Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 18 mei 2010, 07:28   #1
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard Bracke antwoordt op kiespamflet van woordvoerder Verhofstad

Gisteren in de krant stond een soort van kiespamflet of een open brief van de woordvoerder van Verafstoot.
Het was nodig om aan Bracke eens te zeggen wat er allemaal wel verkeerd was aan de partij die, na 30 jaar Wetstraatjoernalistiek, uitgekozen werd als de beste voor Vlaanderen.

Hierna vinden jullie het antwoord van het Vlaams Strikje.
Op elk punt van aanval, is er een mooie verdediging.

Aangenaam leesverdrijf.

Punt van diskussie: is het Vlaams Strikje over één nacht ijs gegaan bij zijn keuze ? En volgens sommige anderen: heeft hij genoeg Vlaams bloed in de aderen om mee te mogen streven naar een beter Vlaanderen ?

link: http://www.standaard.be/artikel/deta...kelid=P42Q7JHV
titel: Vlaanderen werkt anders en beter
SIEGFRIED BRACKE VINDT NIET DAT HIJ ZICH VERGIST

tekst:
Citaat:
Nu SIEGFRIED BRACKE zich heeft geout als Vlaams-nationalist, ziet hij zich geconfronteerd met alle 'dooddoeners' die daarover bestaan, zoals gisteren nog in een brief van Koert Debeuf. Hij schreef een brief terug.
Goede Koert,

Dank voor je brief. Je geeft me de kans om te antwoorden. Want wat je schrijft zijn - met permissie gezegd - de dooddoeners waarmee mensen die geloven in Vlaamse zelfstandigheid als middel tot beter bestuur geregeld om de oren worden geslagen.

Om te beginnen. Toon mij een tekst, interview, om het even wat, waar ik ooit zou gezegd hebben dat wat we zelf doen, dat dat per se beter is. Je gaat dat niet vinden. Ik heb dat niet alleen nooit gezegd; ik heb dat zelfs nooit geloofd. Als we het beter willen doen, zullen we dat moeten bewijzen, als we daar tenminste de kans toe krijgen.

Alexander De Croo

Je schuift me ook een aantal andere uitspraken in de schoenen waar ik het wél mee eens ben, maar die ook niet van mij komen. De strafste is dat de Franstaligen de hervorming van justitie tegenhouden. Ik denk dat dat waar is, maar wie ben ik natuurlijk? Een N-VA'er die dat soort dingen wel moet zeggen? Helaas, goede Koert, die uitspraak komt van Alexander De Croo, jouw eigen voorzitter. Zoek en je zult ze vinden. Ik weet dat Alexander misschien niet direct tot jóúw strekking binnen Open VLD kan worden gerekend, maar hij is de voorzitter.

Voor het overige denk ik effectief dat de Franstaligen onze welvaart beknotten. Meer nog, dat doen ze zelfs met hun eigen welvaart. Door elke verandering te weigeren, en vast te houden aan hun (op niet eens zo lange termijn) niet meer vol te houden uitkeringseconomie.

En ja, het is de PS, en minister van Pensioenen Michel Daerden die de broodnodige pensioenhervorming had moeten trekken. Hoe, hebben we gezien in de senaat; beelden die in de hele wereld zijn uitgezonden. Met steun en goedvinden van jouw partij hebben we daarmee zonder twijfel ons internationaal imago veel meer geschaad dan ooit. En geheel terzijde: in een krant las ik hoe het zakenimperium van Daerden in elkaar stak; dat zag er stukken beter uit dan het pensioendossier. Het pensioen van de familie Daerden, dat is dik in orde.

