![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Patricia Ceysens (VLD) - 17 tot 23 mei "Sedert 1995 is ze aanwezig in het Vlaamse Parlement. Eerst als volksvertegenwoordiger, later (en nog steeds) als Vlaams minister van Economie en Buitenlands Beleid." - Maarten Malaise |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() en welke zijn dat dan ? Alvast niet op maandag, en dinsdag overdag ook al niet ?
|
![]() |
![]() |
#2 |
Vreemdeling
|
![]() Inderdaad is er een aantal vergaderingen waar ik wekelijks aanwezig moet zijn, maar het mooie van e-werken is
net dat het een zeer flexibel systeem is. Zo kan ik van thuis uit mijn mails lezen en beantwoorden 's avonds laat in plaats van terug naar Brussel te moeten rijden. E-werken doe ik ook om de file 's morgens te vermijden indien ik geen afspraak gepland heb. E-werken stelt me in staat om mijn werk efficiënt te regelen en mijn afspraken te plannen en genoeg tijd voor mijn gezin over te houden. |
![]() |