![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 | |
|
Banneling
|
Voor de 3e keer al krijg ik berichten op mijn yahoo mail, waarin me me vraagt om mijn identiteit en passwoord te bevestigen.
Ongelooflijk. Deze van vandaag is niet eens een yahoo adres en heeft als titel "VERIFICATION DE VOTRE COMPTE YAHOO". Zouden er echt mensen zijn die daarin trappen? Ik hoop het niet. Ze vragen zelfs je beroep en dreigen ermee binnen de 24 uur je email adres af te sluiten. Schandalig. Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Banneling
|
Citaat:
![]() Les 1 : Je neemt 1 internetadres voor "onzin" waar je je mee inschrijft , mailinglists, wedstrijden , ... Een ANDER "jouwnaam@naarkeuze" waar je ENKEL je officiële communicatie mee voert. Tickets kopen, briefwisseling overheid , ... Ik raad Gmail aan en NOOIT reageren op zulke mails http://en.wikipedia.org/wiki/Internet_fraud |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Banneling
|
dank, kameraad dude.
Nee ik ben geen nOOb. Ik ben al langer op internet dan dat jij kunt fietsen. Maar toch, je hebt gelijk. Ik ga een 2e email adres nemen. Het huidige heb ik al zo lang, het wordt een ietsje te veel verspreid blijkbaar. Ik kan me echter wel voorstellen dat mensen erin trappen en op die dingen antwoorden. Daarom ook postte ik dit. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De mensen die daarin trappen verdienen niet beter.
|
|
|
#5 |
|
Banneling
|
Politieke grapjes laten mij Siberisch koud
Nee ik ben geen nOOb. Ik ben al langer op internet dan dat jij kunt fietsen. Maar toch, je hebt gelijk. Ik ga een 2e email adres nemen. Het huidige heb ik al zo lang, het wordt een ietsje te veel verspreid blijkbaar. Ik kan me echter wel voorstellen dat mensen erin trappen en op die dingen antwoorden. Daarom ook postte ik dit.[/quote]En ik werkte al met een computer toen jij nog bedplaste Scambusters menen die mannen zelf te grazen. Ze stellen die echt HILARISCHE eisen(tattoe, vis op kop, ...)die ze opvolgen in de waan geld te krijgen ![]() http://www.419eater.com/Laatst gewijzigd door Cdude : 15 juni 2010 om 17:08. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Banneling
|
Tip om identiteitsdiefstal tegen te gaan:
Neem bij zoveel mogelijk mailservices een account met uw naam, en een variant. Dan kunnen ze hem niet meer stelen |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Banneling
|
Nee ik ben geen nOOb. Ik ben al langer op internet dan dat jij kunt fietsen.
Maar toch, je hebt gelijk. Ik ga een 2e email adres nemen. Het huidige heb ik al zo lang, het wordt een ietsje te veel verspreid blijkbaar. Ik kan me echter wel voorstellen dat mensen erin trappen en op die dingen antwoorden. Daarom ook postte ik dit.[/quote]En ik werkte al met een computer toen jij nog bedplaste Scambusters menen die mannen zelf te grazen. Ze stellen die echt HILARISCHE eisen(tattoe, vis op kop, ...)die ze opvolgen in de waan geld te krijgen ![]() http://www.419eater.com/[/quote]Beetje onhandig gequote voor iemand die langer internet dan dat ie uit de luiers is, Dude! Geen idee wat je met die foto's wilt aantonen, vis op de kop? Huh? Rare tattoes? die cartoon echter snap ik wel, ik krijg ook regelmatig bucht vanuit Nigeria, ik correspondeer regelmatig met de weduwe van de Prins, een toffe dame! |
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Die "scambusters" nemen de scammers dus bij hun pietje en vragen er foto's van. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het is lang geleden dat die prins van Nigeria nog eens geschreven heeft, ik denk dat m niet meer door de filters geraakt, ...
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Vreemdeling
|
Een goede vriend van mij is er onlangs in getrapt. Hij is chirurg en ge kunt hem vertrouwen met uw leven, maar hij weet amper hoe een email te openen en te versturen. Ik heb zijn rekening laten blokkeren bij hotmail want ze waren mails naar al zijn contacten aan het sturen dat hij dringend geld nodig had na een diefstal in Engeland.
Ik heb ook de politie in Engeland verwittigd omdat ik een adres had in Lancashire maar die wilden niets doen. Typisch. Ter |
|
|
|