![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Ga jij de gansen dag de verkiezingssuitslagen volgen? | |||
Zij mor zeker! |
![]() ![]() ![]() |
10 | 47,62% |
Nee zot, ik stem das al goe genoeg! |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
effekes mor ni da god ganse dag |
![]() ![]() ![]() |
6 | 28,57% |
wie weet da joeng? |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,76% |
ik ga maffe |
![]() ![]() ![]() |
3 | 14,29% |
k weet da ni |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,76% |
Aantal stemmers: 21. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Ik zit hier met mij examenboeken voor den TV met de PC en om 5 uur ga ik naar Leuven omdaar met comrads de uitslagen te volgen.
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Efkes misschien
1. Morgen examen Engels waar dak nog maar bitter weinig voor heb gedaan. 2. Na een uur ben ik da gezwets beu, zeker als er nog geen resultaten zijn. 3. Ni veel goesting om bepaalde mensen hunne kop op tv te zien (of toch zo min mogelijk), zoals Van Hecke, Dewinter, ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Morgen een monsterexamen.... wat dacht u dan??
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() Overmorgen en donderdag examen.
Nee, ik forum.
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Ik werk .
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik zal mij vanaf heden en in de toekomst verzetten tegen alle vormen van verkiezingen, nadat de vorige dagen de ph-graad van dit forum reeds de hoogte was ingeschoten, is nu het niveau gedaald tot op een laagte waar ik als peuter beschaamd voor zou zijn geweest.
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
![]() |
![]() |