![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Beste,
Wij zijn 4 studenten aan de Katholieke Universiteit Leuven en doen in het kader van onze studies een grootschalig onderzoek om de vrijgezel in Vlaanderen in kaart te brengen. Hiervoor hebben we een enquête opgesteld in samenwerking met Singles.be. Nu hebben we een groot aantal mensen nodig die onze enquête willen invullen, maar slechts een beperkt budget om deze mensen te bereiken. Je zou er ons dus ongelooflijk mee helpen door deze vragenlijst in te vullen en door te sturen na al jouw contactpersonen! In ruil hiervoor loten we enkele filmtickets en een bongobon uit onder alle deelnemers. Nodig dus ook zeker al je vrienden uit om onze vragenlijst in te vullen zodat ook zij hier kans op maken! Wie zoeken we? -Mannen en vrouwen uit Vlaanderen, tussen de 25 en de 65 jaar -Vooral vrijgezellen, maar ook alle niet-vrijgezellen kunnen van groot belang zijn voor ons onderzoek De vragen kan je vinden via onderstaande link. Het neemt ongeveer een kwartier tijd in beslag om deze grondig in te vullen. http://enquete.afcleuven.be/limesurv...=48349&lang=nl Beantwoord je niet aan het leeftijdscriterium en wil je ons toch steunen? Dan kan je nog steeds een grote hulp zijn door deze link naar al je kennissen door te mailen. Als je facebook hebt, kan je je ook steeds lid maken van onze groep: http://www.facebook.com/group.php?gi...8414627&ref=ts Alvast heel erg bedankt![/b] Saskia, Jill, Denise, Yves |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Is het echt nodig om zoveel woorden vet te maken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Als je at random invult zonder de vragen te lezen. Laatst gewijzigd door knipptics : 23 augustus 2010 om 13:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ze zoeken vrijgezellen tot 65 jaar oud en dan geven ze die nen tamtam ... Marketingstudenten zijn het dan toch niet ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Saskia ? ![]() Julie staan op GeenStijl. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn er vier studenten nodig voor dat onderwerp?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja ...
![]() Onderzoek naar vrij gezellige vrijgezellen is niet evident ... Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Zou u 500 euro geven voor een lidmaatschap van .... ??
Ik vraag me af wat het wetenschappelijk nut is van deze enquête, het lijkt me meer een commerciële enquête. Ik ben halverwege deze enquête gestopt. Schandalig dat dit gebeurd met belastinggeld. Leren ze aan de universiteit in Leuven geen ethiek meer misschien ? Dit is gewoon een enquête in opdracht van eerder dan in samenwerking met. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De link laadt zelfs niet bij mij. Ik denk dat ze voor mij per default al 'hopeloos' hebben ingevuld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik was ermee bezig toen het plat viel.
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
eerder overijverig dus...
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Is al kleir se, succes ermee!
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb de enquete ingevuld, uitgezonderd de laatste pagina, even al mijn persoonlijke gegevens vrijgeven aan een stel nieuwsgierige aagjes.....
Neen, beste studentjes, deze man, zelfs al zou ie vrijgezel zijn, loopt al 25 jaar niet meer in dit soort valstrikken.
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe groot is de kans dat je na invullen van die enquete lastig gevallen wordt door mensen die je allerhande dingen willen aansmeren ?
|
![]() |
![]() |