![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Hallo,
Via mijn neef ben ik op dees Super groot forum terecht gekomen. Ik zoek namelijk zoveel mogelijk stemmen voor een wedstrijd te winnen met mijn jeugdvereniging... Het is gratis en duurt MAX 3seconden! Hij wist me te vertellen dat dees forum tot 1 vd grootste tot België behoorde! Vandaar vraag ik of jullie voor mijn foto zouden willen stemmen. De prijs gaat naar de jeugdvereniging en het zou reuze tof zijn! http://www.nieuwsblad.be/ugc/photosp...d-80208d1ff5b4 Alvast vriendelijk bedankt Mvg |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij ons durven ze het woord 'dees' in een onbewaakt moment wel eens te gebruiken als dialectisch synoniem voor 'mannelijk geslachtsorgaan'.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Enige toelichting bij die wedstrijd en bij de jeugdvereniging zou welkom zijn.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Overigens, de juiste uitdrukking is: 'dit forum behoort tot de grootste van België' of 'dit forum is één van de grootste van België'.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Vreemdeling
|
![]() Het is een jeugdvereniging in Sint-Truiden, genaamd Hu!da. Wij zijn een beetje zoals de chiro, we organiseren allemaal activiteiten voor jongeren (zoals quizen, pokeravonden, voetbalwedstrijden, fuiven, ... ).
We bestaan nu al 4jaar en onlangs hebben wij een heus voetbaltornooit georganiseerd voor 1000 man. En daar is de kodak gestolen van 1 vd bestuursleden (gelukkig stonden er amper foto's op) Vervolgens ben ik op deze wedstrijd terecht gekomen en hebben we de beste foto van het voetbaltornooi gebruikt om mee te doen! En zo hopen we dit te winnen en terug een kodak te hebben voor al onze volgende activiteiten vast te leggen! Meer info vind je op: www.huda.be (Humki = voor kinderen van 8jaar tot 16jaar) (Hu!da = voor jongeren van 16jaar tot 25jaar) Alles doen we als vrijwilligers! Mvg |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Vreemdeling
|
![]() oja, het grote verschil tussen onze vereniging en de chiro:
Chiro = katholiek Wij zijn vrijzinnig! En hier vind je heel wat foto's van het voetbaltornooi van afgelopen maandag: http://www.huda.huda.be/index.php?op...d=22&Itemid=86 Maar momenteel blijft de wedstrijd het alleeeeer belangrijkste! http://www.nieuwsblad.be/ugc/photosp...ed72085&sort=1 Alvast hartelijk bedankt! Mvg Laatst gewijzigd door JeromeF : 1 juli 2010 om 19:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus, jullie doen daar aan mee opdat één bepaald bestuurslid een nieuw fototoestel zou kunnen kopen?
![]() Als het nu nog zou zijn om met de prijs iets voor de hele groep te doen, ja ok...
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch geen misse meid, als dochter dan hé
![]()
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Is toch ne schone foto vindt ge niet?
Laatst gewijzigd door From_Vlaanderen : 1 juli 2010 om 22:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Ik wil wel overwegen om te stemmen, maar dan moet eerst die 'kids' weg uit de naam van de groep.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb een paar andere foto's bekeken. Ik vraag me eigenlijk af wat het thema is van die wedstrijd. Alé, wat de bedoeling is. Wat die foto's zouden moeten uitdrukken.
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 1 juli 2010 om 22:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |