![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
Bekijk resultaten enquête: Heeft u zich laten leiden daar de verkiezingscampagne? | |||
Ja, ze bepaalde mijn stemkeuze |
![]() ![]() ![]() |
3 | 25,00% |
Nee, ze bepaalde niet mijn stemkeuze |
![]() ![]() ![]() |
9 | 75,00% |
Aantal stemmers: 12. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Allez de campagne is uitgezongen.
Morgen is het aan ons. Ik zou wel eens willen weten of zo'n verkiezingscampagne invloed heeft op uw kiesgedrag. Of maakt het geen enkele indruk op uw politieke keuze, en blijft u stemmen op de partij waarvoor je meestal stemt. |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik zou voor één keer NVA stemmen i.p.v. VB, gewoon om nog meer gewicht in de schaal te leggen. Anderzijds twijfel ik ook weer, immigratie en vreemdelingenproblematiek is nog altijd geen (groot) punt bij de NVA en dat vind ik ook wel erg belangrijk.
|
![]() |
![]() |
#3 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Campagne heeft geen invloed gehad op mijn kiesgedrag.Alléén was het wel interessant eens alle standpunten te horen,van de verschillende partijmensen,en hun non-verbale communicatie te bestuderen.WasZéér Leerrijk om zoveel mensen eens aan het woord te zien. Inderdaad,morgen is het dus aan ons.ben écht nieuwsgierig naar den uitslag,maar zal er mijn slaap niet voor laten; ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |