![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() De Vlaamse partijen vinden dat Elio Di Rupo (PS) niet geslaagd is voor zijn
examen staatshervorming: ‘Dik gebuisd voor het vak responsabilisering.' Ook de Franstaligen zijn ontevreden. ‘Hij gaat veel en veel te ver'. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Krijgen we een hete herfst?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Hahaha djimi, ik peis van wel....
Men vraagt zich nu al af of Elio en Bart nog "vrienden" zijn. (zegt de media he djimi) Situaties die al jaren bestaan heb je zomaar niet veranderd. En Elio blijft baas: Bart krijgt of heeft toch geen meerderheid in de kamer, zegt Elio zelf he. CDH speelt ook erg op. Madam "non" heeft een tirade gehouden van bijna een half uur op de vergadering. Ik zou tegen Albert-II zeggen: "Sire, blijf gerust nog een paar weekjes op vakantie" ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Staatssecretaris
|
![]() Dat BDW en EDR samen onder een boom gaan zitten en de splitsing van dit onding belgie rustig oplossen. Er is toch geen normaal samenleven met de franstaligen mogelijk
![]() Laatst gewijzigd door rookie : 14 augustus 2010 om 07:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Shaking, shaking...
![]() Even serieus: in het kader van een mensenleven (het mijne in casu), is het mooi om zien hoe er een eind komt aan 30 jaar immobilisme, hoe de dingen in de richting lopen die we altijd gewild hebben en hoe we, en fin de compte, elke dag een beetje meer gelijk krijgen. Dank u België, dat u het laatste deel van mijn leven zo mooi en boeiend maakt!
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij kunnen als het nodig is rustig voort met de Vlaamse regering.
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() NVA zal nauwelijks zijn verkiezingsprogramma kunnen waarmaken. Wat nu op tafel ligt is zo goed als niks en de Franstaligen zijn al van hun neus aan 't maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Parlementslid
|
![]() Als de 'preformatie' mislukt, moet het toch voor iedereen duidelijk zijn dat den Belzjiek niet meer werkt. Albert kan dan op vakantie blijven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De koters kunnen zich in het dichtstbijzijnde RVA-kantoor aanmelden, de interim-kantoren afdweilen of in Parijs onder de bruggen gaan slapen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar ja, wat we weten komt uit de media. Het is een beetje duidelijk: te weinig voor de Vlamingen en teveel voor de Walen. En ik las dus dat Elio zei dat de 27 zetels van Bart niet gaan toekomen.... Heb ik maar in één krant gelezen. Dat lijkt me eerder een dreigement dan een mededeling ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
(nog niet zo lang geleden aangeschaft) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu enkel nog z'n pensioentje regelen ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals stab deze morgen al terecht opmerkte: de Franstaligen én de horigen van het Belgische regime in Vlaanderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'k Ga daar seffens nog ene op drinken, zie. Vooraleer ik het glas hef, moet het mij evenwel toch van het hart dat ge in uw dankwoord wel een paar mensen vergeten zijt ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 14 augustus 2010 om 13:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() En een natte glade winter.
Belziek in een slip en Dzing -Klabak-Boem...per total.
![]() |
#18 |
Minister-President
|
![]() Laat ons hopen, ...een mooie besparing op onze energiefactuur.
![]()
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik denk dat ik nog wat mouwloze T-shirts ga halen. En een voorraad frisco's.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 14 augustus 2010 om 13:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() System, Henri1, Solidarnosc en Omer Van Oudenhove?