Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 14 juni 2010, 21:03   #1
MORPHEUS
Minister-President

MORPHEUS's schermafbeelding

Standaard De koning kan nog niet met pensioen.

De koning kan nog niet met pensioen.

Het lijkt stom. Maar mijn mening is, met de uitslag van 13-6-2010, zal d’n Albert nog 4 jaar extra moeten doen.
MORPHEUS is offline  
Oud 14 juni 2010, 21:04   #2
Shadowke
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MORPHEUS Bekijk bericht

Het lijkt stom. Maar mijn mening is, met de uitslag van 13-6-2010, zal d’n Albert nog 4 jaar extra moeten doen.
1tje denk ik meer.

Laatst gewijzigd door Shadowke : 14 juni 2010 om 21:04.
Shadowke is offline  
Oud 14 juni 2010, 21:32   #3
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Dat is zo stom nog niet.

Stel maar eens dat ie er vandaag het bijltje zou bij neerleggen ...

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 14 juni 2010, 22:38   #4
bgf324
Secretaris-Generaal VN

bgf324's schermafbeelding

Standaard

Ik vraag me af wat zal gebeuren wanneer de koning komt te overlijden.

Dan moet Filip verschijnen in de kamer die gevuld zit met nationalisten. Wie durft de traditie voort zetten?
bgf324 is offline  
Oud 15 juni 2010, 00:08   #5
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ik denk dat ge wel eens dik gelijk zou kunnen hebben. En daarna misschien nog eens 4 jaar en daarna, en daarna, en daarna......
In ieder geval heeft de Vlaming overduidelijk Vlaams gestemd. Wanneer we de stemmen van VB en N-VA samen tellen davert de troon dat het bladgoud er af valt. De vraag is nu alleen, hoe oprecht is het N-VA en wat gaan ze met die fenomenale uitslag doen?

Het is duidelijk dat een redelijk groot deel van de VB kiezers, vanwege het cordon, hun hoop gesteld hebben op het niet geketende N-VA wat dik te verwachten was. Alleen, gaat het N-VA die verzuchtingen voldoen of niet. Ze zal er in ieder geval mee moeten rekening houden dat haar fenomenale uitslag niet alleen te danken is aan N-VA kiezers maar ook voor een groot deel aan VB kiezers die voor de gelegenheid hun eieren in het N-VA mandje gelegd hebben.

Laatst gewijzigd door Garry : 15 juni 2010 om 00:10.
Garry is offline  
Oud 15 juni 2010, 00:12   #6
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 Bekijk bericht
Ik vraag me af wat zal gebeuren wanneer de koning komt te overlijden.

Dan moet Filip verschijnen in de kamer die gevuld zit met nationalisten. Wie durft de traditie voort zetten?
Dan houden ze het stil en zetten hem op met binnenin een robot die van tijd tot tijd een met zijn rechter arm zwaait.
Garry is offline  
Oud 15 juni 2010, 10:50   #7
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Ik wens niemand iets slechts toe natuurlijk, maar in het licht van deze draad dacht ik het volgende:

het ideale senario van de Vlaams-nasionalist:

De nieuwe regering is al korte tijd gevormd, met Elio als eerste Jef.

Fluppen den taaien den domme schiet nog eens een flater op politiek vlak, door ergens kommentaar op te geven, liefst regelrecht tegen de winkel van de Fr sossen in, .. bla bla ..

Berten Bibber verneemt de flater en krijgt er een hartaanval van, hij overlijdt (nogmaals, ik wens het zelfs hem niet toe).

En dan .... ???

Suggestie: Elio maakt Fluppen wijs dat het gepast is dat hij de funksie niet wenst op te nemen;
het Weverke suggereert dat Stridje best geen kroning krijgt, het regentschap volstaat ... tot na de volgende verkiezingen, zodat de mensen zich kunnen uitspreken ...

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 15 juni 2010, 21:10   #8
MORPHEUS
Minister-President

MORPHEUS's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik wens niemand iets slechts toe natuurlijk, maar in het licht van deze draad dacht ik het volgende:

het ideale senario van de Vlaams-nasionalist:

De nieuwe regering is al korte tijd gevormd, met Elio als eerste Jef.

Fluppen den taaien den domme schiet nog eens een flater op politiek vlak, door ergens kommentaar op te geven, liefst regelrecht tegen de winkel van de Fr sossen in, .. bla bla ..

Berten Bibber verneemt de flater en krijgt er een hartaanval van, hij overlijdt (nogmaals, ik wens het zelfs hem niet toe).

En dan .... ???

Suggestie: Elio maakt Fluppen wijs dat het gepast is dat hij de funksie niet wenst op te nemen;
het Weverke suggereert dat Stridje best geen kroning krijgt, het regentschap volstaat ... tot na de volgende verkiezingen, zodat de mensen zich kunnen uitspreken ...
Hoe oud onze Bert eigenlijk?
MORPHEUS is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be