![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Cdude : 7 juni 2010 om 12:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Dat is pas een provocatie zijn om u tegen te zeggen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Daar kan wel eens flink vuurwerk van komen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Zien is geloven zei de blinde tegen de kreupele die plotseling opstond en wegrende.
Geloven doe ik de media niet meer - waarvan akte. Meer en meer verschijnen berichten dat Amerika hard op weg is Hitler in te halen. Armageddon komt dichter en dichterbij. Misschien maken we het nog mee. Maar even to the point: Iran gaat zijn schepen niet inzetten in dit conflict. Het materiaal dat ze nog hebben is nauwelijks inzetbaar en indien, is de bewapening hopeloos verouderd. Israel heeft moderne bewapening op hun korvetten en fregatten en zullen die zeker inzetten. De VS zoeken elk argument om Iran aan te kunnen vallen, dit zou ze precies in de kaart spelen.
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert. Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe. Laatst gewijzigd door D'ARTOIS : 7 juni 2010 om 13:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Bron?
Misschien je snelcursus "Israelbashen op Fora" even doornemen, dude. ![]() Hoewel, ik heb vandaag al veel posts van je gezien: anti-Hollands, anti-Joods, anti-Israëlisch en anti-Vreemdeling In Het Algemeen. Is er nog iets dat je wél leuk vindt, behalve 88 posts per dag posten? Iran met Ahmadinejad misschien? Post er dan eens iets positiefs over; of over De Heilige Palestijnen. Ben benieuwd of dat lukt. Ik kijk er alvast naar uit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Ze gaan via Egypte. Maar ik zou toch de garde meenemen, want er zijn naar verluid bloeddorstige piraten aldaar op zee. En er gaan meer Iraanse schepen volgen.
Het is gewoon een mindfuck dat de Garde dat aanbood iedereen te willen vergezellen richting gaza naar Israel toe dat er stoer en onverslaagbaar dacht uit te zien bij de bloedige raid een klein week geleden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vanuit een zeker perspectief is de houding van deze man in wit hemd ook een 'provocatie' te noemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Mensen worden het spuugzat dat ze niet moeten boeten voor hun misdaden. Logisch dat er provocatie komt en ze zelf tot actie overgaan, oorlog. Nato en de UN zijn blijkbaar nog waardeloze organen, dus moeten we misschien het recht in eigen handen nemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() @ Johan
Zou dat niet in een iets andere context geweest zijn? We kunnen beter bij de les blijven. Ik ben het lang niet altijd eens met de Israel'is, dat moge duidelijk zijn maar ik begin toch langzaamaan te geloven dat ze het slachtoffer van hun eigen angsten zijn geworden. Verouderde medicijnen sturen, met daarachter verstopt e.e.a. aan wapens, een prima actie om de massa te verblinden en te desoriënteren. Tenslotte weet niemand meer in dit conflict waar het nu werkelijk om gaat. Zoals ik al eerder opmerkte: het antisemitisme is in volle opkomst. Gaat ook een beetje gelijk op met de negatieve publiciteit die Amerika dagelijks opnieuw in de media brengt. Maar Iran gaat niets doen. Vergeet dat hele verhaal maar. Nogmaals, zien is geloven. Geleuter niet.
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Zelf beginnen gaan ze inderdaad niet. Ze hopen daarop op wat bijval van Israel.
Het anti semetisme noemen is belachelijk. Palestijnen zijn ook semieten. Anti-israelisme zou ik het noemen. Dat het over een ras zou gaan is bijzaak, dat is niet de reden van het ongenoegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() De laatste twee regels correcto. Idd, de feddahin behoren tot het Semitische ras. Althans zo lijkt het. We zouden het ook anti-realisme kunnen noemen. In militair opzicht is Hamas een muggescheet in het heelal. Kom 's tot de kern van de zaak en laat die fedpro nu eens achterwege. Toen ik er ooit kwam hingen de sinasappels nog aan de bomen, dus waarom nu dan niet?
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Kern van de zaak, de schurkenstaat isoleren. Een blokkade opzetten van gans de wereld. Of een oorlog om hen een lesje te leren, hun taal spreken. Misschien komen ze zo tot nieuwe inzichten al zullen de palestijnen daar ook onder leiden, dus die optie zie ik alsnog niet goed zitten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Name: Israël van de kaart.
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() De joden zijn idd slachtoffers van de zionisten in het gareel die hen een slachtofferrol opdringen met uitspraken dat de wereld sowieso tegen hen is. Ze vertellen wel niet waarom en voeden hen enkel propaganda om hun eigen fouten te verdoezelen en zitten die onschuldigen in een mindset van een nieuwe holocaust opdat ze zich achter hen zouden scharen uit angst.
Bevrijd de joden, bevrijd de Palestijnen uit de klauwen van dat uitschot. Laatst gewijzigd door Breezertrut : 7 juni 2010 om 16:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ze hebben lange afstand raketten gekocht van Rusland.
Zij kunnen kernkoppen dragen. Ge koopt zoiets niet als ge niets hebt om er in te steken he. Gemakkelijk gezegd dat Iran nog geen kernwapens kan maken. Er zijn nog heel wat andere bommen, maar vooral: leveranciers die ze wel kunnen leveren. Onderschat Iran niet zou ik zo zeggen, want in de wereld van democratie waar we overal "te hulp schieten". Valt het mij toch op dat de echte dictators met de middelen niet aangepakt worden. Van Irak zeiden ze dat er wmd lagen, vandaag nog altijd geen gevonden. Van Iran zeggen ze dat ze er geen hebben, ... toch laten ze dat dictactuur daar jarenlang aanslepen. Het volk wordt afgeslacht door de ordehandhaving, publiekelijk gelynched, ... toch doen we niets en slapen we verder. Er is dan een land toe aan "bevrijding", en we staren ons blind op Afghanistan en Irak.
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Iraq ging om olie vooral, niet om het volk te bevrijden, in de plek zijn er honderdduuizenden onschuldigen gestorven. Zijn ze beter af zonder hun familie en met een radicale mindset tegen het boze westen de bezetters en er nu een burgeroorlog heerst? Dus nu ijvert ge opnieuw voor een oorlog om het volk te gaan "bevrijden"? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Europees Commissaris
|
![]() De glorieke revolutionaire garde (zie hieronder één van hun slachtoffers)
![]()
![]() |