Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 5 januari 2003, 23:46   #1
Mustapha
Gouverneur

Mustapha's schermafbeelding

Standaard

Ik ben dus een allochtoon
Ik lees hier altijd dat de regering de methode der knuffelpolitiek gebruikt met de allochtonen.
Wat mij dan stoort is waarom ik nooit heb gemerkt dat de regering iets voor mij heeft gedaan?
Ik voel mij helemaal niet geknuffelt.
Integendeel ik voel mij vernedert. Als ze tegen mij zeggen "je hebt onderwijs kunnen volgen in België" verwachten ze dat ik gaan zeggen "danku".
Waarom moet ik "danku" zeggen? Dat is MIJN recht en voor de rechten die je zo is zo hebt moet je niemand voor bedanken.

Diegene die geknuffeld worden zijn de allochtonen die op bepaalde plaatsetn zijn gezet door de regering om de andere allochtonen (gewone mensen) dom te houden.
Zoals Marokkaanse Federatie, Berberverenining, UMIVA, DIA, enz. ZIJ zijn geknuffeld. Allemaal organisaties opgezet door de regering om zogezegd een beeld te laten zien "hey allochtoontjes, zie eens aan zeg, we doen iets voor jullie". Dat pakt bij onze ouders die naar hier zijn gekomen om jullie vieze jobjes uit te voeren.
Maar bij ons pakt dat zeker niet, toevallig kennen we de landstaal en weten we en vooral snappen we wat we horen en lezen.
Wij concluderen allemaal dat wij integraal collectief zijn verkracht, ja bijna getraumatiseerd door de Belgische regering.

Knuffelpolitiek? Waar? Wanneer? Hoe?
Mustapha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2003, 23:53   #2
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Allé musti jongen, nu weer niet moeilijk gaan doen hé!
Je bent dus allochtoon omdat je ouders in het buitenland geboren zijn? Nou, leuk hoor! ik ook!
Maar bij mij geloven ze dat niet (verkeerde naam denk ik)

Al die verenigingen waar je het over hebt, die schaffen we inderdaad af, lekker vermindering op onze belastingen.

En heu nee, ge moet helemaal niet danku zeggen voor het gratis onderwijs dat je gekregen hebt, maar ge moet ook niet zagen dat ge ocharme weeraleens de pineut zijt geworden omdat de meester ne pik op je had omdat ge mustapha heet! Zo simpel ligt dat!

Citaat:
Wij concluderen allemaal dat wij integraal collectief zijn verkracht, ja bijna getraumatiseerd door de Belgische regering.
Nou... dat vind ik wel straf !
Als ge collectief verkracht zijt, dan BEN je gewoonlijk getraumatiseerd!

Maar verkracht worden omdat je de landstaal (eindelijk oef...) spreekt, daar moet je me toch wat meer uitleg bij geven!
Wie waren de daders?
Welke kleding droeg je?
Heb je je wel goed gedragen?
Ben je zeker dat het niet je eigen schuld was?
Waarom bleef je niet gewoon binnen?
Had je wel je hoofddoek om?

Gewoon een beschuldiging uiten is natuurlijk weer van hetzelfde laken een broek! en daar hangt mijn kleerkast al vol van!
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2003, 00:03   #3
chr.wouters
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mustapha
Dat pakt bij onze ouders die naar hier zijn gekomen om jullie vieze jobjes uit te voeren.
Maar bij ons pakt dat zeker niet, toevallig kennen we de landstaal en weten we en vooral snappen we wat we horen en lezen.
Ge zijt al zo goed geïntegreerd Mustapha dat ge zelfs geen respect meer voor uw ouders hebt! Doe zo voort!
Die voerden tenminste nog jobjes uit.
Als het hier toch zoooo slecht is ga dan terug. In Turkije is het altijd goed weer.
chr.wouters is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2003, 00:33   #4
democratsteve
Minister-President

democratsteve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chr.wouters
Citaat:
Dat pakt bij onze ouders die naar hier zijn gekomen om jullie vieze jobjes uit te voeren.
Ge zijt al zo goed geïntegreerd Mustapha dat ge zelfs geen respect meer voor uw ouders hebt! Doe zo voort!
Die voerden tenminste nog jobjes uit.
Als het hier toch zoooo slecht is ga dan terug. In Turkije is het altijd goed weer.
Je hebt groot gelijk, Mustapha.
Weet je wat zo raar is? Als je de verschillende topics erop naleest zie je, dat AL de problemen die de Vlamingen hebben, de schuld zijn van regering.
Maar de allochtonen hun problemen, die zijn natuurlijk hun eigen schuld.
En Wouters, gij moet ook niet zeveren. Je kent je geschiedenis evengoed als ik. WIJ hebben de eerste generatie naar hier GEHAALD, niet omgekeerd. En om nu de tweede generatie terug te willen jagen, omdat we nu geen werk meer voor hen hebben, daar ben ik dus niet mee akkoord.
En ten tweede, ik ken meer aangename Turken dan aangename Vlamingen.
En stuur nu maar allemaal postings dat ik ook maar naar Turkije moet verhuizen. I don't give a shit!
TURKIJE RULES!
Oud 6 januari 2003, 01:55   #5
Godfried
Gouverneur

Godfried's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarom moet ik "danku" zeggen? Dat is MIJN recht en voor de rechten die je zo is zo hebt moet je niemand voor bedanken.
Ge moet dank u zeggen, omdat er mensen hard gewerkt hebben om u gratis onderwijs te kunnen geven. Dat geldt overigens evengoed voor autochtonen. Ik heb een hartsgrondige hekel aan de "rechten"-dialectiek die u aanwendt. U hebt geen rechten, tenzij misschien enkele grondrechten als het recht op leven! U hebt echter wel op de eerste plaats plichten. Het is dankzij het plichtsbewustzijn van onze bevolking dat u een gratis onderwijs hebt gekregen. Gratis onderwijs was helemaal geen verworven recht. En dat geldt zozeer voor allochtonen als voor autochtonen. Alleen is het normaal dat een autochtoon in eigen land meer rechten heeft dan in een ander land. Zo werkt elk land. Ik krijg immers in Turkije geen gratis onderwijs; waarom zou u het dan wel krijgen bij ons? Dat is discriminatie.
Oud 6 januari 2003, 02:26   #6
KempensBoerke
Burgemeester

Standaard

Achter het standpunt van Godfried kan ik me wel scharen. Zeer zuiver.
KempensBoerke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2003, 02:34   #7
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Af en toe geef in Godfried natuurlijk ook wel gelijk hoor!

Citaat:
Mijn ouders en grootouders hebben ook vieze jobkes uitgevoerd hoor Musti.
Maar ik werd wel nog opgevoed met het besef dat inderdaad - zoals godfried zei - tegenover rechten ook plichten stonden!
blijkbaar is dat stukje je ontgaan?

Of misschien is het je ouders ontgaan? Kan ook natuurlijk. De plichten die men hier moet navolgen staan nu eenmaal niet in de koran, die voor alle tijden is. Brute pech dus.
Je gaat het leren of je leert het niet.

Maar knuffelen is er in elk geval niet meer bij! Dat vind jij niet leuk, en WIJ ook niet! Alleen stond het zo onbeleefd om dat te zeggen. (voor beide kanten naar het schijnt!)

Ik heb altijd zo'n hekel gehad aan hypocrisie, ze krijgen me er nog de stuipen mee op het lijf.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2003, 09:55   #8
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard

Wat ik niet begrijp, Musti, is wat jullie hier komen zoeken in dit landeke met de miserie van de watersnood, de koude temperaturen, het wisselvallige klimaat, de hoge belastingen, de files, de corruptie, de onverdraagzaamheid... ?
Gisteren zag ik in Vlaanderen Vakantieland prachtige beelden van een paradijselijk Marokko. Het water kwam me in de mond.
Allé Musti, geef eens een woordje uitleg.
Brugge Veilig en Leefbaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2003, 10:24   #9
Luddo
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Af en toe geef in Godfried natuurlijk ook wel gelijk hoor!

Mijn ouders en grootouders hebben ook vieze jobkes uitgevoerd hoor Musti.
Maar ik werd wel nog opgevoed met het besef dat inderdaad - zoals godfried zei - tegenover rechten ook plichten stonden!
blijkbaar is dat stukje je ontgaan?
Tot mijn twintig jaar heb ik ook tussen de stront gestaan en meer uren onder de koeien en op de akker gestaan dan mij lief was! Ploegen vanaf vijf uur in de morgen, alleen stoppen om het paard te laten rusten, schoven binden met de hand, aren lezen, koeien melken, varkens verzorgen, stallen uitmesten... en zo waren er velen van mijn leeftijd in die tijd! En als je ziek waart dan was je een plantrekker die niet graag werkte... En dat allemaal op nen boterham met smout, patatten met spek en karnemelkpap! "En als ge 't nie moet hebben, leg er dan uwe kop neffens!"... "'t Moest eens terug oorlog worden!" zei mijn vader altijd!
Waar zijn we nu mee bezig!?!
Oud 6 januari 2003, 10:39   #10
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Zeer herkenbaar Luddo.

Maar ik denk dat er hier toen nog niet zoveel allochtonen waren als nu.
Zelfs onze eigen jeugd heeft nooit geweten hoe hard hun ouders en/of grootouders hebben moeten werken voor een armzalige boterham.

Het moest hier nog maar eens oorlog worden.
Dan wisten zij het ook.
En de knuffelvijandige allochtonen erbij...
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2003, 11:28   #11
chr.wouters
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve
[.
En Wouters, gij moet ook niet zeveren. Je kent je geschiedenis evengoed als ik. WIJ hebben de eerste generatie naar hier GEHAALD, niet omgekeerd. En om nu de tweede generatie terug te willen jagen, omdat we nu geen werk meer voor hen hebben, daar ben ik dus niet mee akkoord.
En ten tweede, ik ken meer aangename Turken dan aangename Vlamingen.
Waar heb ik ergens gezegd dat we de Turken moeten terugjagen?! Mustapha is ongelukkig met zijn verblijf hier, ik heb daar geen problemen mee.
Voorzover ik weet voorziet onze wetgeveing in gelijke kansen voor aoto-en allochtonen. Als deze laatsten niet aan de bak komen ligt dat ofwel aan henzelf, of aan de mentaliteit van de Vlamingen en daar kan dan geen enkekl officiëel beleid iets aan veranderen.
Het is waar, ik ken GEEN Turken(Marokkanen wel, en ik had daar toch geen hoge pet van op).
Oud 6 januari 2003, 21:34   #12
Mustapha
Gouverneur

Mustapha's schermafbeelding

Standaard

Waarom viseert men weer op de man?

Het onderwerp gaat over "knuffelpolitiek".
Een term die onterecht wordt gebruikt. En waar ik (en terecht) uitleg om vraag.
Ik neem aan dat de mensen weten over wat ze spreken/schrijven? Zodus dacht ik "misschien kunnen de mensen op politics.be mij wat meer informatie geven over knuffelpolitiek".

Dus kom op... geef de moed niet op!

vlaanderenleefbaar&veilig, ik kom net van de avondschool Arabische les
U ziet hoe schandalig het is. Ik schaam mij erom als ik tegen mijn maten zeg "ik volg Arabische les"!
Nu kan het door 2 dingen komen: oftewel was ik bijna geassimileerd (qua taal toch) en heb ik het tijdig opgemerkt ofwel hoort het bij de Belgische verkracht-de-allochtonen-tactiek vanuit de politiek en heb ik het eveneens tijdig opgemerkt.
Mustapha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2003, 23:09   #13
chr.wouters
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
de Belgische verkracht-de-allochtonen-tactiek vanuit de politiek en heb ik het eveneens tijdig opgemerkt.
Neen Mustapha er bestaat geen "verkracht-de-allochtonen"politiek.
Een poos geleden heb ik hier een oproep gedaan om officiële discriminatie van allochtonente bewijzen en zelfs de Piano heeft daar geen enkel voorbeeld van kunnen geven. Iedereen is hier gelijk voor de wet(of die wetten worden nageleefd is natuurlijk nog iets heel anders...).
Doe goed en zie niet om, en iedereen zal u appreciëren.
Oud 7 januari 2003, 01:47   #14
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Knuffelpolitiek is een realiteit.

Als ik (tewijl ik toch als Nederlander ben geboren,en getogen in Willebroek-Belgie)een eigen zaak wil starten ,moet ik -A eendiploma of getuigschrift bedrijfsbeheer kunnen tonen(ik heb het gelukkig).B een boekhouder aanspreken.C) een bedrijfplan kunnen voorleggen aan instantie X Y en Z ,om nog niet te spreken over de bank, een eigen zaak starten op eigen kapitaal is lastig als uitgezogen arbeider(jawel brutto 2000Eu/maand , netto in 2001 met moeite 4Eu en 86 cent).

Een allochtoon, en dat weet ik petinent zeker,(5 buurtwinkeltjes) krijgt subsidies ,boekhoudkundige hulp en moet geen getuigschriften of diploma's kunnen voorleggen ,ook staat de Staat garant voor een lening(weliswaar korte termijn,maar zeer lage rentevoet) .
Nu wat ik merk, het zijn vooral de Moslims, raar maar waar, die hiervan gebruik maken, want de locale chinees(ook -tig in de buurt trouwens)kent deze regelingen niet.

Ook is het zeer frappant ,dat enkele van deze zaakjes elke 6 maand een week sluiten ,overgenomen worden en dan verder gaan, al dan niet met dezelfde personen achter de toonbank.

Om maar 1 voorbeeld van een knuffelbeleid aan te voeren.

Ander voorbeeld.Kijk maar eens "blik op de weg" , als er geruziet word tussen de agenten ,en de te bekeuren persoon, dan is er een overgroot deel dat op zijn "rechten staat", maar die noemt op ongeveer 70% van de gevallen niet Piet of Jan.
Dit fenomeen krijg je ook als er een controle Wodca of niet een aantal autos tegenhoud(ik doe 50000km+ per jaar, op alle tijdstippen van de dag-tja ,ik moet werken voor mijn boterham,ook in de stront of vuilnis,of nog erger in de chemie).
Personlijke ervaring noem ik dat.Ik weet waarom ik antidemocratisch RECHTS ben.I
k wil de agenten de kost niet geven die uit angst voor represailles vanwege "racisme" geen bon uitschrijven de kost geven.

Langs de andere kant, geen enkel probleem met de buren , zeer zeker niet, Langs onze linkerkant ,een Marokaans gezin ,langs rechts een Albanees/Macedonisch gezin.

Ik ga nog wel wat voorbeelden zoeken ,bij voorkeur die met getalletjes zijn te boekstaven, want enkelen hier zullen weer roepen ,"racist, je ziet alleen wat je wil zien".Tja, dat noem ik dus typische oogkleppen(waar ik ook blijkbaar last van heb ,als mens).
Oud 7 januari 2003, 22:08   #15
Darwin
Banneling

Darwin's schermafbeelding

Standaard

Het moet maar eens terug oorlog worden.

De tijd wordt er stilaan rijp voor!

Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2003, 19:27   #16
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Ochotekes ,een allochtoon die niet genoeg geknuffelt is!
En hij is vernedert ook al.
En rechten ja daar hoor ik je over spreken en je plichten dan
Vergeet je die gemakshalve maar inééns
En vieze jobkes!
Tuurlijk de vlamingen zitten allemaal op een proper bureauke!!
En je kent de landstaal,en je kan het lezen ook
olala wat wil je nu?
Een decoratie,t zou verdomme maar erg zijn indien je nu nog steeds geen vlaams kon!
En intigraal collectief verkracht,en niet vergeten :getraumatiseerd begot!
Jawadde,wanneer,waar en hoe zijn jullie geen eieren onder je kont gelegd!
En nog maar klagen en zagen dan is er maar één oplossing en dat is hand in hand terug naar eigen land . 8)
Weg uit dat rotte belgie dan jij toch zo laag bij de gronds vind,nog erger dan ik en dat wil al wat zeggen!
Dat je ouders hier gewerkt hebben die pluim kan jij niet op je hoed zetten éé kereltje!
En als het aan mij gelegen had (en trouwens aan velen.) hadden je ouders en zovelen nooit een voet in vlaanderen gezet!
Het waren trouwensde kapitalisten die er aan verdiend hebben en wij betalen nu het gelag
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2003, 23:22   #17
Guderian
Banneling

Guderian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ben dus een allochtoon
Dan hoort U hier niet thuis!
Citaat:
Knuffelpolitiek? Waar? Wanneer? Hoe?
[/quote]
Het feit dat je hier nog steeds mag verblijven, school mag lopen, werk mag zoeken, uw religie mag beleven, kan genieten van de sociale zekerheid,...
Guderian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2003, 21:15   #18
Eva123
Partijlid

Standaard

Beste Mustapha,

Besteed alsjeblieft niet teveel aandacht aan wat de randdebielen en psychopaten op dit forum allemaal uitkramen. Ze zijn het niet waard dat er aandacht aan hen geschonken wordt. Ze hebben gewoon iemand nodig om op te kakken. Toen er nog geen allochtonen waren, pikten ze er eentje binnen hun eigen groep uit die als pispaal moest dienen en zonder aanleiding alle onrecht over zich heen kreeg. Vaak sloegen ze hun vrouwen af of hun kinderen half dood. Ze zopen zich levercirrose en rookten zich longkanker. Op hun 40ste was hun liedje uitgezongen en hun ongenoegen oeverloos.

Als onze regering niets onderneemt tegen de kanker van het racisme, dan zinkt dit land weg in een economisch moeras om nog maar van de verzuring te zwijgen. Ik spreek al lang niet meer met dat crapuul.

Dat soort moet trouwens niet te veel uit de nek lullen over de sociale zekerheid. Als ze er al iets toe bijdragen, zal het niet veel betekenen en meestal zijn het zelf steuntrekkers.

Over school lopen moeten ze ook al niet te hoog van de toren blazen want ook daar hebben ze er niks van gebakken. Dat merk je toch al aan hun posts. Die zijn niet met gebruik van hersens geschreven.

Wat plichten betreft. Ze hebben er de mond van vol, maar het zijn nu net die autochtonen die het met plichtsbewustzijn niet te nauw nemen en geen verantwoordelijkheidszin kennen die de grootste mond opzetten en vinden dat allochtonen alleen maar plichten hebben. Je merk dat je wel verstandig bent. Met wat psychologisch doorzicht weet je precies hoe die kerels in mekaar zitten.

Wat we met dat crapuul moeten aanvangen... Als we geen oplossingen vinden dan sleuren ze heel ons land mee in de afgrond. Zoals je wel gemerkt hebt is denken hun sterkste kant niet en dat ze nog héééééél veel gaan kosten, veel meer dan dat klein beetje sociale zekerheid dat nu naar ongewild werkloze allochtonen gaat, dat staat als een paal boven water.

Vriendelijke groeten en hou de moed erin,

Eva

PS: Al ben ik Vlaming, toch zullen ze mij nu ook wel naar één of ander zonnig land sturen, maar dat ben ik gewoon. Of zou het de Noordpool zijn deze keer?
Eva123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2003, 22:56   #19
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Eva: of je nu tegen me praat of niet toch wil ik dit zeggen:de linkse randdebielen zijn de reden dat alles nu vierkant draait.
Jullie beleid dat er voor gezorgd heeft dat er nu zoveel misnoegden zijn.
En je clichéés zijn echt niet te tellen .
Als er nu niets gebeurt zit er een oorlog aan te komen die niet te overzien is ,omdat de islam een enorm gevaar betekent voor onze westerse samenleving.
Al zijn er spijtig genoeg mensen zoals jij die wereldverbeteraartje willen spelen en niet verder kijken dan hun neus lang is.
En tussen haakjes ,jij zult zeker niet willen weten waar ik je naartoe zou sturen.
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2003, 23:15   #20
Luddo
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eva
Beste Mustapha,

Besteed alsjeblieft niet teveel aandacht aan wat de randdebielen en psychopaten op dit forum allemaal uitkramen. Ze zijn het niet waard dat er aandacht aan hen geschonken wordt. Ze hebben gewoon iemand nodig om op te kakken. Toen er nog geen allochtonen waren, pikten ze er eentje binnen hun eigen groep uit die als pispaal moest dienen en zonder aanleiding alle onrecht over zich heen kreeg. Vaak sloegen ze hun vrouwen af of hun kinderen half dood. Ze zopen zich levercirrose en rookten zich longkanker. Op hun 40ste was hun liedje uitgezongen en hun ongenoegen oeverloos.

Als onze regering niets onderneemt tegen de kanker van het racisme, dan zinkt dit land weg in een economisch moeras om nog maar van de verzuring te zwijgen. Ik spreek al lang niet meer met dat crapuul.

Dat soort moet trouwens niet te veel uit de nek lullen over de sociale zekerheid. Als ze er al iets toe bijdragen, zal het niet veel betekenen en meestal zijn het zelf steuntrekkers.

Over school lopen moeten ze ook al niet te hoog van de toren blazen want ook daar hebben ze er niks van gebakken. Dat merk je toch al aan hun posts. Die zijn niet met gebruik van hersens geschreven.

Wat plichten betreft. Ze hebben er de mond van vol, maar het zijn nu net die autochtonen die het met plichtsbewustzijn niet te nauw nemen en geen verantwoordelijkheidszin kennen die de grootste mond opzetten en vinden dat allochtonen alleen maar plichten hebben. Je merk dat je wel verstandig bent. Met wat psychologisch doorzicht weet je precies hoe die kerels in mekaar zitten.

Wat we met dat crapuul moeten aanvangen... Als we geen oplossingen vinden dan sleuren ze heel ons land mee in de afgrond. Zoals je wel gemerkt hebt is denken hun sterkste kant niet en dat ze nog héééééél veel gaan kosten, veel meer dan dat klein beetje sociale zekerheid dat nu naar ongewild werkloze allochtonen gaat, dat staat als een paal boven water.

Vriendelijke groeten en hou de moed erin,

Eva

PS: Al ben ik Vlaming, toch zullen ze mij nu ook wel naar één of ander zonnig land sturen, maar dat ben ik gewoon. Of zou het de Noordpool zijn deze keer?
Eva, je hebt dat goed en schoon gezegd! Je bent een kind naar mijn hart! Piano heeft het hier ook al zo dikwijls geschreven en ik treed hem volmondig bij: Die Blokkers zijn allemaal debielen met een IQ van minder dan 50 en een heel slecht karakter! Zij kunnen amper lezen en schrijven kunnen ze ook niet! Trek het je niet teveel aan! Ze gaan toch op tijd dood aan levercirrose en longkanker en aan de schijterij van altijd op nen anderen te kakken, is het niet op Mustapha, dan is het op iemand van hun eigen volk!!
En van je hela, hola, houd er de moed maar in!!!
Luddo.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be