![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Natuur gaat naar de kl*ten
Dieren sterven uit. Bossen verdwijnen Luchtkwaliteit verslechtert met de dag Rivieren en zeeen vervuilen De intelectuelen van allerhande soort steken dit op dingen die er totaal niets mee te maken hebben. Gewoon - Er lopen teveel mensen op deze aardbol rond Nu 6.000.000.000 en binnen 20 jaar heeft men er 9.000.000.000 voorspeld Die bijkomende 3.000.000.000 zullen merendeels sukkelaars worden door tekort aan eten etc....... Natuurlijk verdwijnen de bossen omdat de mensheid te vlug aangroeit. Wij maar lachen met de chinezen, maar zij hebben dit probleem in hun land reeds lang geleden aangepakt. Er zal een geboortestop moeten komen om te kunnen overleven |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() mee eens
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar zowel de politiek als de economie zit nog steeds vastgekluisterd aan (het alleenzaligmakende paradigma) van de groei. Bovendien raken maatregelen daartegen rechtstreeks aan de persoonlijke vrijheid. Dat is in ndemocratieën een onoplosbaar bezwaar. Het zal dus vrijwillig moeten gebeuren, en dat betekent bewustmakingscampagnes. Maar daar zijnn dan weer vele grote groepen, vooral rechtse en religieuze, tegen. Maw hopeloos en onoplosbaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En waarom alleen in het Binnenland? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Nog buiten het vergrijzingsprobleem van het Westen zie je toch zelf het probleem met deze oproep? De enige (groepen) mensen die erop ingaan zijn net die (groepen) mensen die om culturele en/of genetische redenen begaan zijn met de natuur en de toekomst van de mensheid. Die worden uitgeschakeld, uit de genenpoel verwijderd, hun ideeën geminoriseerd, met als gevolg dat de volgende generaties nog egoïstischer en kortzichtiger zullen zijn. Het is een vorm van omgekeerde eugenetica die de zaken alleen maar erger kan maken.
Laatst gewijzigd door Vlaanderen Boven : 11 april 2011 om 16:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Overdreven consumptie en exploitatie, de te grote globalisatie en de massaproductie zijn hier in de fout, en Marx voorspelde al zoiets.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]()
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ben jij al bij jezelf begonnen ? Vasectomie ? (voor sommige forummers hier, zou ik castratie toch verkiezen)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De groei van de mensheid zal vanaf stoppen. De zwakkeren zullen sterven (honger, ziekte, ...). Niets kan tot in de eeuwigheid groeien.
Het zal dan weer onze schuld zijn. (Groen!, PVDA+, .... ) Dat Afrikanen sterven is volledig natuurlijk. Let it be. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Een probleem dat zichzelf wel oplost.
geen zorgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() De wereld is al een paar keer 'vergaan'.
Er zijn meteorieten op de aarde ingeslagen, waardoor het grootste deel van het leven uitstierf. Maar net dankzij het uitsterven van de dino's hebben zoogdieren de kans gekregen om zich te ontwikkelen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Wie komt na ons? Volgens sommigen de vissen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door AdrianHealey : 11 april 2011 om 18:55. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Vreemdeling
|
![]() 1870: De wereld geraakt overbevolkt, binnen 10 jaar is al het voedsel op.
1900: Nu is er echt al veel te volk op de planeet, nu gaan er echt tekorten en epidemieën ontstaan. 1920: Nu zijn we echt echt met te veel, binnen 10 jaar gaan we nooit nog genoeg voedsel produceren. 1960: Bevolkingsexplosie!! Deze keer is het echt echt waar, binnen 10 jaar sterft de helft van de wereldbevolking aan ondervoeding en gebrek aan grondstoffen. 1990: Gevaar, ramp! De bevolking groeit te snel, de natuurlijke hulpbronnen raken op. We zijn met veel te veel! 2011: ... Laatst gewijzigd door multa : 11 april 2011 om 21:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Iedereen sterft, maar we reproduceren nog rapper.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |