![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Terug met de voeten in de realiteit en dit op Antwerpse bodem.
Rudi Kennes van het ABVV. "Vooral voor het brugpensioen is dat belangrijk, en opdat iedereen kan voortgaan met zijn of haar leven", zegt Kennes. "Alle obstakels zijn uit de weg geruimd. De federale regering buigt zich op 29 juni normaal over het brugpensioen. Als dat inderdaad wordt goedgekeurd, kunnen de mensen vanaf 1 juli op brugpensioen gaan." Het was werkloos worden of nu op brugpensioen gaan. Voor veel partijen en enkele collega's hier, was Carrefour een schande... Vooral door die brugpensioenen. Het is een cliché maar ik hoop voor niemand niet dat ze ooit in dezelfde situatie geraken. Ik gun dat zelfs niet aan dat "viswijf" naast Goedele Liekens in dat programma met enkele partij-bonsjes op VTM van enkele dagen geleden. (was dus een kassa-madam van de Carrefour) Typische VTM weer: sensatie en creaturen een forum geven waar ze zich goed belachelijk maken zonder het zelf te beseffen. Voor de VTM-kijker zal het "genieten" geweest zijn. Merkwaardig (en ook lovenswaardig) is dat een "vuile sos" alias Rudi Kennes het voortouw nam en zich het lot van de werknemers aantrok. Waar waren de anderen? Op Chris Peeters na heb ik niet veel beweging gezien. Wel veel kritiek gehoord van alle andere met de OVLD op kop. Waar was de "warme hand "van Matthias Declerck?? Hij sprak toch zo graag in Ter Zake waar ook Inge Vervotte aanwezig was, over "warme handen". Gelukkig hadden de kiezers in de gaten dat "warme handen" kunnen stinken. En waar waren de anderen. Iemand gezien van het VB, de NVA?? Zwart-en-geel was in de verste verte niet te zien, ik wil zwijgen van te horen. Die waren bezig met wat ze beste kunnen: zwaaien met een vlag in het parlement en met het opzoeken van een paar Latijnse spreuken... Laatst gewijzigd door Tejokus : 15 juni 2010 om 13:27. |
![]() |
![]() |