![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Europees Commissaris
|
![]() Zonet kreeg ik een mail van Hotmail:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lijkt me meer "hollen om bij te blijven"...
In het najaar wordt android officieel gelanceerd,vanaf dat moment kan Google Microsoft op ieder aspect van het "thuiscomputergebeuren" beconcurreren. In de "mobiele" wereld ondertussen,doet Microsoft het minder dan de vagelijk "unix-achtige" operating systemen van de mobieltjes-fabrikanten...en ook hier loert Android om de hoek.....Daar,nog veel meer dan bij de PC,wordt de toekomst uitgevochten...honderden miljoenen mensen hebben al een mobiele digitale levensstijl en binnen tien jaar wordt dit de norm... Het is al een tijdje oorlog dus ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 10 juni 2010 om 17:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Gmail blijft nochtans achter met zijn 7.5 GB email-adressen (en het is nochtans al jaren dat zij op voorstand stonden
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die gigantische mailboxen zijn vermoedelijk niet echt meer nodig in het licht van de "social-networking" toepassingen waar de jongere generatie mee stoeit. Ik vermoed dat er binnen niet zo lange tijd jonge werknemers in de bedrijven zullen komen die hun eerste "email" nog zullen moeten leren zenden.....in hun leefwereld zal "email" hoogstens iets zijn "waar ze nog van gehoord hebben",een vorm van communiceren uit de electronische oudheid zoals de fax,de telex,het interne berichtje via de server(in een terminalschermpje)... ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 12 juni 2010 om 06:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |