11 juli 2010, 15:37
|
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Politici op facebook
Ben effe een discussie aan volgen tussen Gwendolyn Rutten en een onbekende user van FB.
Blijkbaar zit de vrijheid van meningsuitdrukking bij Gwendolyn nog in de kinderschoenen
Citaat:
Gwendolyn Rutten Er zijn geen zekerheden meer. Eerst niet meer door Aarschot kunnen rijden om te zien wie er bij André 'voorhangt' en nu de likdreef in Averbode die zonder crème haar ziel verliest. Word ik oud, of is anders heus niet altijd beter?
Fred De Keyser
Gwendolyn, het is wel uw partij die dit in Aarschot veroorzaakt heeft, waarvan uzelf fractieleider bent in de gemeenteraad, nu moet je de mensen geen zand in de ogen strooien! Nu jullie merken hoe groot het protest in Aarschot is! En dit voor een partij die het normaal opneemt voor de zelfstandigen! In Aarschot is dit al lang verleden tijd! En je ... Lees verderweet ook wie daar de plak zwaait, ben je dit ondertussen al vergeten! Ik niet hoor! Heb dit zelfs nog allemaal op papier!! De heilige drievuldigheid zal met uw uitspraak niet kunnen lachen!!!!
Inspraak is ver weg, denk maar eens even terug op welke manier zelfs de gemeenteraadsleden werden ingelicht, 1 uur voor de voorstelling van dit project aan de bevolking! 1 grote show, mensen vergeten dit niet hoor! Ben de laatste weken en maanden dagelijks over de vloer geweest bij tal van zelfstandigen!!! En niet enkel als er verkiezingen zijn!!!
3 uur geleden · Vind ik leukVind ik niet meer leuk
Fred De Keyser
en wat ik nog vergeten ben, in Averbode zit uw partij ook in de meerderheid!!
2 uur geleden · Vind ik leukVind ik niet meer leuk
Fred De Keyser
En hoelang is het geleden dat u de gemeenteraadscommissie voor verkeersveiligheid hebt samengeroepen??? Wandelen voor een zitpenning dat kan mn alleen nog in Aarschot? of niet soms?
Gwendolyn Rutten
@Fred : sorry, geen boodschap aan uw gestook. Het laatste wat Aarschot nodig heeft- denk ik - is dat de politiek die er een 'oude' politieke discussie van maakt. Misschien kunnen we eens proberen de verwijtcultuur te overstijgen? Het is de terechte bekommernis van het bestuur en de inwoners om de binnenstad en de markt meer aangenaam en ... Lees verderleefbaar te maken en op te waarderen. Dat siert hen, want met amok maken en schreeuwen is nog nooit één probleem opgelost. Er is voor een proefopstelling gekozen, om te kunnen evalueren en mensen de kans te geven hun gedacht te zeggen. Proefperiode is bijna gedaan, de evaluatie komt eraan. Stap voor stap, op basis van objectieve feiten en in het belang van de stad. Ik heb er alvast vertrouwen in.
Fred De Keyser
heeft niks te maken met gestook!! nu dat u merkt dat het protest groot is, spreek je andere taal! Leg me dan eens uit dat er zelfs een verbod was om een debat te organiseren! Zwart op wit, gekregen van binnen uw partij, waarvan u toch bestuurslid bent! en nogmaals proficiat dat de jongeren het been hebben stijf gehouden! En ben bereid om met u in ... Lees verderdialoog te gaan, geen probleem dat weet je maar al te goed, maar voorstanders die worden met grote sier ontvangen, andere niet! Ja nu als het 20 na twaalf is!
Koen Vaes
Begrijpen wie begrijpen kan.
Fred De Keyser
ben ondertussen van haar facebook geworpen, de waarheid kwetst soms zeker!
|
|
|
|