![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() In mijn verre familie een klein horrorverhaal, en nog echt gebeurd ook:
-meisje trouwt met oudere man. Oudere man dolblij - toch kindjes, eindelijk. -twee stralende babies later, relatie loopt wat stroef. -meisje derde keer zwanger, oudere man achterdochtig. -meisje vat moed samen en zegt waarheid: 3 kindjes niet van u, maar van andere man. Kijk, hier andere man. Wat zou jij doen mocht je dit overkomen? Tien jaar van uw leven financieel en emotioneel geïnvesteerd in koekoekskinderen. Ik zou naar de rechter stappen en schadevergoeding eisen. Op z'n minst.
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Zoals prof. Monballyu dat verwoordde : "Ze staan op uwen boek, zelfs al komen ze niet uit uw broek."
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
hij kan maar beter een 'bezoekregeling' uitwerken voor de minnaar van zijn vrouwke en zorgen dat m op die momenten ni teveel in de weg loopt ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 23 juli 2010 om 10:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() Die vrouw kan voor mijn part ontploffen, maar die kinderen kunnen er niet aan doen, e
Trouwens, een vader word je maar door de hele jeugd van het kind lang, deze te steunen, sterken voor de wereld, en zoveel mogelijk van je eigen waarden en normen mee te geven, niet door die 10 minuutjes op en neer gaan. Laatst gewijzigd door plakker : 23 juli 2010 om 10:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
![]() Citaat:
Recht voor niet juristen, - altijd een beetje een dom vak gevonden. Welke rechtsgevolgen? Kan je kort samenvatten, of linkje?
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
![]() Citaat:
Ze is nu samen met de echte vader van de kindjes. Verschrikkelijk voor haar ex.
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() volgens mij heeft de man die totnutoe vader was voor die kinderen (ik spreek voor de 2 oudsten) ... meer rechten dan de toevallige biologische vader (wat nog niet bewezen vaststaat, neem ik aan)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister
|
![]() Ja, dat is schandalig, hopelijk heeft die ex de kracht om hem hierover te zetten
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor het doneren van sperma wat niet het uwe was ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Eens gelezen dat nogal wat kinderen niet van de vader zijn dewelke denkt dat ze van hem zijn, 't ging al snel over 10->20%.....'k zou proberen contact te houden met de kinderen, die kunnen er tenslotte ook niets aan doen, verder kan je weinig of niets beginnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Blijkbaar wordt het aantal koekoekskinderen toch overschat. Volgens recent onderzoek staat het europees gemiddelde op 3,7%.
http://webcache.googleusercontent.co...&hl=en&ct=clnk
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Gouverneur
|
![]() Bij de geboorte wordt de echtgenoot van de moeder geacht de vader te zijn; de oudere heer was meteen bij de geboorte de juridische vader.
Als de oudere man die kindjes al die jaren heeft opgevoed alsof ze de zijne waren en er waren tot aan de "bekentenis" van zijn echtgenote geen redenen om aan te nemen dat het niet zijn kinderen waren, dan is er thans "bezit van staat". Ook al kan die andere man aantonen dat hij de biologische vader is, dan nog zal hij het vaderschap van de echtgenoot niet kunnen betwisten. Vermits de echtgenoot thans bezit van staat heeft, is zijn vaderschap onbetwistbaar. Het overspel van zijn echtgenote kan hij aanwenden om de echtscheiding op grond van onherstelbare ontwrichting te vorderen bij de rechtbank, maar mocht ik hem zijn, ik zou voor een EOT (echtscheiding door onderlinge toestemming) gaan: veel sneller en goedkoper. Kan via advocaat of notaris (moet bij notaris als er onroerend goed wordt verdeeld). Naar "schadevergoeding" zal hij kunnen fluiten. Laatst gewijzigd door Sammael : 23 juli 2010 om 11:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Ik vind dat in dit geval de kinderen van de moeder moeten worden af genomen en aan de vader gegeven (indien hij dit nog wenst).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ge al tien jaar gelukkig zijt met uw minnaar - waarom zijt ge dan nog getrouwd in de eerste plaats?
Een beetje onbegrijpelijk, tenzij ge verzot zijn op polygamie - in welk geval de minnaar zich serieus vragen mag beginnen stellen als zij weg gaat bij haar man en met hem in het bootje stapt... Want waar blijft dan nummer drie? Spannend afwachten... Jaja. ![]()
![]() |
![]() |
#19 |
Minister
|
![]() Verhuizen naar Saoedi-Arabië, vrouw aanklagen wegens overspel, die andere kerel kan de boom in. Probleem opgelost.
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |