![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Het liefst zou ik een draad hebben voor mij alleen, zodat ik hier m'n ding kan doen zonder telkens geconfronteerd te worden met idiote replieken, compulsieve draadkapers en geursporen van andere mannetjesdieren.
Een eigen column als het ware. Een soort blog binnen het forum. Ik vermoed dat ik niet de enige ben die vragende partij is voor zoiets. Technisch lijkt het me geen probleem, private discussie met één deelnemer ? P.be kan misschien zelfs een nieuwe trend setten : een omgeving die een aantal bloggers verzamelt in het kader van een discussieplatform. Laatst gewijzigd door knipptics : 31 juli 2010 om 13:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() edit
![]()
The problem with quotes on the Internet is that it is hard to verify their authenticity - Abraham Lincoln Laatst gewijzigd door Weezer : 31 juli 2010 om 15:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waarom zet je dan niet gewoon een blog op?
Genoeg gratis mogelijkheden, toch?
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() (Onthoudt zich van idiote repliek, compulsieve draadkaperij en het planten van geurvlag)
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Open Wordpad en laat je gaan.
![]() |
![]() |