![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() http://www.vandaag.be/binnenland/460...atis-hulp.html
Het lijkt me dat dit eerder een bewijs is dat ons sociaal vangnet voor migranten uit de hand gelopen is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het eerste dat "potentiele emigranten" in handen krijgen is hoe en waar ze moeten zijn om hun centen zo snel mogelijk te krijgen en welke procedure ze moeten volgen. Procedure zijnde : welk verhaaltje het meeste kans maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() België is niet het OCMW van de wereld en Antwerpen mag niet het opvangcentrum worden voor alle illegalen, asielzoekers e.d. die in ons land soelaas zoeken. 't Schijnt dat er in de Ardennen nog heel veel plaats is, waarom worden daar niet meer immigranten ondergebracht.
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Dat krantje zal wel met soepsiediegelden gedreven worden, dus de eerste reactie van de overheid dient derhalve het onmiddellijk stopzetten van de subsidie hieraan te zijn.
Tevens zou de vreemdelingenpolitie (of de tak van de politie die die taak heeft) eens actief bij dat soort adressen waarvan in het artikel sprake is, op zoek moeten gaan naar illegalen en die verder zonder pardon repatriëren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister
|
![]() Hoe richt ik een nepbedrijf op, hoe schrijf ik een nep ontslagbrief, hoe zeg ik in het nederlands 'gij hebt mijn stem burgemeester' enz.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In welk land worden , zelfs indien je betrapt wordt, valse documenten, geaccepteerd : UK [ ] B [X] N [ ] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Waar gebeurd. In den Belziek :
Een illigaal mag na jaren Belg worden. Al die jaren zat hem in 1 van enkele studios in een villawijk in Grobbendonk. Dik betaald door het ocmw. Hij droomde om Belg te worden. Het leven is hier goed. Vele Belgen kunnen die studios niet betalen omdat ze in een villawijk liggen. Deze Nieuwe Belg krijgt zijn paspoort en bijkomstig het leefloon. spijtig voor hem kan hij niet blijven wonen in die studio. Dat is veel te duur van huur voor een leefloner. Diep bedroeft zoekt hij werk. Helaas dat kan niet hij moet nog 6 maanden wachten op zijn arbeidskaart. Dus nu moet hij in een kamertje in antwerpen wachten op het recht van te mogen gaan werken. Wat was het leven van illigaal toch mooi. Zo mooi wonen tussen al dat groen in de kempen. Wat is het leven van een arme belg met slechts een leefloontje hard. Ik heb goed gelachen toen hem dat vertelde. Ik zei hem alle Belgen gelijk voor de wet. De illigalen die krijgen wat meer. Laatst gewijzigd door grimbergen : 8 september 2010 om 13:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Staatssecretaris
|
![]() Brazilianen zijn welkom. Nog nooit gehoord van braziliaanse overvallers hier. of braziliaanse hangjongeren. Of dealers. Of fundamentalisten.
En ik weet van een goede bron dat die gasten werken! weliswaar in het zwart, maar ze werken tenminste voor de kost.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Uiteraard hem ik hem in het gelaat uitgelachen. Kom aan wie gelooft dat gebleit van die nieuwe belgen nog. Ik ga je waarschuwen. Paranoia pilletjes kunnen je helpen. Maar volgens mij heb je ook nood aan diepere begeleiding. Je bent zo iemand die je alles kan wijsmaken. Weet je al dat bananasplit rondtoert in vlaanderen. