Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 mei 2010, 21:10   #1
Khwajagan
Banneling

Standaard De onzichtbare wereld

Velen, vooral wetenschappers hier, (er zijn positieve uitzonderingen) zijn er van overtuigd dat er geen onzichtbare wereld is.
Maar in bv de NWO thread staan berichten van mensen die iets 'gevoeld' hebben, of érvaren' hebben, of voelden dat er iemand was maar ze zagen niemand.
Wel, gisteren naar een lezing geweest in Amsterdam waarin iemand heeft laten zien dat je mbv van apparatuur deze 'onzichtbare' wereld zichtbaar kan maken!
en WAT een wereld is het!
zo zagen we de 'fantoom-ledematen' van iemand bij wie de arm weg was.
Je kon de meridianen zien waar de chinezen het over hebben.
Ze konden 'geesten' bij graven zien.
Overleden mensen bij een seance.
voortekenen van ziektes , voordat die zich manifesteerden.
helingenergie van kristallen.
En ook hoe er bij biologisch voedsel de levens energie er nog in zit en
bij bewerkt vodsel is het enorm weinig en soms zelfs helemaal weg!

Voor de mensen die er voor open staan zou ik zeggen kijk eens naar het werk
van Dr. Harry Oldfield met zijn:

POLYCONTRAST INTERFERENCE PHOTOGRAPHY

http://www.youtube.com/watch?v=2NgI3TLtnnI

http://www.youtube.com/watch?v=mZjIu...eature=related

http://www.youtube.com/watch?v=_hJPx...eature=related

etc.

volgens mij is de grote paradigmaverschuiving al heftig bezig!

Laatst gewijzigd door Khwajagan : 2 mei 2010 om 21:12.
Khwajagan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2010, 22:02   #2
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN

kiko's schermafbeelding

Standaard

Niemand zal onder de indruk zijn van de links naar waar je verwijst, want het zijn enkel woorden.

Heeft onze vriend Oldfield harde bewijzen voor zijn boude uitspraken, of blijft het bij een dure uitleg ?
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2010, 22:38   #3
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Sylvia Millecam stond ook open voor de onzichtbare wereld en alternatieve behandelingen.
Je kan haar gaan bezoeken op begraafplaats Westgaarde in Amsterdam.

Citaat:
Op 11 mei 2000 bezocht Sylvia Millecam een plastisch chirurg. Na een punctie werd de diagnose borstkanker gesteld en besproken. De tumor was aanzienlijk gegroeid, en borstamputatie en chemotherapie waren noodzakelijk geworden, maar Millecam wees reguliere behandeling af.

Ze geloofde dat er alleen maar sprake was van een bacteriële infectie, en zocht haar heil in alternatieve geneeswijzen, onder andere begeleid door het zelfbenoemd medium Jomanda. Een rol hierbij lijkt te hebben gespeeld dat haar vader enkele jaren eerder tevergeefs een chemokuur had ondergaan, en ze zoiets niet zelf wilde meemaken. Tussen december 2000 en april of mei 2001 bezocht Millecam een acupuncturist.

Enige tijd verbleef Millecam thuis bij een van de alternatieve genezers, die haar slechts met paracetamol behandelde. Toen de dood onafwendbaar was, kon hij haar niet meer in zijn huis houden.

Op 17 augustus 2001 werd ze opgenomen in het UMC St Radboud te Nijmegen. Er werd een ver voortgeschreden gemetastaseerde mastitis carcinomatosa geconstateerd. Deze tumor reikte uitwendig tot aan de schouder. Inwendig was bijna de gehele rechter thoraxhelft ingenomen door tumormassa. Er waren uitzaaiingen in de oksel. Millecam kreeg zuurstof en bloed toegediend. Omdat ze ernstig benauwd was kreeg ze op 19 augustus 2001 morfine. In de nacht van 19 op 20 augustus 2001 overleed ze.

Laatst gewijzigd door parcifal : 2 mei 2010 om 22:48.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2010, 06:12   #4
Khwajagan
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Niemand zal onder de indruk zijn van de links naar waar je verwijst, want het zijn enkel woorden.

Heeft onze vriend Oldfield harde bewijzen voor zijn boude uitspraken, of blijft het bij een dure uitleg ?
ik had echt geen andere reactie van je verwacht, je blijft maar in cirkeltjes ronddraaien

zeker de video's nog niet eens bekeken?
Oud 3 mei 2010, 10:18   #5
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khwajagan Bekijk bericht
ik had echt geen andere reactie van je verwacht, je blijft maar in cirkeltjes ronddraaien

Niet nodig.

Nergens wordt er op de site's vermeld hoe dit nu echt "werkt".Een paar vage termen zoals "“subtle energy photons” in some way.
Misschien kan jij met uitleggen?
Ik lees ook dat je zelf voor een gewone digitale vidcam moet zorgen. PIP kost "slechts" The cost of PIP is $5,950. .

Dus je krijgt een stukje vidsoft (te vinden op het net), voor +5000$?

WEL heel duidelijk en aanwezig op beide sites is de onderstaand krachtige disclaimer. Ze zijn er duidelijk van overtuigd dat het werkt
Citaat:
The RFI™ system and its components are not intended for the diagnosis, cure, mitigation or treatment of any disease nor any other medical condition, and is not intended to affect the structure or any biological function of the body. RFI™ is strictly an “analysis tool” that may be used to identify psychological and physiological energy-information. This information can then be used in various ways depending on the training and experience of the investigator or practitioner.
http://www.item-bioenergy.com/pip/index.html
http://www.item-bioenergy.com/rfi/index.html

Wat ik (van jou) wil horen :

-Welke frequenties/straling worden er gemeten/opgevangen met die gewone cam?
-Welke bewerkingen voert de software uit?

Leg ook eens uit hoe je de variaties en de verschillen in de CCD's van alle verschillende fabrikanten uitsluit tijdens de "diagose"?
Wordt er gecalibreerd? Zo ja , hoe?
Ook had ik minstens een lijst met "compatible cams" verwacht die regelmatig wordt bijgewerkt.

Ben ik nu te veeleisend voor mijn 5K of moet ik gewoon betalen en zwijgen(en slikken).

Laatst gewijzigd door Cdude : 3 mei 2010 om 10:21.
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2010, 10:32   #6
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cdude Bekijk bericht
Ben ik nu te veeleisend voor mijn 5K of moet ik gewoon betalen en zwijgen(en slikken).

Nu volgt de dooddoener: Je staat er niet voor open, je moet het zelf maar onderzoeken. Wij kunnen jullie alleen maar de juiste weg tonen, de rest moeten jullie zelf doen.
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2010, 10:34   #7
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Dus vragen of er objectieve bewijzen zijn voor iemands beweringen is "rondjes draaien"?

Owkay, ik heb hier nog wel een paar "stenen der wijzen" liggen.
Je kan er mee genezen, je handen verwarmen (hard knijpen) en als je de hoogste staat van meditatie bereikt, na een heel leven van oefenen, hebben sommige de kracht om lood in goud te veranderen, zo wordt gezegd...

Nog iets van de site : "....The hands of an energy healer, at the beginning of a session (Left) and during a session (Right). Orange is a color typically associated with healing.

Euh, color? Het is onzichtbare straling?
De soft toont kleuren door een waarde toe te kennen en die te koppelen aan een kleur naar keuze.
Voor een computer is alle input 0 of 1. Die "kent" geen kleuren.
Oud 3 mei 2010, 11:14   #8
Khwajagan
Banneling

Standaard

Citaat:
Dus vragen of er objectieve bewijzen zijn voor iemands beweringen is "rondjes draaien"?

.

nee joh! ik denk dat je heel goed weet wat ik bedoel
Maar maakt verder niet uit, mischien hebben andere wat openere geesten er meer aan.

ga maar ander threadje lezen

dus...
Oud 3 mei 2010, 11:19   #9
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar maakt verder niet uit, mischien hebben andere wat openere geesten er meer aan.

dus...

QED
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2010, 11:19   #10
backfire
Minister-President

backfire's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

dus...
tututututut, je moet niet gaan lopen met je staart tussen de benen.
Het is gemakkelijk hier theoriën te komen verkopen met als enig argument dat je er maar 'open voor moet staan'.
Ik ben dus al even benieuwd als Cdude naar het antwoord op zijn zeer toepasselijke vragen.
Oud 3 mei 2010, 11:25   #11
D'ARTOIS

D'ARTOIS's schermafbeelding

Standaard

Toen ik bemerkte dat het wederom een Yank was die even kwam vertellen hoe het "licht" moet worden gezien wachtte ik ook op het stukje financiële oplichterij dat ongetwijfeld zou volgen.
Welnu het antwoord hierop is intussen wel duidelijk.

Desalniettemin is het geen volslagen onzin wat de man te berde brengt, maar een verschijnsel dat middels UV en infrarood zichtbaar gemaakt kan worden, een techniek die niets bijzonders is en al in de jaren '70 bekend was.

In de medische fotografie wordt nog wel met deze grootheden gewerkt maar zo verschrikkelijk bijzonder is het hele verhaal niet.
De verbale stottertechniek van deze man met z'n talloze ahums en onzakelijke praatjes rond z'n eigenlijke thema is iets dat je specifiek bij yanken tegenkomt. Ze blijken niet in staat iets in een paar korte termen duidelijk te maken maar brengen hun thema met ingeslikte en nauwelijks verstaanbare series van klinkers en medeklinkers.
Oud 3 mei 2010, 11:37   #12
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
dus...
Neen, ik "weet" niks over jouw methode. Vandaar mijn vragen.
Wat ik wel weet is dat er potentiaalverschillen zijn in zieke cellen en dat een scanner zoals in Start Trek geen fiction meer is zodra de sensors klein en gevoelig genoeg zijn.
Aangezien deze ontwikkeling me fascineert kan ik de werking wetenschappelijk verklaren.

Ondanks je interesse in "jouw" methode en je aanwezigheid op een conferentie betreffende de gebruikte techniek, ben jij niet in staat een paar simpele vragen te beantwoorden.
Niet dat het me verbaasd, mr ik hoopte toch op iets meer dan, zoals Fonne reeds voorspelde ....

Conclusie
Je betaalt 5000$ voor een programma'tje dat "onzichtbaar licht", zichtbaar maakt en dit enkel met behulp van een doodgewone digitale camera.

Dit prg kan dat ook: http://www.arkaos.net/ Met audio en MIDIsync

Indeed QED

Laatst gewijzigd door Cdude : 3 mei 2010 om 11:45.
Oud 3 mei 2010, 11:42   #13
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS Bekijk bericht
maar een verschijnsel dat middels UV en infrarood zichtbaar gemaakt kan worden, een techniek die niets bijzonders is en al in de jaren '70 bekend was.
Aha, nu zijn we er.
Maar dat doe je niet met een gewone cam en een stukje soft.

Het is duidelijk dat Kwhaja niet eens de werking en contradictie van die PIP begrijpt.
Je moet geloven maar gebruiken wel technologie (kuch, een 500MHZ CPU) om het geloofwaardig(er) te maken.
Oud 3 mei 2010, 11:51   #14
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

Ik heb het eens bekeken , maar echt indrukwekkend vind ik het niet. Ik weet dat auravelden en energie bestaan, en ik hoef daar geen bevestiging in van een soort fotografie.

Als dat toestel werkelijk een ietskan opvangen van auravelden (wat ik goed mogelijk acht), dan zal ik dit ook maar denk ik een afstreksel zijn van hoe het echt kan waargenomen worden door iemand met hoogsensitieve perceptie. Waarmee ik bedoel dat niet alles kan waargenomen worden, dat het misschien een bepaalde subset waarneemt van de informatie.

Het menselijke energieveld is heel complex, en bestaat uit verschillende lagen. Welke laag scant de camera?

Ik moet hier echter wel de sceptici gelijk geven. De vragen van hoe het apparaat werkt zijn legitiem en interessant om te weten. Het is echter niet zo dat de het feit dat het apparaat bedrog is of niet, samenhang met het bestaan van aura's, waar ik wel van overtuigd ben.

Laatst gewijzigd door exodus : 3 mei 2010 om 12:00.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2010, 11:59   #15
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Ik heb het eens bekeken , maar echt indrukwekkend vind ik het niet. Ik weet dat auravelden en energie bestaan en ik hoef daar geen bevestiging in
van een soort fotografie.
Als dat toestel (= een doodgewone vidcam) werkelijk een ietskan opvangen van auravelden (wat ik goed mogelijk acht), dan zal ik dit ook maar denk ik een afstreksel zijn van hoe het echt kan waargenomen worden door iemand met hoogsensitieve perceptie. Waarmee ik bedoel dat niet alles kan waargenomen worden, dat het misschien een bepaalde subset waarneemt van de informatie.

Ik moet hier echter wel de sceptici gelijk geven. De vragen van hoe het apparaat werkt zijn legitiem en interessant om te weten. Het is echter niet zo dat de het feit dat het apparaat bedrog is of niet, samenhang met het bestaan van aura's, waar ik wel van overtuigd ben.
Citaat:
hoe het echt kan waargenomen worden door iemand met hoogsensitieve perceptie. Waarmee ik bedoel dat niet alles kan waargenomen worden,
Ik weet dat er idioten rondlopen en hoef daar ook geen bevestiging van.
Dat doen ze nl zelf wel.
Hoe jij er in slaagt jezelf in dezelfde zin tegen te spreken

Laatst gewijzigd door Cdude : 3 mei 2010 om 12:01.
Oud 3 mei 2010, 12:56   #16
koppijn
Minister-President

koppijn's schermafbeelding

Standaard

Houd die zwendel nu nooit op?
Als men meer wilt weten over Kirlianfotografie.
Waar het om draait hier is dit:
Naam: 1.gif
Bekeken: 227
Grootte: 2,0 KB
Oud 3 mei 2010, 13:09   #17
Cdude
Banneling

Standaard

De eerste zin over KF op SKEPPS :

Eerst de verkoop met de verwijzing naar het geheimzinnige dat we allen zouden hebben , maar toch onzichtbaar is, zodat iedere genezer iets anders kan beweren:

Rarara, de disclaimer?
This information can then be used in various ways depending on the training and experience of the investigator or practitioner.

Die sjamanen hadden het vroeger, zonder dat vervelende internet , toch véél makkelijker.
Mensen waren makkelijk beinvloedbaar en waren, na een harde dagtaak, niet in staat opbjectieve info te verwerven.
Een beetje bangmakerij, rare geluiden, oncontroleerbare verhalen, wat dansen
en je waart gesettled voor de rest van je leven.

http://skepp.be/apparatuur/kirlian-fotografie
Oud 3 mei 2010, 16:14   #18
Khwajagan
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door backfire Bekijk bericht
tututututut, je moet niet gaan lopen met je staart tussen de benen.
Het is gemakkelijk hier theoriën te komen verkopen met als enig argument dat je er maar 'open voor moet staan'.
Ik ben dus al even benieuwd als Cdude naar het antwoord op zijn zeer toepasselijke vragen.
je hebt nog steeds niet door dat het zo niet werkt, wat je wil zien zie je en wat je niet wil zien zie je niet.

zo simpel is het.
Oud 3 mei 2010, 16:15   #19
Khwajagan
Banneling

Standaard

Citaat:
De eerste zin over KF op SKEPPS :

Eerst de verkoop met de verwijzing naar het geheimzinnige dat we allen zouden hebben , maar toch onzichtbaar is, zodat iedere genezer iets anders kan beweren:

Rarara, de disclaimer?
This information can then be used in various ways depending on the training and experience of the investigator or practitioner.

Die sjamanen hadden het vroeger, zonder dat vervelende internet , toch véél makkelijker.
Mensen waren makkelijk beinvloedbaar en waren, na een harde dagtaak, niet in staat opbjectieve info te verwerven.
Een beetje bangmakerij, rare geluiden, oncontroleerbare verhalen, wat dansen
en je waart gesettled voor de rest van je leven.

http://skepp.be/apparatuur/kirlian-fotografie

LOL skepsis als kritiek! Jij weet dus nog niet waar die door aangestuurd worden!
Oud 3 mei 2010, 16:18   #20
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
je hebt nog steeds niet door dat het zo niet werkt, wat je wil zien zie je , zo simpel is het.
Yep, zo is het maar net.
Ook al is het er niet, Khwaja ziet het toch.

Waarom ga je eigenlijk nog ergens heen? Je hoeft het gewoon te willen en, hup...
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be