![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Of is het abnormaal dat er nog steeds maar 1/44 Stembureaus voor de kamer in Halle geteld zijn?
Het enige stembureau dat nu geteld is heeft 42% NVA en quasi alle Franstalige partijen zijn max 1%. Het kan voorbarig zijn wat ik nu denk maar zijn daar relletjes aan de gang waar bijzitters rebelleren ? |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() 't ligt aan u
de kiesbrieven daar zijn veel groter, wat het stemmen trager doet gaan |
![]() |
![]() |
#3 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
> trouwens is daar niets van elektronisch stemmen, van die 43 bureaus? Laatst gewijzigd door gehuigert : 13 juni 2010 om 17:31. |
|
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Maar ik wist niet dat Antwerpen (stad) er ook nog geen had, dus wss mijn fout Laatst gewijzigd door gehuigert : 13 juni 2010 om 17:35. |
|
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() wij volgen de ontwikkelingen in spanning !