![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Vera Dua (Groen!) - 17 tot 23 mei "Samen met haar ploeg trekt ze zonder kartel naar de verkiezing. Een gewaagde zet van deze Groen!e partij die volgens de peilingen flirt met de kiesdrempels. Ze nam het roer als voorzitster over in moeilijke tijden en pakte uit met een eerlijke verki |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Mevrouw Dua
Zoals je kunt zien aan mijn avatar ben ik geen Groene; maar ik hoop echt waar dat jullie de kiesdrempel halen en dat jullie verkozenen hebben in het Vlaams Parlement! Ik durf gerust toe te geven dat een Groene partij nodig is; wat me ook opviel bij de verschillende evaluaties is dat jullie groene parlementairen goede Werkers zijn. Ik hoop dan ook dat Bart Staes zijn werk in Europa kan verder zetten! Groetjes en het allerbeste voor 13 juni, het ga jullie goed (maar nu ook niet te goed hé als je begrijpt wat ik bedoel ![]()
#2 |
Vreemdeling
|
![]() Geachte,
Bedankt voor je mail. Groen! stemmen zal je toch deugd doen. Het zou goed voor ons zijn dat je het overwoog. Vera Dua |
![]() |
![]() |
#3 | |
Burger
|
![]() Citaat:
ik heb het hier al meermaals gepost een ecologische partij heeft veel meer potentieel dan 5% maar dan mag die partij geen al te duidelijke links of rechtse houding aannemen |
|
![]() |