![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 11 mei 2009 om 08:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Deze ontvoerde vrouw was oorlogsbuit, en derhalve mag men als goed moslim haar gewoon verkrachten volgens hun heilig boekske.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Islam verbiedt het verkrachten van vrouwen toch ?
Ja, maar als het toch gebeurt, wordt de vrouw streng gestraft. Ah ja.
![]() |
#4 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ze gebruiken nu ook burgers als schild tegen het Pakistaanse leger. Met de goedkeuring van Allah, uiteraard. Fijne God.
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien moeten ze zelfs geen coitus interruptus toepassen van Mohammed want hun verkrachte slavinnen worden toch enkel zwanger als Allah dat zou wensen. En neen, ook als die oorlogsbuit toevallig een gehuwde vrouw is, dan vervalt het huwelijk en mogen ze erop kruipen (sorry voor mijn taalgebruik, maar dat was hoe Mohammed het voordeed). Op de dag dat Mohammed en de zijnen heel haar familie hadden uitgemoord, haar echtgenoot gemarteld, haar vader, ooms en broers hadden gekeeld, "huwde" Mohammed Juwairrah, een joodse dochter van het stamhoofd, en oorlogsbuit, en had sex met haar. Ik neem aan dat iedereen begrijpt dat het vooral ZIJ was die erom gevraagd had zeker hé?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 11 mei 2009 om 16:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor wie de uitzending (nog eens) wil bekijken:
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/Vi...he=1&tx_ttnews[tt_news]=6829&tx_ttnews[backPid]=626&tx_ttnews[cat]=148&kalender=1242251940&cHash=edaf673853 of deze schakel en dan uitzending opzoeken beneden. http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/Vi...he=1&tx_ttnews[tt_news]=6841&tx_ttnews[backPid]=631&tx_ttnews[cat]=146&kalender=1242079140&cHash=762425dcea Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 16 mei 2009 om 21:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Burger
|
![]() mag ik dat echt geloven?
britse journaliste Yvonne Ridley was ook ontvoerd ![]() Taliban laten Britse journaliste vrij Yvonne Ridley on the Taliban (MSU) Yvonne Ridley explains why she converted to ISLAM Yvonne Ridley - Against Islamophobia Yvonne ridley part 1 Yvonne ridley part 2 Yvonne ridley part 3 en wie staat dan achter deze propaganda en leugens? jullie weten dat wel. De troepen van beschaving en democratie, nieuwe foto’s van misdragingen in Abu Ghraib komen openbaar vs Oh nee, misschien toch niet want Obama gaat alsnog Bush achterna http://www.time.com/time/nation/arti...897203,00.html
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weer eentje die het er zo leuk vond omdat ze haar lieten leven! Je zou van minder een orgasme krijgen hé dreadlock?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ho? hebben ze hersenen OOK?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Burger
|
![]() waarom vraag je mij? heb je geen eigen mening?
die mensen heben geen hersenen, wij wel: wij europa, amerika, democratie, blanke superman en superieur, zij niet ![]()
Cheb khaled: Aicha Hoofddoekenverbod? Khalid Yahya Blankinship: Andalusia - the Muslim Spain! Tariq Ramadan on European Muslim Identity Laatst gewijzigd door deadlock : 17 mei 2009 om 15:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Burger
|
![]() tijdens hun strijd tegen de communisten waren ze vrijheidstrijders, hun jihaad betekende zelfverdediging, en men ging zelfs naar moslim autoriteiten om te vragen of ze tegen de imams en publieke sprekers kunnen zeggen dat jihaad in Afghanistan tegen communisten een islamitische plicht is.
maar vandaag? ze zijn verkrachters, terroristen, en hun jihaad betekent heilige oorlog en strijd tegen taliban is een islamitische plicht ![]()
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
of .. in de katholieke kerk is verkrachting ook verboden, maar de priesters verkrachten wel kinderen. besef je wel dat door deze mislukte pogingen, om de islam in diskrediet te brengen, alleen een averechts effect heeft? Laatst gewijzigd door Sywen : 22 mei 2009 om 03:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() en voor je zulke nonsens post, zou ik tioch wat research doen als ik jou was
dit heeft helemaal niets met de taliban of islam te maken, integendeel de taliban zou deze mannen zelf vermoorden: Volgens haar werkgever Michael Lescroart waren haar ontvoerders helemaal geen taliban: 'Ik denk dat die ontvoerders een soort ‘freelancers’ van de Taliban waren, uitschot dat er een slaatje uit wil slaan. Ze wilden niet dat de echte Taliban dit te weten zouden komen, want die zouden dat niet pikken’, zegt Lescroart. http://www.volkskrant.nl/buitenland/article1088159.ece/Joanie_hield_zich_onwaarschijnlijk_sterk Laatst gewijzigd door Sywen : 22 mei 2009 om 03:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aah, den 'echten' taliban zou zulke stunts nooit durven uithalen zekerz - nee precies - dat zijn vrijheidsstrijders - (voor wélke vrijheid strijden die dan? De vrijheid dat meisjes naar school kunnen gaan, de vrijheid en gelijkheid tussen seksen, de vrijheid dat vrouwen kunnen dragen wat ze willen, de vrijheid van meningsuiting ...????
Let me enlighten you - in islam bestáát er zelfs géén verkrachting - een man mág ten allen tijde een vrouw als zijn akker zien en bewerken - hoe, wanneer, op welke manier, op welk tijdstip dan ook - indien zij niet wil - mag zij getuchtigd worden! Seks voor het huwelijk mag niet - daar is een makkelijke oplossing voor - tijdelijke huwelijken - taleq taleq taleq en je bent weer van dat vervelend vrouwmens af! Buitenhuwelijkse seks mag ook niet - heeft een kerel een vrouw of zelfs een kind verkracht - wordt de vrouw of dat kind gestraft wegens 'adultery' - maar, de sharia is barmhartig - als zij 4 getuigen heeft zal ze onschuldig zijn en niet gestenigd worden - awel - op élke verkrachting staan zeker 4 man toe te kijken of diene verkrachter het wel goed doet zeker - hilarisch! (Hier bij ons heet dat dan; medeplichtig zijn aan een misdaad of toch op zn minst; het niet helpen van iemand in nood) kortom - draai of keer het hoe je wil - de vrouw in islam trekt stééds aan het kortste eind.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister-President
|
![]() wonderbaarlijk staaltje van redeneren, nu stel je dat taliban = islam
haal toch die paardekleppen van je ogen |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik adviseer je toch om dat maar niet te hard te roepen in de buurt van die talibanners - ze zouden eens in een verkeerde kramp kunnen schieten - en uwe kop zou zomaar ergens naast uw lijf kunnen rollen :O
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() OOhja, verdulle, ik laat me elke X opnieuw 'vangen' :S
1.Waar stel ik dat taliban = islam? ik had 2 alinea's - 1 over taliban - met een vraag waarvoor ze nu streden! De 2de alinea was over islam in't algemeen, daar werd het woord 'taliban' niet eens vermeld!
![]() |
![]() |