![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Er zijn ongetwijfeld Blokkers op het forum die regelmatig met Phillipe zij aan zij in pispotten pissen na de nodige pinten naar binnen gekapt te hebben en dan over topgeheime partijinformatie lallen. Heeft den Phillipe nog niets gelost, behalve zijn gewoonlijke gebral?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Langs de andere kant, waarschijnlijk krijgen we hier dan weer een toevloed aan Namibische vluchtelingen in kano's, rubberbanden en roeibootjes.
Voor zover er een verschil is tussen een kano en een roeiboot natuurlijk. Persoonlijk denk ik dat elke kano een roeiboot is maar niet elke roeiboot een kano is. Bedenk die grote Romeinse galioenen met honderden slaven-roeiers. Je kan zo'n ding bezwaarlijk een kano noemen. Soit, laten we het op boten houden dan maar. Of schepen, mij om het even. In ieder geval; als die vaartuigen (!!) vol Namibische vluchtelingen hier aankomen is dat ook geen goei ding. Niet omdat ze hier per vaartuig aankomen, dat is het probleem niet. Stel dat ze massaal met het vliegtuig zouden komen, het probleem zou er niet kleiner op worden. Zelfs al kwamen ze per auto, het zou wat extra verkeershinder op de klassieke knelpunten opleveren en ze zouden een pokke-eind ver rond moeten rijden via het midden-oosten of hoe heet dat ginder om vanuit Namibie naar hier te komen, maar verder zou het het probleem niet verkleinen of vergroten. In ieder geval; het probleem is wel dat, hoe ze dan ook hier mogen geraken, we er hier ook niks mee kunnen aanvangen. Er is hier amper werk voor die paar duizend belgen die wel willen werken en ook vrouwen zijn hier voldoende. En laat ons eerlijk zijn; als ge helemaal van Namibie met den auto naar Belgie komt gereden is er duidelijk iets mis met uw geestelijke gezondheid, dus om ook latere psychiatrie-kosten te vermijden (de hotelkosten voor die gasten zijn al duur genoeg) stel ik voor om een toestroom van Namibische vluchtelingen ( hierna NV genoemd) zoveel mogelijk te beperken. Dit kan in de eerste plaats door FDW niet naar Namibie te sturen maar naar Antarctica ofzo. Van daaruit is er een veel kleinere kans op vluchtelingen. Ge ziet; zo eventjes nadenken over een probleem kan toch snel tot intelligente oplossingen leiden eh? Geen dank.
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Ik zou niet weten waarom er geen vluchtelingen uit Namibië naar hier mogen komen. Dat land creëert immers ook werk voor de diamantsector, terwijl het er zelf niet eens zoveel rijker van wordt. Straf, hé? Dus voor wat, hoort wat!
Philippeke moet zijn woord houden en naar Namibië vertrekken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het zwart(wit?) gat in zuidelijk Afrika dat na het heengaan van Terre'Blanche geslaan is, kan Phillipe eveneens adequaat kan invullen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() We zouden hem kunnen brandmerken zoals het een banneling past. Dan is het voor iedere Namibiër onmiddellijk duidelijk wat men daar binnengegooid krijgt.
![]() |
#7 |
Burgemeester
|
![]() deep down ziet Filip de Afrikaanse mens heel graag
hij wil het gewoon niet toegeven misschien zal ie er ooit nog naar verhuizen naar Afrika als je er zoveel mee bezig bent plagen is om liefde vragen |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En rappers. Die Nederlands/Afrikaans zingen ondanks dat Vlaanderen jaarlijks honderden miljoenen mag mee betalen voor de Francophonie in Afrika. http://www.youtube.com/watch?v=ivLwsJ-DaMI ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ikke enkel X zien
![]() Geeen feesboekkakkount ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Op 't randje van zielig, ja |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik dacht aan de Noordpool, maar dan zijn er die ijsberen. De sahara, het zand. Misschien is het handig een inter-universitaire studiegroep op te richten die zich met deze toch wel heikele problematiek bezighoudt. Die studiegroep moet wel snel met een bevredigend resultaat op de proppen komen want het premierschap van Elio Di Rupo wordt tegen één september verwacht. Centrale aandachtspunten voor deze studiegroep zijn: (a) hoe kan de emigratie van FDW worden georganiseerd opdat deze geen grote negatieve invloed heeft op de ontwikkeling van de streek van emigratie. (b) hoe kunnen de binnenlandse effecten als gevolg van de FDW-emigratie onder controle worden gehouden. Ik ben hoopvol dat voor dit belangrijk probleem een oplossing haalbaar is. Zolang de weg naar die oplossing over het pad van de discretie loopt. Met weloverwogen groeten, La Chunga PS: Een betrouwbare bron die anoniem wenst te blijven (en die onder de naam Woestijnvis als Paard Van Troje in het VB-partijbureau zetelt) laat ons weten dat de volledige VB-partijraad emigratie zou overwegen en dit per cruiseschip dat als hulpkonvooi de Palestijnen in Gaza wil bevoorraden.
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al bijna 50.000 facebook'ers
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN