![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementslid
|
![]() Ik heb al gestemd, maar ik weet dat mijn stem niet geldig zal zijn.
Niet omdat ik 2 dagen voor de verkiezingsdatum stem, maar omdat het absoluut onmogelijk is dat mijn stembrieven voor het einde van de verkiezingen zondag in Belgie aankomen. Ik kreeg mijn stembrieven vanavond, na het sluiten van de postkantoren. Wat betekent dat ik ten vroegste maandagmorgen om 8 u de brieven kan versturen - na de verkiezingen. Ik zal ze toch versturen, gewoon omdat het zo moet, maar ze zullen mijn stembrieven in het beste geval pas een week na de verkiezingen ontvangen. Ook met een koerierdienst kan het niet zo snel meer. Ik vind het vreselijk dat ik niet echt heb kunnen stemmen in deze historische verkiezingen omdat de regering Vlamingen/Belgen in het buitenland als tweederangsburgers beschouwt. |
![]() |