Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 28 mei 2004, 19:10   #1
PAJOT
Banneling

Standaard

[size=7]Grondslag en Doel van het Dietsch Nationaalsolidarisme[/size]

[size=7]I. Bepaling van het Dietsch Nationalisme.[/size]

Het Dietsch Nationalisme, de Dietsch-nationale Strijd, is: het streven der DIETSCHE VOLKSGEMEENSCHAP naar de bevestiging van haar organische gebondenheid in den éénen, daaraan beantwoordenden DIETSCHEN STAAT.

[size=7]II. Doel van het Dietsch Nationalisme.[/size]

Het doel van dit Dietsch Nationalisme is: het levend organisme: de Dietsche Volksgemeenschap, met haar eigen karakter, eigen deugden, eigen cultuur, in volkomen gaafheid te handhaven en gezond te doen gedijen, door:
1) Deze Dietsche Volksgemeenschap tot een bewuste, fier-opgerichte, aaneengesloten NATIE te vormen en tot volkrachtige ontwikkeling te brengen.
2) Voor die gezonde Dietsche Natie te bouwen en in stand te houden: een gezonden, doelmatigen, aan het Dietsche wezen aangepasten Staat: den DIETSCHEN VOLKSSTAAT.

[size=7]III. Essentieele voorwaarden.[/size]

Daartoe nu is volstrekt noodzakelijk:
1) Dat het Dietsche Volk uit zijn verdeeldheid over drie Staten worde gered en saamgebracht in één sterk, zijn organische eenheid omspannend en tot uitdrukking brengend verband.
In de eerste plaats dienen hiertoe te worden opgewekt, versterkt en levendig gehouden: Dietsch bewustzijn, Dietsch samenhoorigheidsbewustzijn, Dietsche samenhoorigheidswil.
2) Dat niet alleen aan DIE verdeeldheid, waardoor de wezenlijke organische eenheid der Dietsche Volksgemeenschap voor de wereld tot een leugen wordt gemaakt, maar ook aan de even noodlottige INNERLIJKE versplintering onzer Volksgemeenschap, in klassen en partijen, voor goed een einde kome.
DAAROM moeten AL DE ORGANEN van het Dietsche Volk in staat worden gesteld, als gezonde, volwaardige organen hun taak te verrichten; moeten zij alle met elkaar worden verbonden tot harmonische samenwerking op den grondslag der organische solidariteit:

[size=7]Dietsch Nationaalsolidarisme[/size],

zoodat herworde in volle kracht het gansche organisme: de Dietsche Natie.
3) Dat voor de aldus, overeenkomstig haar organisch karakter ingerichte, aldus samenwerkende Dietsche Natie worde gebouwd: de STAAT die aan de eigen figuur van deze Natie, aan haar organisch-solidaristische inrichting ten volle beantwoordt; en die met de noodige kracht, onder een leiding gegrondvest op het beginsel der verantwoordelijke persoonlijkheid, de algemeene welvaart der Dietsche Natie bevordert en beschermt.
4) Dat de aldus gezond-wordende en gezond-gewordene Dietsche Natie worde beveiligd tegen al hare vijanden, zoowel binnenlandsche als buitenlandsche.
Die Vijanden zijn:
A) DE VREEMDELINGEN, die de integriteit en de gezondheid der Natie bedreigen en aantasten. Op dit oogenblik in de éérste plaats: de Franschen, Walen en Franskiljons.
B) De MACHTEN die de Natie willen beheerschen om EIGEN VOORDEEL: het Geld en de Vrijmetselarij.
C) De MACHTEN die de Natie ONDERMIJNEN of zoeken UITEEN TE RUKKEN: het Liberalisme; het partijenstelsel; het Marxisme en de klassenstrijd-propaganda; de materialistische levensbeschouwing in al hare uitingen.

[size=7]IV. Hoogste taak van den Dietschen Volksstaat.[/size]

Wijl de materialistische levensbeschouwing aan den wortel ligt van de geestelijke, maatschappelijke en politieke wanorde in het leven der volken, dient zij met de uiterste krachtdadigheid bij onze Dietsche Natie te worden uitgeroeid.
DE DIETSCHE VOLKSSTAAT,
gevestigd op RECHTVAARDIGHEID,
den VREDE dienende, door zijn innerlijken bouw, zooals door zijn bondgenootschap ten dezen met eender-gefundeerde Staten, voornamelijk met diegene welke ras-verwante volken omsluiten,
vindt zijn hoogste taak, op het hem toekomend gebied van geestelijke werkzaamheid, in het bevorderen van den opgang der leden van de Dietsche Natie naar de volmaking hunner zedelijke persoonlijkheid; in het scheppen en in stand houden van de goede verhoudingen, welke veilig stellen voor een ieder: de mogelijkheid tot bereiking van zijn eindbestemming, zijn EEUWIG Goed :
GOD,
Bron van alle Recht en van alle Orde.

WIES MOENS
PAJOT is offline  
Oud 28 mei 2004, 19:23   #2
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN

Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

"Diets" ja (Groot-Nederlands)
[size=6]Dinaso neen![/size]
Oud 29 mei 2004, 15:01   #3
PAJOT
Banneling

Standaard

Het is uw heilige plicht.
PAJOT is offline  
Oud 29 mei 2004, 16:32   #4
Tantist

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door radicaal
Fuck off! Er zijn geen heilige plichten.
Oud 29 mei 2004, 21:31   #5
Guderian
Banneling

Guderian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Guderian is offline  
Oud 29 mei 2004, 21:43   #6
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Die Vijanden zijn:
A) DE VREEMDELINGEN, die de integriteit en de gezondheid der Natie bedreigen en aantasten.
verontrustend...
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline  
Oud 29 mei 2004, 22:18   #7
Philips Inc.
Minister-President

Philips Inc.'s schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Philips Inc.
Standaard

De revolutie is voor op een vrije dag hoop ik ...
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... »

(Friedrich Nietzsche)
Philips Inc. is offline  
Oud 29 mei 2004, 22:20   #8
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Philips Inc.
Ik zal eens kijken in mijn agenda.
solidarnosc is offline  
Oud 29 mei 2004, 22:40   #9
Tantist

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Philips Inc.
Ik zal eens kijken in mijn agenda.
Pfff... Jongens, ga met elkaar conservatieve en proletarische revolutie spelen. Groep SS herken je aan de snorretjes en de opgeheven rechterarmen, groep KGB aan de rastakapsels en de joints. Groep SS verbergt zich aan de ene kant van de duinen van Blankenberge, groep KGB aan de andere, en dan maar spelen.
Oud 30 mei 2004, 00:22   #10
Guderian
Banneling

Standaard

"Konservatieve revolutie" heeft hoegenaamd NIKS, maar dan ook NIKS, te maken met wat in de marxistische zin als "revolutie" beschouwd wordt. Grappig om te zien hoe sommigen hier oordelen zonder er ook maar iets van af te weten.
Guderian is offline  
Oud 31 mei 2004, 16:50   #11
Trajanus
Banneling

Trajanus's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Trajanus
Standaard

Citaat:
Trajanus is offline  
Oud 31 mei 2004, 18:05   #12
thePiano

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tantist
Ik ken persoonlijk geen enkele Nederlander die geïnteresseerd is om zijn land te laten annexeren door Vlaanderen en zeker niet als dat door het VB zou worden geleid. Gelukkig maar, ik zou dat onze lieve noorderburen ook niet willen aandoen. Ik zou zeggen: Eigen Ellende Eerst.
Oud 31 mei 2004, 18:10   #13
Chucky
Provinciaal Statenlid

Chucky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Uit welke psychiatrische instelling, ben jij ontsnapt ??
Chucky is offline  
Oud 31 mei 2004, 18:20   #14
thePiano

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chucky
Citaat:

Uit welke psychiatrische instelling, ben jij ontsnapt ??
Je kan hem beter vragen welke partij zijn politieke voorkeur wegdraagt. Dat kan veel verklaren.
Oud 31 mei 2004, 18:35   #15
Tantist

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
"Konservatieve revolutie" heeft hoegenaamd NIKS, maar dan ook NIKS, te maken met wat in de marxistische zin als "revolutie" beschouwd wordt. Grappig om te zien hoe sommigen hier oordelen zonder er ook maar iets van af te weten.
Grappig om te zien dat Guderian nog nooit gehoord heeft van het begrip "karikatuur"
Oud 31 mei 2004, 18:36   #16
Tantist

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
Ik ken persoonlijk geen enkele Nederlander die geïnteresseerd is om zijn land te laten annexeren door Vlaanderen en zeker niet als dat door het VB zou worden geleid. Gelukkig maar, ik zou dat onze lieve noorderburen ook niet willen aandoen. Ik zou zeggen: Eigen Ellende Eerst.
Ken jij wel Nederlanders persoonlijk?
Oud 31 mei 2004, 20:55   #17
Trajanus
Banneling

Trajanus's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Trajanus
Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano

Ken jij wel Nederlanders persoonlijk?
Ik betwijfel het. Georgiërs daarentegen...
Trajanus is offline  
Oud 1 juni 2004, 01:44   #18
ggolsteyn
Schepen

Standaard

Citaat:
[size=7]Grondslag en Doel van het Dietsch Nationaalsolidarisme[/size]

Het Dietsch Nationalisme, de Dietsch-nationale Strijd, is: het streven der DIETSCHE VOLKSGEMEENSCHAP naar de bevestiging van haar organische gebondenheid in den éénen, daaraan beantwoordenden DIETSCHEN STAAT.
................................
den opgang der leden van de Dietsche Natie naar de volmaking hunner zedelijke persoonlijkheid; in het scheppen en in stand houden van de goede verhoudingen, welke veilig stellen voor een ieder: de mogelijkheid tot bereiking van zijn eindbestemming, zijn EEUWIG Goed :
GOD,

WIES MOENS
-------------------------------------
Beste Radicaal Nationaal-So--lidarist,

1 - Je had er best de datum bij gezet want de tekst dateert wel van voor de laatste oorlog dacht ik.

2 - Dat Dietse gedachtengoed komt blijkbaar van mensen die de geschiedenis van Vlaanderen niet zo goed kennen. Is het masochisme van de vlamingen nog niet genoeg vervuld? Je mag er zeker van zijn dat de Hollanders je wel willen op 1 voorwaarde: de algehele onderwerping aan Holland en aan de vluchtende koningen en koninginnen van Oranje (Orange) die om jou plezier te doen in het koningswapen de leuze dragen:
JE MAINTIENDRAI, wat ze in Holland uitspreken (luister daarvoor naar de Winkler Prins-CD): JE MAJN10DRAJ, omdat ze zo graag Frans spreken als ze naar Brussel komen en ze kennen er maar vier woorden, dus de bovenstaande zijn er twee teveel.

De viering van Oranje blanje bleu en hun hele bende bastaards, is voorgeschreven door Romeinen 13.

3 - Zij hebben enkele godsdiensten en een hoop sekten die elk de ware waarheid hebben. Er zijn bijvoorbeeld de partijtjes CU en SGP die de doodstraf weer willen invoeren en de vrouwen het recht niet geven om te praten, zoals bevolen in de tweede brief van Paulus aan Timotheus.

4 - Wat nog erger is: Wij hebben sedert de eerste kruistocht (1095) veel meer tegen de Hollanders gevochten tot 1830, dus zo'n kleine 800 jaar, dan tegen alle andere onzer "vijanden" samen. Zij hebben ons Zeeuws Vlaanderen afgepakt en half Limburg (maar ja dat was maar DE Limburg).

In een zeer oude Nederlandse encylopedie, zes delen, 5500 pagina's zeer kleine druk (waarschijnlijk heb ik een van de laatste exemplaren):
"ALGEMEEN NOODWENDIG WOORDENBOEK DER ZAMENLEVING" Van Goor, Gouda, 1861, staat er op een drietal bladzijden de geschiedenis van Vlaanderen, met al de veldslagen tegen de Hollanders, en eigenaardiug genoeg staat er zelfs over de guldensporenslag van 1302 bij mijn weten niets vermeld.

5 - Je SOLIDARISME is niet uitgelegd onder de betrokken rubriek. Het is ook een Vlaams gedachtengoed dat herinnert aan de gilden van de middeleeuwen.

tot slot: als je niet bedrogen bent heb je met geen hollander gehandeld.

Hollands is trouwens geen taal maar een keelziekte.

Gerard Golsteyn.

----------------------------
BLESS GOT YOU!!!
ggolsteyn is offline  
Oud 1 juni 2004, 13:17   #19
Guderian
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ggolsteyn
[size=2]
Citaat:
[size=29]Grondslag en Doel van het Dietsch Nationaalsolidarisme[/size]

................................
den opgang der leden van de Dietsche Natie naar de volmaking hunner zedelijke persoonlijkheid; in het scheppen en in stand houden van de goede verhoudingen, welke veilig stellen voor een ieder: de mogelijkheid tot bereiking van zijn eindbestemming, zijn EEUWIG Goed :
GOD,

WIES MOENS
[size=2]-------------------------------------

1 - Je had er best de datum bij gezet want de tekst dateert wel van voor de laatste oorlog dacht ik.

2 - Dat Dietse gedachtengoed komt blijkbaar van mensen die de geschiedenis van Vlaanderen niet zo goed kennen. Is het masochisme van de vlamingen nog niet genoeg vervuld? Je mag er zeker van zijn dat de Hollanders je wel willen op 1 voorwaarde: de algehele onderwerping aan Holland en aan de vluchtende koningen en koninginnen van Oranje (Orange) die om jou plezier te doen in het koningswapen de leuze dragen:
JE MAINTIENDRAI, wat ze in Holland uitspreken (luister daarvoor naar de Winkler Prins-CD): JE MAJN10DRAJ, omdat ze zo graag Frans spreken als ze naar Brussel komen en ze kennen er maar vier woorden, dus de bovenstaande zijn er twee teveel.

De viering van Oranje blanje bleu en hun hele bende bastaards, is voorgeschreven door Romeinen 13.

3 - Zij hebben enkele godsdiensten en een hoop sekten die elk de ware waarheid hebben. Er zijn bijvoorbeeld de partijtjes CU en SGP die de doodstraf weer willen invoeren en de vrouwen het recht niet geven om te praten, zoals bevolen in de tweede brief van Paulus aan Timotheus.

4 - Wat nog erger is: Wij hebben sedert de eerste kruistocht (1095) veel meer tegen de Hollanders gevochten tot 1830, dus zo'n kleine 800 jaar, dan tegen alle andere onzer "vijanden" samen. Zij hebben ons Zeeuws Vlaanderen afgepakt en half Limburg (maar ja dat was maar DE Limburg).

In een zeer oude Nederlandse encylopedie, zes delen, 5500 pagina's zeer kleine druk (waarschijnlijk heb ik een van de laatste exemplaren):
"ALGEMEEN NOODWENDIG WOORDENBOEK DER ZAMENLEVING" Van Goor, Gouda, 1861, staat er op een drietal bladzijden de geschiedenis van Vlaanderen, met al de veldslagen tegen de Hollanders, en eigenaardiug genoeg staat er zelfs over de guldensporenslag van 1302 bij mijn weten niets vermeld.

5 - Je SOLIDARISME is niet uitgelegd onder de betrokken rubriek. Het is ook een Vlaams gedachtengoed dat herinnert aan de gilden van de middeleeuwen.

[/size][/size][size=6]Gerard Golsteyn.[/size]

[size=2]----------------------------
BLESS GOT YOU!!![/size]
Bent u een jood?
Guderian is offline  
Oud 2 juni 2004, 00:28   #20
ggolsteyn
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ggolsteyn
[size=2]

[size=9]-------------------------------------

[/size][/size][size=6]Gerard Golsteyn.[/size]

[size=2]----------------------------
BLESS GOT YOU!!![/size]
Bent u een jood?

Ben jij een mummie uit een keltisch graf?

Zijn er nog vragen?

Ik heb je prentjes van VJM.cc eens bekeken: zeer leerzaam. Ik wist namelijk niet dat Berlusconi ten strijde trok tegen Amerika, specifiek tegen Bush.

Ik wist niet dat Berlusconi tegen de NEW WORLD ORDER was?

Ik wist niet dat het FRONT NATIONAL tegen de oorlog was van Amerika tegen GOOKIES en andere donkere RASSEN.?

Ik vermoedde wel dat je GEEN ENKELE van mijn teksten gelezen had.

Om je niet te veel te vermoeien raad ik je aan iets van mij te lezen over DE LOGE, SKULL & Bones, en vooral over de NIEUWE WERELDORDE, NEUE WELTORDNUNG, NEW WORLDORDER,(NOVUS ORDO SECLORUM,zie hiervoor bijvoorbeeld het 1-dollarbiljet).

De verzameling van al deze loges, sekten en gangsterbenden, inbegrepen de Joodse (B'nai B'rith) in de nieuwe uitgave die NU (ik bedoel dus NU) OP WERELDVLAK ACTIEF IS: de ILLUMINATI vindt je op de site:

http://www.illuminati-news.com/

inbegrepen de goede verstandhouding voor de wereldoorlog en tijdens de wereldoorlog van Amerika, Bush-familie en Hitler.

Bij de les blijven in plaats van naar de blondjes te kijken!!!

BLESS GOT YOU!!!

Gerard Golsteyn.
ggolsteyn is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be