![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 | ||||||
|
Burgemeester
|
Hier een interessant artikel van John Mauldin. John Mauldin is een NYT auteur en gerespecteerd financieel expert. Hij is te horen op CNBC, Bloomberg etc. Toch leuk te lezen hoe België wordt bekeken door een Amerikaanse bril…
Hier enkele uittreksels uit zijn maandelijkse nieuwsbrief : Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
http://www.marketoracle.co.uk/Article21442.html |
||||||
|
|
|
|
#2 |
|
Banneling
|
Thread bestaad reeds: http://forum.politics.be/showthread.php?t=142055
|
|
|
|
|
#3 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Laten we het eens anders stellen : zijn andere landen zoals bijvoorbeeld de vs of het vk of Frankrijk er veel beter aan toe.
Bovendien moet het spaargeld van de Belgen zelf mijns inziens in rekening gebracht worden. Immers, met een belangrijk deel daarvan wordt de staatsschuld gefinancierd en ik durf zelfs wedden dat het overgrootste deel van de Belgische staatsschuld in handen is van de Belgen zelf. Dit is in schril contrast met een land zoals de VS waar de spaarquota zeer, zeer laag is en het overgrote deel van de overheidsschuld in handen is van vreemde naties.... Verder zou ik er nog over op willen wijzen dat een underdog dikwijls beter presteert dan voorzien.... Misschien moet BE eens leren zichzelf beter te promoten via dat soort van zogezegde geïnformeerde kantoren.... Wedden dat er een heel politiek spel achterzit. Ik heb zo onder andere de indruk dat de Amerikanen via allerlei middelen proberen hun eigen financiële problemen uit het zicht van de media te houden. |
|
|