![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Deze draad is bestemd voor Vlamingen, Walen, Brusselaars, Oostkantonnezen
en min of meer recent geïmmigreerde "allochtonen" om op een genoegelijke wijze de meer aangename vormen van inburgering te bespreken. Ik denk hierbij bv. aan de opmerking van een besnorde BV die in een lichter Canvas programma voor speciaal onze noorderburen hen de opgave gaf het woord "T R A K T E R E N " te leren. Welaan als fervent lezer van de nieuwsberichten van de hoger opgeleide "allochtonen" merkte ik vandaag op dat ook zij het belang hiervan beginnen in te zien & ze gaven hiervan blijk door oa. een lijst te maken van "The best bars in Brussels" bekijk de lijst : http://www.expatica.com/be/leisure/d....html?ppager=2 als goede Vlaming, Waal enz.. neem ik aan dat je deze kapitaalkrachtige gemeenschap nog wel enkele goede tips kan geven ; vooral DOEN ! De belgische horeca zal u er dankbaar voor wezen (om zijn).
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goh, weer een draad over inburgering... Die draden beginnen me echt de keel uit te hangen. Ook, en vooral, in K&K...
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Om deze draad geen al te vroege dood te laten sterven deze er niets toe doende link :
http://www.nieuwsblad.be/article/det...MF20100806_014 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() Geef mij maar een knaloranje vleugelpiano in roestvrij staal. Met slagroom en een koekje, graag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg, Lieve Sint, wil je dit jaar per uitzondering niet eens wat vroeger bij me langskomen?
![]() |
#7 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat ook, maar geld hoef ik niet. Een knappe poets- en tuinman daarentegen, die ook voetjes masseert, zou werkelijk �*l mijn problemen oplossen.
Al ik straks per ongeluk doodstuik in m'n tuin duurt het een week voor er iemand doorheeft dat er iemand ligt te rotten tussen die woestenij ![]()
![]() |
#9 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Verhuur je tuin aan iemand die nood heeft aan verse en biologische groente ...