Die vergelijking over Vlaams-nationalisme en Kosovo, die heb je gepikt van Mark Eyskens. Hij was er in elk geval eerst mee. Vergelijkingen zijn hoe dan ook altijd moeilijk, goede Koert. Je moet ermee opletten. Het volstaat ze ernstig te nemen om snel te zien hoe potsierlijk ze zijn. Want uiteindelijk, als Vlaanderen, zoals voorspeld door de Cassandra-van-Leuven, Kosovo gaat worden, wie zijn dan de Serviërs? En wie gaat dan uiteindelijk komen bombarderen om de zaak te beslechten? Goede Koert, dit is onzin. Zie ook verder.

Ik in elk geval blijf erbij dat het federale niveau niet meer werkt. Je moet echt wel blind zijn dat je dat niet ziet. Het siert trouwens jouw voorzitter, goede Koert, dat hij er de stekker heeft uitgetrokken. Het mocht ook wel na drie jaar, nadat de federale regering van jouw eigen Open VLD-jongeren al de Blauwe Kneus had gekregen, een onderscheiding voor a- of anti-liberaal beleid.

En gelukkig heeft De Croo het in deze gehaald. Was het de strekking Vanhengel geworden, dan duurde de stilstand nog langer, ging er nog meer tijd verloren.

Het is overigens waar wat je schrijft: in de jaren negentig is er flink bezuinigd. Maar toen kwam Verhofstadt. Die heeft het omgekeerde gedaan. En ja, goede Koert, de begrotingen waren inderdaad op papier in evenwicht. Lees daarover eens gouverneur Quaden in een interview vorige week: ik zou als politicus zulke lelijke dingen over die paarse begrotingen nooit durven te zeggen… En je weet het: Guy Quaden is geen lid van de N-VA.

En na Paars was het begrotingsgewijs al niet beter. Gwendolyn Rutten - konijn van jullie eigen kweek - zei de VLD'ers bij haar gooi naar het voorzitterschap: 'Durf te zeggen dat de begroting geen structurele hervormingen bevat die nochtans zouden moeten.' Of behoort zij tot een nog andere strekking in de VLD?

En dan dat andere punt: is de Vlaamse regering goed bezig? Eerlijk? Niet goed genoeg. Dat kan ook niet binnen de huidige structuren. Daarvoor is Copernicus nodig.

En los van de probleemdossiers die je opsomt - waarin jouw partij overigens meer verantwoordelijkheid draagt dan de mijne - gaat bovenal mijn (en jouw?) zorg om onze welvaart. Ik probeer goed te luisteren naar de noden van onze bedrijven, want zij zijn de bron van die welvaart. Welnu, ik geloof Voka als ze vinden dat bijvoorbeeld het hele arbeidsbeleid integraal naar Vlaanderen moet gaan. Omdat Vlaanderen beter en anders werkt, in alle betekenissen.

Tsjetsjeen noch Calimero

Er is vanzelfsprekend niets tegen redelijkheid of compromissen, maar als die ervoor zorgen dat niemand noch een stap vooruitkomt, ook de Franstaligen niet, dan mag je niet de ogen sluiten. Voor de rest ben ik Tsjetsjeen noch Calimero. Ik zal een andere boutade gebruiken: ik wil er met de N-VA voor zorgen dat Vlaanderen niet langer de schuld voor alles wat misloopt aan de Franstaligen kan toeschrijven.

Goede Koert, je bent een aimabel mens, maar hou op met kwalijke vergelijkingen over Kosovo, Bosnië of Cyprus. Dat is om de mensen bang te maken. En eerst zelf bestuurlijke chaos veroorzaken om er vervolgens mee te dreigen, dat zijn al te doorzichtige trucs.

En nog iets. Ik zal misschien mijn vriend Geert Bourgeois hiermee geen plezier doen. Maar dat van die leeuw op die burgemeesterssjerp, dat klopt, dat is beslist. Weet je door wie? Door Marino Keulen! Dju toch!

Hartelijk,

Siegfried Bracke

SIEGFRIED BRACKEWie? Oud-journalist en N-VA-politicus.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 18 mei 2010, 07:57   #2
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Gisteren in de krant stond een soort van kiespamflet of een open brief van de woordvoerder van Verafstoot.
Het was nodig om aan Bracke eens te zeggen wat er allemaal wel verkeerd was aan de partij die, na 30 jaar Wetstraatjoernalistiek, uitgekozen werd als de beste voor Vlaanderen.

Hierna vinden jullie het antwoord van het Vlaams Strikje.
Op elk punt van aanval, is er een mooie verdediging.

Aangenaam leesverdrijf.

Punt van diskussie: is het Vlaams Strikje over één nacht ijs gegaan bij zijn keuze ? En volgens sommige anderen: heeft hij genoeg Vlaams bloed in de aderen om mee te mogen streven naar een beter Vlaanderen ?

link: http://www.standaard.be/artikel/deta...kelid=P42Q7JHV
titel: Vlaanderen werkt anders en beter
SIEGFRIED BRACKE VINDT NIET DAT HIJ ZICH VERGIST

tekst:
SCHI-TTE-REND!!!!
Oud 18 mei 2010, 08:19   #3
vrijevlaming
Banneling

vrijevlaming's schermafbeelding

Standaard

ik heb het net ook gelezen. Tja, als je zo'n repliek ontvangt sta je natuurlijk wel met je mond vol tanden hé
vrijevlaming is offline  
Oud 18 mei 2010, 09:14   #4
ʇɟıɹɥɔsןǝƃǝıds
Banneling

Standaard

Bracke heeft het moddergooien snel onder de knie. Want dat is wat hij doet. Anderen met modder besmeuren teneinde er zelf beter uit te zien. Ik lees geen enkel argument dat niet steunt op het principe van het demoniseren van iets ander of een ander. Bracke schijnt niet te beseffen dat modder terug spat. Hij is inmiddels een nat zandzakje met een strikje op.

Teneinde een en ander in het juiste perspectief te zetten citeer ik hier het stuk van KOERT DEBEUF. Dat is van een heel ander kaliber. Niet dat hij het groot gelijk volledig aan zijn kant heeft. Maar het is tenminste geen afbraak-politiek. Het zit vol constructieve ideeën.

Ik begrijp ten volle dat de standaard de brief van Bracke netjes afdrukt. De brief bevestigd netjes de gronden voor Debeufs betoog.

Citaat:
Voormalig VRT-journalist en huidig N-VA-kopstuk Siegfried Bracke vindt dat het zo niet verder kan: Vlaanderen moet autonomer worden, en de band met België losser. Maar KOERT DEBEUF gelooft niet dat wat we zelf doen, we per se beter doen.

Wat weleer een boutade was, is vandaag gemeengoed geworden, namelijk dat de federale regering niet werkt, terwijl de Vlaamse tegenhanger een toonbeeld is van goed bestuur. Het zijn de Franstaligen die onze welvaartsgroei beknotten, een goed werkende justitie tegenhouden of de werkloosheid in stand houden. En als The Economist België en Tsjechië van plaats wisselt op de Europese kaart, dan is ook dat zeker de schuld van de Franstaligen. Kortom, goed bestuur bestaat enkel op Vlaams niveau. Wat we zelf doen, doen we beter.

De vraag is of het ook overeenkomt met de werkelijkheid? Het is natuurlijk juist dat het niet eenvoudig is om op federaal niveau zware beslissingen te nemen, zoals in het pensioendossier of de hervorming van justitie. Het is ook juist dat de PS niet de gemakkelijkste gesprekspartner is. Maar dat het federale niveau niet meer zou werken, is pertinent onjuist. In de jaren negentig werd door de federale regering ernstig bespaard. De tien jaar daarna waren alle begrotingen in evenwicht. Alleen Finland deed beter in Europa. De politiehervorming wordt internationaal als een succes beschouwd. En ook de beslissing om niet deel te nemen aan de oorlog in Irak werd door de Vlaamse en Franstalige coalitiepartners unaniem genomen.

Balpennen

Misschien is de vraag niet of het federale niveau al dan niet werkt, dan wel of de Vlaamse regering beter werkt? Is het zo dat Vlaanderen wel grote beslissingen kan nemen, zware knopen kan doorhakken en op eenzelfde lijn staat in moeilijke dossiers? Staat Vlaanderen gelijk met goed bestuur, zoals zovelen beweren? Zijn we nu al vergeten hoe dramatisch de Vlaamse wegen erbij liggen in vergelijking met die in het buitenland? Nochtans is het onderhoud van de wegen al een paar decennia Vlaamse bevoegdheid. De ontsluiting van Antwerpen of de Lange Wapper is een dossier dat nu al jaren aan het etteren is wegens besluiteloosheid. Nochtans een puur Vlaams dossier. En wat met het Schipdonckkanaal, een ander strategisch Vlaams dossier waar de eensgezindheid ver te zoeken is in de Vlaamse regering. Om nog maar te zwijgen over het feit dat na zovele jaren nog steeds ouders dagenlang moeten kamperen voor de schoolpoort om hun kinderen te kunnen inschrijven. De beslissing over Doel wordt al jaren uitgesteld. Maar even erg als deze non-beslissingen is de Vlaamse regeldrift. Burgemeesters klagen steen en been over de bergen nieuwe regeltjes die wekelijks op hen afkomen. Op de scholen werden zelfs de potloden en balpennen gereglementeerd. En wat het meeste is bijgebleven van de vorige ambtstermijn van Geert Bourgeois was de plicht een Vlaams leeuwtje op de burgemeesterssjerpen te naaien.

Wil ik hiermee bewijzen dat het federale niveau beter werkt dan het Vlaamse? Nee, want dat klopt niet. Maar beweren dat wat we zelf doen, we sowieso beter doen, klopt evenmin. Bovendien is het beschuldigen van de Franstaligen voor alles wat fout loopt, maar al te gemakkelijk. Vooral omdat het voor Vlaamse politici gevaarlijk is dit tegen te spreken. Niemand wil opgezadeld worden met het etiket van 'slechte Vlaming'. Nu, ik wil best een 'slechte Vlaming' zijn als dat betekent wat meer redelijkheid aan de dag leggen, wat meer compromisbereidheid ook. Ik wil ook best een 'slechte Vlaming' zijn als dat betekent het ophouden van het cultiveren van het historische minderwaardigheidscomplex, het Calimero-gevoel dat het altijd de anderen zijn die onze ambities fnuiken.

Tsjetsjenen

Vlaams-nationalisten schreeuwen alsmaar door dat wij de Kosovaren of de Tsjetsjenen zijn, terwijl de rest van de wereld ons ziet als de Serviërs en de Russen. Een culturele en politieke meerderheid die doet alsof ze een minderheid is. In tegenstelling tot beide conflicten is in België nooit bloed vergoten. Maar is de reden daarvoor niet net ons complexe, soms moeilijk begrijpbare samenlevingsmodel? Toegegeven, het vergt vaak veel tijd en energie, maar alles welgenomen wordt ons land nog steeds beschouwd als een van de beste ter wereld om in te wonen.

We hebben vandaag geen nood aan nog hardere partijen en nog straffere politici die de 'Vlaamse rechtlijnigheid' prediken. Die vinden dat er al genoeg is toegegeven en dat het nu aan de anderen is om in te binden. Dergelijke verhalen lezen we elke dag met een diepe zucht over landen als Cyprus, Israël, Hongarije of Bosnië. We hebben al genoeg mensen die vinden dat het buigen of barsten is. Waar we nood aan hebben zijn leiders die beseffen dat het tijd is om de problemen op te lossen in plaats van ze groter te maken. Die de rede laten zegevieren boven de emotie en de symbolen. Wat we zelf doen, doen we altijd beter, is tot nader order niet bewezen. Het feit dat u, beste Siegfried, in dit discours vervalt, doet me met spijt zeggen: u hebt ongelijk.
ʇɟıɹɥɔsןǝƃǝıds is offline  
Oud 18 mei 2010, 09:27   #5
Johan217
Minister

Johan217's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ʇɟıɹɥɔsןǝƃǝıds Bekijk bericht
Teneinde een en ander in het juiste perspectief te zetten citeer ik hier het stuk van KOERT DEBEUF. Dat is van een heel ander kaliber.
Bedankt, ik was wel nieuwsgierig naar die tekst. Ze is inderdaad van een heel ander kaliber, namelijk vederlicht
Oud 18 mei 2010, 09:36   #6
Vette Pois(s)on

Vette Pois(s)on's schermafbeelding

Standaard

Koert, joehoe, waar ben je?
Vette Pois(s)on is offline  
Oud 18 mei 2010, 09:37   #7
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan217 Bekijk bericht
Bedankt, ik was wel nieuwsgierig naar die tekst. Ze is inderdaad van een heel ander kaliber, namelijk vederlicht
2
Oud 18 mei 2010, 09:46   #8
Felix (be)
Staatssecretaris

Standaard

Inderdaad briljant!

Ik begin stilaan te geloven dat Bracke een echte aanwinst is voor de Vlaamse saeck.
Felix (be) is offline  
Oud 18 mei 2010, 09:57   #9
EddyBal

EddyBal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ʇɟıɹɥɔsןǝƃǝıds Bekijk bericht

Teneinde een en ander in het juiste perspectief te zetten citeer ik hier het stuk van KOERT DEBEUF. Dat is van een heel ander kaliber. Niet dat hij het groot gelijk volledig aan zijn kant heeft. Maar het is tenminste geen afbraak-politiek. Het zit vol constructieve ideeën.

Ik begrijp ten volle dat de standaard de brief van Bracke netjes afdrukt. De brief bevestigd netjes de gronden voor Debeufs betoog.
En waar vinden we die ideeën dan terug?? Er staat er geen enkele in! ALgemene boutades ja, ideeën: ZERO

Ik denk dat de meeste lezers (zie commentaren) van de standaard, heel anders denken dan jij. SB zet de VLD mooi op hun plaats met FEITEN! En de "feiten" van Koentje? NERGENS te vinden of FOUT...

maw: een lachertje en SB wint hier grandioos op punten.

Als dat het beste is dat ze kunnen bij de VLD (en zoals gisteren op tv) laat ze maar komen. mene mene,tekel upharsim : De VLD dagen zijn geteld, Gewogen en te licht bevonden
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen.

Laatst gewijzigd door EddyBal : 18 mei 2010 om 09:59.
EddyBal is offline  
Oud 18 mei 2010, 09:58   #10
EddyBal

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Felix (be) Bekijk bericht
Inderdaad briljant!

Ik begin stilaan te geloven dat Bracke een echte aanwinst is voor de Vlaamse saeck.
Vlaamsche saeck
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen.
EddyBal is offline  
Oud 18 mei 2010, 10:02   #11
EddyBal

Standaard

Wat de grootste grap is in de tekst van Koentje: HIJ gelooft zelf niet dat wat ze zelf doen, ze dat beter doen.

Geloof me Koentje, iedereen weet al lang, dat wat de VLD doet, dat zeker NIET beter is. Dank U om dat zelf nog eens te onderstrepen.

EddyBal is offline  
Oud 18 mei 2010, 10:30   #12
Scherven A. Mok
Banneling

Standaard

Ik vind Brackes brief, met permissie, een pedant toontje hebben. En dat was helemaal niet nodig. Debeufs zever verdient zelfs geen antwoord.
Scherven A. Mok is offline  
Oud 18 mei 2010, 10:33   #13
EddyBal

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok Bekijk bericht
Ik vind Brackes brief, met permissie, een pedant toontje hebben. En dat was helemaal niet nodig. Debeufs zever verdient zelfs geen antwoord.
Je vergeet dat vele mensen die brief van Koentje hebben gelezen, dus een antwoord is zeker nodig ! En dat "pedant" toontje, vind ik net tof: hij spelt de les aan iemand die niet echt weet wat hij neerpent.
EddyBal is offline  
Oud 18 mei 2010, 10:37   #14
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EddyBal Bekijk bericht
Je vergeet dat vele mensen die brief van Koentje hebben gelezen, dus een antwoord is zeker nodig ! En dat "pedant" toontje, vind ik net tof: hij spelt de les aan iemand die niet echt weet wat hij neerpent.
en dat was dan de woordvoerder en spietsj-schrijver van Verafstoot !
(toch tot voor hun grote verkiezingsnederlaag, ten gevolge van dewelke die eigendom-verkoper-en-terughuurder van schaamte verdween naar zijn riant buitenverblijf in Toscane - geluk dat wij hem sedertdien niet zoveel meer zien en horen -)

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 18 mei 2010, 10:55   #15
Fieseler

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Ik vind deze brief van Bracke niet alleen zoals wij hier (uitdrukking komt uit het hanenvechten) plegen te zeggen: "het fas af", hij is tevens een hart onder de riem van elke V stemmer.

Het is geweldig als VB'er te mogen vaststellen dat de NVA blijkbaar veel moeilijker uit de regimepers te houden is dan wij de afgelpen decennia.

Laatst gewijzigd door Fieseler : 18 mei 2010 om 10:55.
Fieseler is offline  
Oud 18 mei 2010, 11:05   #16
EddyBal

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Ik vind deze brief van Bracke niet alleen zoals wij hier (uitdrukking komt uit het hanenvechten) plegen te zeggen: "het fas af", hij is tevens een hart onder de riem van elke V stemmer.

Het is geweldig als VB'er te mogen vaststellen dat de NVA blijkbaar veel moeilijker uit de regimepers te houden is dan wij de afgelpen decennia.
Ik begrijp wat je bedoelt: NVA komt POSITIEF in het nieuws, VB kreeg alleen maar slechte commentaren...
EddyBal is offline  
Oud 18 mei 2010, 11:16   #17
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
en dat was dan de woordvoerder en spietsj-schrijver van Verafstoot !
Zou dat dezelfde zijn die ervoor gezorgd heeft dat Verhofstadt vandaag persona-non-grata is op de Champs-Elysées?

BERNARD KOUCHNER GEEFT VERHOFSTADT LIK OP STUK
fonne is offline  
Oud 18 mei 2010, 11:54   #18
Scherven A. Mok
Banneling

Standaard

Hihi, bij de VRT zijn ze alles wat aan Bracke doet denken in een recordtempo aan het weg moffelen. Keien van de Wetstraat is nog een half jaar bekijkbaar gebleven op de redactie.be, Bracke op vrijdag is al gewist.
Scherven A. Mok is offline  
Oud 18 mei 2010, 12:27   #19
EddyBal

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok Bekijk bericht
Hihi, bij de VRT zijn ze alles wat aan Bracke doet denken in een recordtempo aan het weg moffelen. Keien van de Wetstraat is nog een half jaar bekijkbaar gebleven op de redactie.be, Bracke op vrijdag is al gewist.
Misschien komen die na de verkiezingen terug, en willen ze geen vals voordeel geven.
EddyBal is offline  
Oud 18 mei 2010, 15:17   #20
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
Zou dat dezelfde zijn die ervoor gezorgd heeft dat Verhofstadt vandaag persona-non-grata is op de Champs-Elysées?

BERNARD KOUCHNER GEEFT VERHOFSTADT LIK OP STUK
Da's goed mogelijk;
en ook nog eens dezelfde die hem geïnspireerd zou hebben om Angela Merkel aan te vallen afgelopen week.

Hij is B. ferm aan het afbreken op de internasionale sène.

De schoofzak is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be