![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Schepen
|
![]() N-SA betoging; een bende skinheads en voetbalhooligans.En natuurlijk marcheert het NSV mee en trommelen ze de mars-kadans.Een zootje ongeregeld met heimwee naar het derde rijk.De beelden spreken voor zich.
En wat erger is, ze dragen de Vlaamse Leeuw.Met welk recht kapen zij onze nationale vlag? Waarom niet betogen onder hun eigen vlag; de rode vaan met de swastika? Ieder mens die in deze tijd nog sympathie heeft voor die dode Duitse dictator en zijn onmenselijk regime, die moesten ze onder psychiatrisch toezicht plaatsen ergens in een instelling...Hoe krankzinnig kan je zijn? Geen enkel zinnig mens denkt er ook maar aan om Hitler en het nazisme te vereren... Deze mensen maken elk streven naar een onafhankelijk Vlaanderen eens zo moeilijk.Ik walg van ze. Distantiëren het VB en de N-VA zich hier niet van? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Waarom moet N-VA zich daarvan distantieren?
Zijn er ergens banden tussen N-VA en N-SA waarvan ik niks weet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wanneer gaan SP.A en Groen! zich eigenlijk eens distantiëren van de onderdrukking van Tibet?
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Het respect voor de democratie druipt er van af.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() ²
Maar het staat hen vrij te roepen wat ze willen. Uiteindelijk gaat het over wat randmarginalen.
![]() |
#9 |
Schepen
|
![]() Ik respecteer de democratische vrijheden van nazi's zoals zij de democratische waarden respecteren...Tjonge, moet ik nazi-doctrine de democratische vrijheid gunnen om mij haten?
Respecteert u Sharia-moslims die de democratie misbruiken net om ze af te schaffen? Ik ben geen dwaas. In de jaren dertig ondergingen Joden de nazistische en antisemitische repressie, maar al de kaalkoppen die deze repressie terug willen anno 2010, kunnen er ditmaal niet op rekenen dat Joden zich zomaar naar de slachtbank laten leiden. Nazisme is geen mening maar een misdaad.Een volk willen uitroeien is geen mening maar een walgelijke hersenkronkel van krankzinnigen. Dit verdedigen onder de noemer van vrije meningsuiting en democratie is nog walgelijker. En nogmaals, betoog met je hakenkruisvlag maar besmet de Vlaamse Leeuw niet. Laatst gewijzigd door onnoembaar : 19 mei 2010 om 11:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Als een kleuter naar de andere wijzen.(trouwens, de SP-a en Groen! hebben wel een duidelijk standpunt TEGEN de Chinese bezetting) En wat heeft Tibet ermee te maken.Ik had het over de N-SA. Typisch de neonazi's, de misdaden van het communisme dienen enkel om zichzelf goed te praten. Zoek een goede psychiater of volg je leider Adolf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Burger
|
![]() denk dat israel dan wel even orde op zaken komt stellen als er van die rare snuiters aan de macht komen, ik heb er ook altijd een hekel aan dat men de groot nederlandse gedachte bij de kaalkopjes onder brengt. er zijn genoeg fatsoenlijke mensen die dat ook een goed idee vinden.
oh ja en begin nou aub niet over israel heeft geen bestaansrecht, deze oenewappers zijn het bestaansrecht.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Respecteert u Sharia-moslims die de democratie misbruiken net om ze af te schaffen? Ik ben geen dwaas. In de jaren dertig ondergingen Joden de nazistische en antisemitische repressie, maar al de kaalkoppen die deze repressie terug willen anno 2010, kunnen er ditmaal niet op rekenen dat Joden zich zomaar naar de slachtbank laten leiden. Nazisme is geen mening maar een misdaad.Een volk willen uitroeien is geen mening maar een walgelijke hersenkronkel van krankzinnigen. Dit verdedigen onder de noemer van vrije meningsuiting en democratie is nog walgelijker. En nogmaals, betoog met je hakenkruisvlag maar besmet de Vlaamse Leeuw niet. Laatst gewijzigd door onnoembaar : 19 mei 2010 om 11:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Doe voor de rest gerust verder zoals je bezig bent! Het is goed voor mijn lachspieren. (waar zie jij trouwens NSV'ers lopen? Ik was ook op die fakkeltocht, maar heb er niet veel gezien en al zeker niet in het filmpje) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Nazisme is geen standpunt, maar een misdaad.Een volk willen uitroeien is geen standpunt.Maar een misdaad, of begrijp je dat dan echt niet? Logisch dat ik op je lachspieren werk, want op je hersencellen zou veel moeilijker zijn. Triestig dat een VB-er meeloopt met skinheads (die had u ook niet gezien, u zat te lachen) en voetbalhooligans(ook niet gezien zeker,van Anderlecht dannogwel)) ...Dat zegt alweer heel wat over het VB...Een hardnekkige nostalgie naar de jaren '30. En daar moet ik,als Jood zijnde, wel van wakker liggen Bertje, al was het maar uit eerbied voor mijn familieleden die jouw geestesgenoten als vee hebben afgeslacht... FDW mag erg trots zijn met lachebekkende neonazi's zoals u bij het VB, die de fakkel draagt van neonazi's. Jaren terug (eind jaren '80) had ik eens een gesprek met FDW (na een VB info avond met FDW) over de neonazi's en negationisten bij het Blok. FDW was zeer vriendelijk en absoluut niet antisemitisch, integendeel, hij had veel respect voor de Joden in Vlaanderen. FDW verfoeide zelf skinheads en nazi-tuig en verzekerde mij dat er voor zulk tuig geen plaats was bij het Vlaams Blok.En dat hij alles eraan zou doen om kale knikkers en nazi-mongolen uit de partij te zwieren... Zou u hier ook onder vallen, fakkeltjesBert? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Schepen
|
![]() Nja, Bert plaatst het keltisch kruis op zijn site...Dan weten we genoeg.
Heel populair symbool bij de White Power beweging en bij andere SS fans. Die gedacken sind frei... |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() Onverdraagzaamheid is geen exclusief rechts recht
![]() |
#20 |
Schepen
|