Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 13 juni 2010, 20:10   #1
C2C
Perm. Vertegenwoordiger VN

C2C's schermafbeelding

Standaard Is er een politoloog in de zaal? Wat nu? Zeg eens iets.

Ik ben niet zo goed thuis in de Belgische politiek en wat er zoal mogelijk is qua werkbare coalities enzo.

Dus mocht er een échte politoloog op het forum rondzwerven, kan die dan even uitleggen wat er nu mogelijk is? Liefst gewoon een neutrale, droge uitleg.

Of is het daarvoor te vroeg?

Ik heb op het eerste gezicht het idee dat er met deze uitslag gewoon niks te doen valt. Maar nogmaals, ik ben niet zo thuis in dat soort aspecten van de politiek.

Ik wil vooral gewoon weten of we binnenkort misschien weer moeten gaan stemmen. Want ik zit in het buitenland, en ik wil niet nog eens 8 uur vliegen om hier een nutteloze stemming te moeten meemaken. Ik heb wel wat beters te doen op zondag. Zoals een braadkip gaan halen en die oppeuzelen terwijl de kleinen een balletje trappen.

Laatst gewijzigd door C2C : 13 juni 2010 om 20:13.
C2C is offline  
Oud 13 juni 2010, 20:12   #2
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

nie gemakkelijk uiteraard.

maar op het eerste zicht zullen er gesprekken komen tussen NVA-SPa-CD&V aan Vlaamse kant en PS-CDh-Ecolo aan Waalse kant. maw, de regering in de Gewestparlementen.

eventueel met de steun van Groen! voor de staatshervorming.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be