![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...0610_CDH_Brief
Je moet het toch maar doen. 3 jaar non uitkramen en nu oproepen om de positieve houdingen van iedereen te verenigen. Wat een circus met die brieven zeg. |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Wat een hypocriet mens...Ze is zelf een van de grootste campagnevoerders van de NV-A...Was de uitspraak "hier is geen monsieur Oui" niet van haar? Eist zij geen corrider? Geen uitbreiding van Brussel? Bevoegdheid voor de Franstalige gemeenschap in Vlaanderen?
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Breek me de mond niet open, of het me zou zinnen dat ze er niet uit gaan geraken .... (want mijn hart en mijn verstand zeggen me niet hetzelfde !!)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn het verkiezingen of is het Valentijn?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |