![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burgemeester
|
![]() alleen een groot kunstenaar kan dit verwezenlijken
geheim genootschap zwicht na 2 jaar voor ultimatum burgemeester kasterlee heeft zijn gestolen haan terug (maar mysterie blijft) het grootste mysterie van het kempense dorpje kasterlee is wel niet opgelost maar de gouden kerktorenhaan die twee jaar geleden gestolen werd is wel teruggevonden door spelende kinderen het geheime genootschap dat de ontvreemding opeiste zwichtte na een ultimatum van de burgemeester die niet meer kon lachen met de uit de hand gelopen grap toch blijft de spannendste vraag onbeantwoord wie zit erachter en waarom nooit zal het mysterie rond een gouden kerktorenhaan groter zijn en hilarischere wendingen nemen dan in kasterlee niet dat die haan meteen zo belangerijk is al gaat het volgens burgemeester ward kennes om een uniek erfstuk - maar als di egestolen wordt door the secret association of the golden cock, die er dan ook nog eens twee jaar lang de burgemeester mee pest, wil iedereen er uiteraard het fijne van weten "ik hoef niet te weten wie het gedaan heeft allicht een flauwe plezante die mij wilde pesten en bezighouden met onnozelheden" met de tientallen cryptische tips rond de verstopplaats van de haan die ze hem stuurden kon de burgemeester nog lachen maar toen ze ook kabouters uit het kabouterbos het symbool van kasterlee ontvoerden en fotos ervan als aanwijzing gebruikten was voor hem de fun eraf kinderachtig vooral ook omdat de technische dienst van de gemeente op den duur bijna niets anders meer ddeed dan de gestolen kabouters aan de hand van de fotos te zoeken en weer te monteren in het kabouterbos grappig ludiek helemaal niet! ik noem dit eerder pesterij dit kost ons handenvol geld en we hebbe nog steeds onze haan niet terug die dieven willen gewoon aandacht maar ik weiger mee te doen aan zulke kinderachtige spelletjes foeterde de burgemeester hij stelde het geheime genootschap van de gouden haan dus prompt voor een ultimatum je brengt de haan terug voor maandag 7 juni of ik stuur de politie op jullie af en dat heeft blijkbaar na 2 jaar dan toch de doorslag gegeven om de haan terug te bezorgen of het kunnen ook de vijf bakken duvel zijn die uitgeloofd werden in elk geval werd het gouden beest donderdag ontdekt door spelende kinderen in een bos aan het riviertje de kleine nete en wat blijkt de kabouters waar de burgemeester zo op vloekte gaven wel degelijk duidelijke aaanwijzingen ze stonden immers telkens vlakbij de vindplaats van de haan wie? toch blijft het grootste mysterie nog steeds onopgelost: wie is dat genootschap van de gouden haan maar dat lijkt niemand te weten zelfs de politie die tientallen tips binnenkreeg heeft de dieven niet kunnen ontmaskeren maar iedereen heeft wel zijn theorie volgens mij is het een stunt van de vvv klinkt het in cafe den leeuw die hebben tijdends de afwezigheid van de haan ook een kabouter op de toren gezet de burgemeester denkt eerder aan een persoonlijke vete de oorspronkelijke vermoedens tegen de jeugdbewegingen hebben ze laten varen die zouden zulke teksten niet kunnen schrijven en houden zon grap niet zo lang vol ook de jongens die de haan gevonden hebben vallen buiten alle verdenking zij waren twee jaar geleden amper 11 jaar oud veel te jong dus om op een kerktoren te klimmen maar de burgemeester ligt er niet meer van wakker we hebben de haan terug dus ik hoef niet meer te weten wie het gedaan heeft zegt de burgemeester die de zaak zo snel mogelijk wil vergeten het ziet er dus naar uit dat het geheime genootschap van de gouden haan effectief geheim zal b lijven |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dit sluikreclame voor Jean-Luc DeHaene?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() of ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |