![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burger
|
![]() Zoals iedereen weet, moet iedere Belg bijna 4000€ besparen de 4 komende jaren.
En dit zijn geen ondoordachtzame uitspraken. Maar het schandalige hiervan is, MEN BEGINT BIJ DE MEEST ZWAKKEREN UIT ONZE SAMENLEVING. Een vriend van mij, meer als 80% invalide, heeft van het RIZIV een brief ontvangen waarin het volgende genoteerd stond - " Niettegensraande je voldoet aan de nodige criteria zal je de komende jaren slechts xxxx€/maand ontvangen i.p.v. xxxxx€ daar ......" een hele tralala te begrijpen , enkel door universitairen En inderdaad, hij trekt bijna 100€/maand minder of 1000€/jaar Met alle respect, maar deze persoon kreeg via de mutualiteiten (hebben hier niets mee te maken) slechts 27€/dag en een bijkomende premie van de staat via het RIZIV +- 3500€/JAAR GAAN DE BANKEN HEM HELPEN OM ZIJN ELECTRICITEIT TE BETALEN ? NEEN MAAR HIJ MOEST WEL DE BANKEN HELPEN TEGEN EEN FALING. Heb je al 1 partij horen zeggen, dat ze de wedden van hun volksvertegenwoordigers gaan inkrimpen ? Schandaal en nog eens schandaal Waar gaan we naartoe ?????? Uit protest ga ik nu eens voor de PVDA+ stemmen Laatst gewijzigd door SS Leon Bult : 21 mei 2010 om 08:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Dit is idd. een schande.
Onmiddellijk een berichtje mailen naar uw volksvertegenwoordiger! (en alle kranten of andere media.... ben benieuwd) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Staatssecretaris
|
![]() Het is een schande maar de economische crisis in combinatie met het "OCMW van de wereld-gedrag" en de politieke impasse/wanbestuur heeft een einde gemaakt aan onze welvaartsstaat.
Laatst gewijzigd door -=EXCALIBUR=- : 21 mei 2010 om 08:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Maar voor deze man was het hier geen welvaartstaat als je maar 27€/dag krijgt - in een rolstoel moet leven - pampers moet dragen - en maanden thuis te moeten zitten door zijn ziekte. Akkoord, niemand kan daar iets aan doen, maar deze mensen dan nog eens het leven zuur maken - Echt schandaal is dit. Ik geef hem nu die 100€ uit mijn zak, maar als het RIZIV te weten komt, wie dat wie is, wordt hij nog geschorst ook. Nu ben ik echt gedegouteerd van alle politieke partijen - Dit meen ik |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Maar dit is zo een brave mens dat hij alle zever wil vermijden en zeker omdat hij zich zo onmachtig voelt door zijn handicap. De arme sukkelaar, laat zelfs zijn eigen eten om zijn huisdieren te kunnen voeden. Hij vertelde mij, dit is echte vriendschap van die dieren en die daar buiten lopen (mensen) zijn een bende hypocrieten 100% gelijk heeft hij. Bravo Dannyke, Ik ga onmiddelijk 500€ overschrijven jongen. Kan die smeerlapperij niet verdragen Sorry voor mijn uitlatingen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Schepen
|
![]() Groot schandaal. Maar op de "partij voor nog meer illigalen op te vangen" stem ik nooit. Dan draag je water naar de zee.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Schepen
|
![]() Dan gaat uw dierbare stem naar de winnaars. De kaloten. Dat zijn pas valse kiekens. Die geven geen lor om arme mensen. Gaan en proberen ongeldig te stemmen?
Laatst gewijzigd door NOEKIE : 21 mei 2010 om 09:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Staatssecretaris
|
![]() Wat zijn de tarieven in andere landen? Meestal zal dat niets zijn.
Laatst gewijzigd door -=EXCALIBUR=- : 21 mei 2010 om 09:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Gouverneur
|
![]() Je MOET gaan om NVA te stemmen.
![]() |
#12 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Heeft hij een eigendom of moet hij huishuur betalen? ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit berichtje verheugt me eigenlijk een beetje. De uitkeringen in België liggen imo al jaren veel hoger dan wat ze zouden moeten zijn. In de meeste andere landen geeft men die mensen nog veel minder. We leven helaas niet in een wereld waar geld aan de bomen groeit.
Stem trouwens maar op de pvda, die zullen alles wel gaan redden ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister-President
|
![]() De open VLD stelt wel voor om de ministerweddes met 5% te verminderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Partijlid
|
![]() Als ze de ministerweddes nu eens met 25 �* 50% zouden verminderen, zou ik nog zeggen ja, 5% is belachelijk weinig, zeker gezien in het licht van de vele verhogingen die ze zich gegeven hebben de laatste jaren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
(Engeland, Canada en zelfs in Cuba) Bij ons gaat de "horde van geneesheren" met de centen aan de haal. (en de farma-industrie en ook de ziekenhuizen) Die zorgen wel goed voor de werkgelegenheid.... van Roemeense verpleegsters. Zijn die van ons niet goed misschien?? |
|
![]() |
![]() |