![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...ismekamp.dhtml
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da's geen echte Moslim! Wie de Koran volgt, hoeft zich niet aan te passen en MOET de Islam propageren, desnoods met geweld.
Totaal irrelevant manneke dus... (dit is een boodschap van de Altijd Ironische Kijk Op het Leven Organisatie, Bad Attila Inc.)
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Iig zou men hem beter een paar lijfwachten kado doen..hij zal ze nog nodig hebben..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een moslim moet maar één ding en dat is de vijf pijlers van het geloof onderhouden, voor de rest is alles "interpretatie" hoor! Ben juist blij dat dit geluid te horen valt! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() Hij heeft geschreven:
Muhammad Tahir-ul-Qadri, Philosophy of Ijtihad and The Modern World En Ijtihad slaat op de interpretatie van de Koran en ahadith. Die is voor de Moslims al 1200 jaar geleden afgesloten. Andere interpretaties dan de vastgelegde worden gezien als afwijkend en als ketters geduid. Het is zeer gevaarlijk om tegen de traditie in te gaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het hoogtepunt voor velen was de openingsspeech van Tahir-ul-Qadri, waarin hij fel uithaalde naar al-Qaidaleider Osama bin Laden. Hij zei ook dat de islam een vredelievende godsdienst is, die integratie predikt. "De landen waarin jullie leven, staan in voor de bescherming van jullie leven, rijkdom en eer. Het zijn vredelievende landen dus volgens de islamitische wet mag je geen terroristische aanslagen plegen tegen deze landen. Het is een gebod van de heilige profeet, van de islam en van Allah om te integreren in de samenleving waarin je woont." (sps) http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...ismekamp.dhtml Zekers nooit van het begrip "Taqija" = schijnheiligheid, hypocresie gehoord? En als de "wil van allake"is ingetegreerd zijn ze ier den baas. Het trojaanse paard. Wel de wil van die klootgod allah is dat hij van mij een schup onder zijn gat kan krijgen, zooooooo!!!. ![]() Ik trap nie in da schijnheilig geslijm waar de naiëveling in geloven. Zalig de dhummies van geest want ze zullen het ondevinden. Kom dan nie janken hé !!! Nederlanden Islam vrij !!!!
Wie het verleden niet kent, weet ook zijn toekomst niet !!! Laatst gewijzigd door stropke : 11 augustus 2010 om 14:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dank u Stropkeuh!!!!
Ik dacht al dat ik alleen stond met mijn betoog... ![]()
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Burger
|
![]() kijk ee als ze in een islam land willen wonen waar de islam wetten gelden dat ze dan naar een islam land verhuizen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het toepassen van wat ze weten of denken te weten is echter genoeg om ze allemaal weer naar een islamland te wensen... En diegenen die "aangepast ofte geïntegreerd" zouden zijn, wat men daaronder ook mag verstaan, moeten oppassen van diegenen die dat niet en nooit van plan zullen zijn... Laatst gewijzigd door andev : 11 augustus 2010 om 19:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() Onze verantwoordelijkheid zit bij diegenen die hier willen integreren niet bij diegene die dat om ideologische redenen dat nooit van plan zijn. Die zouden moeten oppassen logischer wijze.
![]() |
#15 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tahir-ul-Qadri... de volgende mohammad Chakar
![]() |
#16 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
(het nieuwsblad) Moslims bij Anderlecht mogen langer slapen maandag 16 augustus 2010 Anderlecht De moslims Boussoufa, Kouyaté en Saré mogen van Ariël Jacobs langer slapen tijdens de Ramadan, die vorige week begon. De trainer van Anderlecht werkte een apart programma uit. De spelers mogen door de ramadan pas na zonsondergang eten. 'Zondag trainden de drie spelers al later dan de groep, om zo langer ter kunnen uitrusten', zegt Ariël Jacobs. 'Ook op komende dagen wordt hun programma aangepast.' De ramadan heeft voorlopig nog geen negatieve invloed op de prestaties van de spelers. Boussoufa maakte tegen Germinal Beerschot opnieuw een sterke indruk. 'De imam heeft me gezegd dat ik de ramadan moet volgen, maar dat ik ook mijn lichaam moet verzorgen. Op wedstrijddagen mag ik dan ook eten. Ik wil een terugval in september voorkomen', zegt de Marokkaan. http://www.nieuwsblad.be/article/det...MF20100816_027 En die imam zevert ook uit zijn nek: ramadan en uwe fysiek verzorgen gaat nie samen, das dikke bullshit.
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ken gelukkig meer moslims dan hier op het forum, ik weet dat ook dit onder moslims te horen is, alleen wordt het gesmoord door het geroep van fundi's..dus leuk dat een moslim hardop zo zijn mening heeft.Helaas zijn er zo veel te weinig...
|
![]() |
![]() |