![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() ![]() LEVE DE ONTUCHT EN DE ONMATIGHEID! Het jaarverslag van de NVTBVF over 2010 wijst uit dat ondanks de Ramadan, den allochtone medemensch, niet minder aan ontuct en fornicatie doet dan den gemiddelde autochtoon. Soms maakt men, al vastende fornicatie afspraakjes, voor ná de Ramadan! Persoonlijk heb ik nooit begrepen waarom men drukte maakt over de allochtonen die zelf niet in ontucht, fornicatie en onmatigheid onder doen voor autochtonen. Ik zag gisteren een allochtoon, in de Ramadan, dronken over straat gaan. Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 22 augustus 2010 om 12:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() ![]() is niet blij. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() [Male belly dancers] Zoals je weet verbraken Lodewijk XV en zijn Madame de Pompadour jaarlijks vóór Pasen hun relatie om ter biecht en communie te kunnen gaan. Daarna was het gewoon weer de normale fornicatie... Dit soort zaken spelen dus binnen alle culturen. http://nl.wikipedia.org/wiki/Madame_de_Pompadour Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 22 augustus 2010 om 12:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ligt iemand daarvan wakker?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om alle mogelijke problemen te vermijden doe ik niet aan ramadan toestanden mee.
Echt, ge weet niet hoe gemakkelijk dat het leven maakt. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ophokplicht voor gitsige moslimdames aub.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Voor sluitspiermusketiers ook aub.
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 22 augustus 2010 om 15:11. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Als je 's avonds niet overdrijft kan je door te vasten heel erg afvallen. Ik mocht dit twee jaar doen, om te weten hoe het voelt. Vasten komt zowat in alle religies en natuurlijke geneeswijzen voor. Wij hoeven dus ook niet van het vasten een drama te maken en als verder bewijs te zien hoe ANDERS den moslimmedemensch toch is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Religie heeft ook een sociale functie en er zijn voordelen aan verbonden om gezien te worden als een gewaardeerd lid van de gemeenschap, en dat zet mensen ertoe een hypocritische leefstijl te volgen. Nochtans bewonder ik de islam die eist dan vier moslimmannen van onbesproken gedrag een aanklacht van ontucht tegen een andere kunnen inbrengen. Je zou dus midden op het Spuiplein van Den Haag ontucht moeten bedrijven om gestenigd te kunnen worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie maakt er een drama van? Als jij wil vasten stoor je daar niemand mee. Behalve natuurlijk wanneer je mij wil verplichten mee te vasten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() En wat zijn sluitspiermusketiers ? ![]()
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Abu says...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Dat is een legitieme vraag, hoewel die 'ik ben zo maagdelijk en weet niets van deze dingen -act' op den duur wel agressie kan gaan oproepen. Er is geen enkel excuus om in deze tijd nog als maagd door het leven te moeten gaan. Dus...
![]() http://www.google.nl/images?um=1&hl=...etiers&spell=1 http://www.google.nl/images?hl=nl&q=...og&sa=N&tab=wi http://www.google.nl/search?hl=nl&&s...etiers&spell=1 Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 23 augustus 2010 om 14:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Zal ik eens ontuchtig zijn met u, Egmond?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En die allochtoon had toevallig "ik ben moslim" op zijn voorhoofd getatoeëerd staan? Ik ken genoeg Marokkanen en Turken die geen moslim zijn en na hun dagtaak graag een paar pintjes gaan drinken voor ze thuis een hapje gaan eten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |