![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Vera Dua (Groen!) - 17 tot 23 mei "Samen met haar ploeg trekt ze zonder kartel naar de verkiezing. Een gewaagde zet van deze Groen!e partij die volgens de peilingen flirt met de kiesdrempels. Ze nam het roer als voorzitster over in moeilijke tijden en pakte uit met een eerlijke verki |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() mevrouw dua,
hoe staat u tegenover extreem linkse partijen als lsp/mas en pvda? zouden zij, moesten ze ooit aan verkozenen geraken, voor u een volwaardige gesprekspartner zijn? vindt u het aanvaardbaar dat de pvda op zijn website openlijk stalin verheerlijkt en zijn gruweldaden ontkent ( http://www.pvda.be/stalin/ ), of vindt u dat er hiertegen een wet moet komen, naar het voorbeeld van de wet die negationisme verbiedt? vindt u dat deze partijen, in navolging van de anti discriminatiewet, moeten gedagvaard worden wegen een ondemocratisch (revolutionair) programma en de repressie die zij overduidelijk willen doorvoeren tegen andersdenkenden (fascisten, of wat zij daarvoor houden)? mvg, muys
#2 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Wel, ik wou een gelijkaardige vraag stellen, dus ik vul hier even aan.
Wat is het verschil tussen ontkennen dat er joden gedood zijn in WOII (verboden) en ontkennen dat er massa's aziaten vermoord zijn onder Stalin (toegelaten)? Beiden zijn uiteraard verwerpelijk.
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Volgens mij wel. Het zijn watermeloenen: groen van buiten, rood van binnen.
![]() Een tijdje geleden hadden die dwazekloten het "idee" om bedrijven te belasten als ze machines installeerden die werk deden dat door een persoon kon gedaan worden! Typisch! ![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar die heffing op automatisatie zou heel anders moeten gebeuren en de opbrengt zou direct geïnvesteerd moeten worden in alternatieven voor de werknemers. Dat komt erop neer dat als het bedrijf zich weet te herorganiseren, dat dan die heffing grotendeels in de bedrijven zou blijven.
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#7 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#8 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
Vertelt u eens mevrouw Dua, in hoeverre die marxistische principed nog het zwaartepunt uitmaken van Groen! en wat u er aan gaat doen?
![]() |
#10 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#11 | ||
|