![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() mijne meug ok ni, mor kom. In den tijd kregen we dat gratis, dus dat was ook niet slecht.
![]() |
#3 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
kwaliteit heeft het gewonnen van zeik en piswater..
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed, tenminste een familiebedrijf dat het heft in handen houdt.
Mar, waarom gaan toch best drinkbare bieren zoals een Bolleke ten onder? Ga me niet vertellen dat de jeugd van tegenwoordig zo verwijfd is dat ze allemaal van die breezerachtige suikerwaters met chemische brol, of Inbev NepPilsBier preferen boven een echt biertje? Nu moet ik wel eerlijk toegeven. Ik ben een raar model. In Antwerpen drink ik makkelijk een Bolleke. In Vilvoorde ga ik steevast voor het grof geweld van een donkere Keizer Karel. Als ik aan de kust ben, is een Rodenbach van't vat en een schaaltje gepelde garnalen het moment van lekker uitzakken en genieten. Als'k in mijn geboortegemeente, Willebroek, ben, is een Vaartlander een voorkeurhebber. Maar als de keuze wat beperkter is, ga ik voor Palm of een Bolleke. Op voorwaarde dat ik niet meer moet rijden...
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 6 augustus 2010 om 06:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ga ook meestal datgene drinken wat het lokaal zatsel is. Of wat mijn goesting is op dat moment... Trappist, Rodenbach, Geuze, Trippel, Royal, Malheur en Karmeliet, ... het vind allemaal zijne weg naar binnen... ![]() Maar ik snap ook hoegenaamd niet hoe ge van dien brol kunt drinken als er zoveel deftig spul op de markt is. Het aspect prijs zal misschien wel meespelen, maar ja ge leeft maar ene keer he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ergo, mijn grootvader had gelijk. De jeugd is verwijfd...
Raar eigenlijk. Ik dacht , toen ik "de jeugd had", dat ik de top van de wereld binnen het bereik had. Maar ik, desondanks mijn rare escapades, zoals avondjes uitgaan op B52's, Dirty harries of Hoegaardes (toen het nog geen Inbev was), ben blijkbaar nooit bezweken aan de echt commerciële rommel. Maar ik ben aan't overwegen om als standaard drinken toch eens over te stappen van frisdranken naar tafelbier, zo'n goeie donkere zoete piedboeuffe. Grappig eigenlijk. Als kleine was dat een tractaat, zo'n glas piedboeuffe. Nu is het al decennia geleden dat ik het nog eens gedronken heb.
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Piedboeuf_Brewery |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Godverdomme, ...
ik ga in Munchen ook van merk moeten veranderen, ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
arg, argleu.... wat nu?
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
goeie vraag, ... onze jeugddrank hebben ze ons ook al afgepakt,... de vunzigaards... Er was zo nog iets anders met een paardje op als ik mij niet vergis, maar het is al zeker 2 bijna 3 decenia geleden dat ik da nog gedronken heb... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet per 0.75 l overdag, als ik 's nachts nog wil werken.
Trouwens, desondanks mijn support voor Moortgat, vind ik Duvel niet lekker.
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en Duvel is ook de beursnaam van Moortgat ... een geweldig bedrijf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moest ik daar plaats en tijd voor hebben had ik dat ook al eens geprobeerd, maar gelijk of dat ge zegt, gij met uw materiaal kunt daar zeker iets van maken. Als ik nog in Belgie mocht wonen, had ge uw eerste bestelling al binnen,... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik heb toch liever "een partner in crime" om iets als een microbrowuwerij op te zetten.
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |