Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 juni 2010, 14:44   #1
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Ke Nan's schermafbeelding

Standaard Wanneer vertrekt Phillipe Dewinter nu naar Namibië?

Er zijn ongetwijfeld Blokkers op het forum die regelmatig met Phillipe zij aan zij in pispotten pissen na de nodige pinten naar binnen gekapt te hebben en dan over topgeheime partijinformatie lallen. Heeft den Phillipe nog niets gelost, behalve zijn gewoonlijke gebral?
Ke Nan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2010, 15:28   #2
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wanneer vertrekt Phillipe Dewinter nu naar Namibië?
't Is erg voor de Namibiërs maar laat ons hopen...
Oud 18 juni 2010, 19:17   #3
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Langs de andere kant, waarschijnlijk krijgen we hier dan weer een toevloed aan Namibische vluchtelingen in kano's, rubberbanden en roeibootjes.
Voor zover er een verschil is tussen een kano en een roeiboot natuurlijk.
Persoonlijk denk ik dat elke kano een roeiboot is maar niet elke roeiboot een kano is.
Bedenk die grote Romeinse galioenen met honderden slaven-roeiers.
Je kan zo'n ding bezwaarlijk een kano noemen.
Soit, laten we het op boten houden dan maar.
Of schepen, mij om het even.
In ieder geval; als die vaartuigen (!!) vol Namibische vluchtelingen hier aankomen is dat ook geen goei ding. Niet omdat ze hier per vaartuig aankomen, dat is het probleem niet. Stel dat ze massaal met het vliegtuig zouden komen, het probleem zou er niet kleiner op worden. Zelfs al kwamen ze per auto, het zou wat extra verkeershinder op de klassieke knelpunten opleveren en ze zouden een pokke-eind ver rond moeten rijden via het midden-oosten of hoe heet dat ginder om vanuit Namibie naar hier te komen, maar verder zou het het probleem niet verkleinen of vergroten. In ieder geval; het probleem is wel dat, hoe ze dan ook hier mogen geraken, we er hier ook niks mee kunnen aanvangen. Er is hier amper werk voor die paar duizend belgen die wel willen werken en ook vrouwen zijn hier voldoende. En laat ons eerlijk zijn; als ge helemaal van Namibie met den auto naar Belgie komt gereden is er duidelijk iets mis met uw geestelijke gezondheid, dus om ook latere psychiatrie-kosten te vermijden (de hotelkosten voor die gasten zijn al duur genoeg) stel ik voor om een toestroom van Namibische vluchtelingen ( hierna NV genoemd) zoveel mogelijk te beperken. Dit kan in de eerste plaats door FDW niet naar Namibie te sturen maar naar Antarctica ofzo. Van daaruit is er een veel kleinere kans op vluchtelingen.
Ge ziet; zo eventjes nadenken over een probleem kan toch snel tot intelligente oplossingen leiden eh?
Geen dank.
Oud 18 juni 2010, 19:29   #4
yassine
Banneling

Standaard

Ik zou niet weten waarom er geen vluchtelingen uit Namibië naar hier mogen komen. Dat land creëert immers ook werk voor de diamantsector, terwijl het er zelf niet eens zoveel rijker van wordt. Straf, hé? Dus voor wat, hoort wat!
Philippeke moet zijn woord houden en naar Namibië vertrekken.
yassine is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2010, 19:48   #5
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Ke Nan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Langs de andere kant, waarschijnlijk krijgen we hier dan weer een toevloed aan Namibische vluchtelingen in kano's, rubberbanden en roeibootjes.
Persoonlijk denk ik dat elke kano een roeiboot is maar niet elke roeiboot een kano is.
In ieder geval; als die vaartuigen (!!) vol Namibische vluchtelingen hier aankomen is dat ook geen goei ding. Niet omdat ze hier per vaartuig aankomen, dat is het probleem niet. Stel dat ze massaal met het vliegtuig zouden komen, het probleem zou er niet kleiner op worden. Zelfs al kwamen ze per auto, het zou wat extra verkeershinder op de klassieke knelpunten opleveren en ze zouden een pokke-eind ver rond moeten rijden via het midden-oosten of hoe heet dat ginder om vanuit Namibie naar hier te komen, maar verder zou het het probleem niet verkleinen of vergroten. In ieder geval; het probleem is wel dat, hoe ze dan ook hier mogen geraken, we er hier ook niks mee kunnen aanvangen. Er is hier amper werk voor die paar duizend belgen die wel willen werken en ook vrouwen zijn hier voldoende. En laat ons eerlijk zijn; als ge helemaal van Namibie met den auto naar Belgie komt gereden is er duidelijk iets mis met uw geestelijke gezondheid, dus om ook latere psychiatrie-kosten te vermijden (de hotelkosten voor die gasten zijn al duur genoeg) stel ik voor om een toestroom van Namibische vluchtelingen ( hierna NV genoemd) zoveel mogelijk te beperken. Dit kan in de eerste plaats door FDW niet naar Namibie te sturen maar naar Antarctica ofzo. Van daaruit is er een veel kleinere kans op vluchtelingen.
Ge ziet; zo eventjes nadenken over een probleem kan toch snel tot intelligente oplossingen leiden eh?
Geen dank.
Hmmm, niet slecht maar ik denk dat ik een interessanter voorstel heb. Waarom niet die enkele honderduizend VB-stemmers, -partijleden, -sympathisanten, -enz... uitwisselen met een gelijk aantal NV'ers(niet te verwarren met NVA'ers!!!). Mijn natte vinger geeft duidelijk aan dat dit uiteindelijk een ideale oplossing is.

Het zwart(wit?) gat in zuidelijk Afrika dat na het heengaan van Terre'Blanche geslaan is, kan Phillipe eveneens adequaat kan invullen.
Ke Nan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2010, 21:22   #6
Andy
Minister-President

Andy's schermafbeelding

Standaard

We zouden hem kunnen brandmerken zoals het een banneling past. Dan is het voor iedere Namibiër onmiddellijk duidelijk wat men daar binnengegooid krijgt.
Oud 19 juni 2010, 07:04   #7
grhluna
Burgemeester

Standaard

deep down ziet Filip de Afrikaanse mens heel graag
hij wil het gewoon niet toegeven
misschien zal ie er ooit nog naar verhuizen naar Afrika
als je er zoveel mee bezig bent
plagen is om liefde vragen
grhluna is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2010, 10:27   #8
Fien Fluytenzuyger
Gouverneur

Fien Fluytenzuyger's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yassine Bekijk bericht
Ik zou niet weten waarom er geen vluchtelingen uit Namibië naar hier mogen komen. Dat land creëert immers ook werk voor de diamantsector, terwijl het er zelf niet eens zoveel rijker van wordt. Straf, hé? Dus voor wat, hoort wat!
Philippeke moet zijn woord houden en naar Namibië vertrekken.
Ze leveren ook zeer goeie prostituées
Fien Fluytenzuyger is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2010, 01:23   #9
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fien Fluytenzuyger Bekijk bericht
Ze leveren ook zeer goeie prostituées

En rappers.

Die Nederlands/Afrikaans zingen ondanks dat Vlaanderen jaarlijks honderden miljoenen mag mee betalen voor de Francophonie in Afrika.

http://www.youtube.com/watch?v=ivLwsJ-DaMI

Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2010, 23:05   #10
bgf324
Secretaris-Generaal VN

bgf324's schermafbeelding

Standaard

bgf324 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2010, 23:07   #11
bgf324
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Oud 20 juni 2010, 23:10   #12
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

ikke enkel X zien

Geeen feesboekkakkount

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2010, 09:11   #13
plakker
Minister

plakker's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
En rappers.

Die Nederlands/Afrikaans zingen ondanks dat Vlaanderen jaarlijks honderden miljoenen mag mee betalen voor de Francophonie in Afrika.

http://www.youtube.com/watch?v=ivLwsJ-DaMI

[img][/img]
Wooow, stoere gangsta rap boy
Op 't randje van zielig, ja
plakker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2010, 10:24   #14
La Chunga
Minister

La Chunga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Geen dank.
Wat dan met pinguinvluchtelingen? Die hebben vaartuig, vliegtuig noch enig ander tuig nodig om tot hier te raken. Hotelkosten worden zoo-kosten. Handig zijn die pinguïns evenmin dus wordt dat invaliditeit. Bovendien heb ik het dan nog niet gehad over taalkundige problemen.
Ik dacht aan de Noordpool, maar dan zijn er die ijsberen. De sahara, het zand. Misschien is het handig een inter-universitaire studiegroep op te richten die zich met deze toch wel heikele problematiek bezighoudt. Die studiegroep moet wel snel met een bevredigend resultaat op de proppen komen want het premierschap van Elio Di Rupo wordt tegen één september verwacht.
Centrale aandachtspunten voor deze studiegroep zijn:
(a) hoe kan de emigratie van FDW worden georganiseerd opdat deze geen grote negatieve invloed heeft op de ontwikkeling van de streek van emigratie.
(b) hoe kunnen de binnenlandse effecten als gevolg van de FDW-emigratie onder controle worden gehouden.

Ik ben hoopvol dat voor dit belangrijk probleem een oplossing haalbaar is. Zolang de weg naar die oplossing over het pad van de discretie loopt.

Met weloverwogen groeten,

La Chunga

PS: Een betrouwbare bron die anoniem wenst te blijven (en die onder de naam Woestijnvis als Paard Van Troje in het VB-partijbureau zetelt) laat ons weten dat de volledige VB-partijraad emigratie zou overwegen en dit per cruiseschip dat als hulpkonvooi de Palestijnen in Gaza wil bevoorraden.
Oud 21 juni 2010, 10:30   #15
bgf324
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Al bijna 50.000 facebook'ers
Oud 21 juni 2010, 11:06   #16
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 Bekijk bericht
Al bijna 50.000 facebook'ers
Wat is dat voor iets misschien?

Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 21 juni 2010 om 11:06.
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be