![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ga een van beide bezoeken maar vindt geen van beide websites duidelijk genoeg van wat er te zien of te doen is.
Heeft iemand al eens een van beide (of beide ![]()
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Niemand
![]()
![]() |
#3 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het Eurospace Center is stukken groter. Als ik het mij goed herinner (ondertussen al minstens 10 jaar geleden, denk ik) staan daar vooral heel wat maquette's van raketten, een lifesize model van een lunar explorer, trainingsruimtes, lifesize technisch materiaal, een aantal films, stukken van meteorieten.
Het Europlanetarium is (weeral: als ik het mij goed herinner) vooral een mooie, informatieve show. Maar ik kan mij vergissen. Laatst gewijzigd door Heftruck : 14 augustus 2010 om 22:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Meen ik me ook te herinneren.
|
![]() |
![]() |