![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een vraag aan zowel de moderatie als aan de forumleden.
Wat wordt er van het forum www.politics.be verwacht: een kwaliteitsforum waar onderwerpen ernstig worden genomen, of een barak waar ieder die het wenst tussen soep en patatten z'n gal kan uitspuwen ? Ik dacht eerst ook een enquête te koppelen aan deze draad. Maar heb dit niet gedaan gezien een lijst met opties nooit exhaustief kan zijn. De laatste maanden heb ik de indruk dat forumleden zelfs hun eigen opgestarte topic (draad, onderwerp ... ) niet ernstig nemen, laten verwateren, of zelfs niet reageren ondanks terechte reactie. Persoonlijk ben ik aan het uitkijken naar een andere stek waar een doordachte mening - van welke strekking ook - niet verzuipt tussen gepalaver. Graag een mening, R. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Burger
|
![]() Ik ga ff Superstaaf citeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Persoonlijke meningen zijn ook welkom. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe kan je na vijf jaar afwezigheid nog iemand missen op een forum ?
Laatst gewijzigd door Rudy : 19 februari 2010 om 17:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Vermits iedereen onder "een ernstige discussie" iets anders schijnt te verstaan, werden hier al diverse pogingen ondernomen met gespecializeerde pogingen in een subforum
"economie", "klimaat", "debatclub", "links" , "rechts".. ten behoeve van de onernst der dingen heb je "koetjes en kalfjes" "forummer van de week" "sport" enz.. Je kan de "ongeinveroorzakers" zelfs op een "negeerlijst" plaatsen... botte "oneliners" die scherp en ondoordacht klinken kunnen weliswaar "onernstig" overkomen, maar het zijn dikwijls ook scherp geformuleerde meningen die (niet te dikwijls) toch al eens een antwoord verdienen.
![]() |
#7 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik begrijp dat enkele lieden zich graag profileren als de aanhangers van literaire huzarenstukjes. Maar laat het dan a.u.b. inhoud hebben... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ???
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die is na een lange afwezigheid deze week terug opgedoken.
![]() Alhoewel ik het met hem niet altijd eens was vond ik zijn posts dikwijls een genot om te lezen. http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=3774 |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De drie vraagtekens waren een uitnodiging om een toelichting te geven bij je uitspraak die ik vetjes markeerde, maar dat had je weer niet begrepen zeker?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 20 februari 2010 om 02:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het wordt tijd dat de moderatie van Politics een keuze maakt.
Laatst gewijzigd door Rudy : 23 februari 2010 om 18:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of anders?
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is nu iedereen houthakker geworden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welnee. Je probeert je wat verhevener voor te doen dan je werkelijk bent. Ik verwijt jou ook niks hoor, behalve wat holier than thou-isme en wat hypocrisie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 25 februari 2010 om 17:50. |
![]() |
![]() |