dus mijn stem aan de hoogste bieder kunnen verkopen, mocht ik dat willen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U niet ? Discriminatie dus ! Splitsen die handel.
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 18 mei 2010 om 19:55. |
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Waarom discriminatie willen oplossen door nog meer te discrimineren? Je kon evengoed - en beter - ervoor zorgen dat Westvluten, zoals ik, op "heel Wallonië" stemmen zouden kunnen.
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 18 mei 2010 om 20:13. |
|
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heel Wallonië zal dat trouwens niet willen omdat het spook van gelijkheid voor alle Belgen dan weer opdoemt. Bovendien gaan Westvluten dan misschien wel stemmen mogen ronselen in Wallonia. Vraag het eens aan Di Rupo, Milquet en Reynders, maar ik vrees voor een luide non ! Gezien de loop van de geschiedenis lijkt splitsen de meest logische en natuurlijke oplossing om gelijkheid en broederlijkheid te bewerkstelligen.
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
#14 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() En het nut van je te registreren is????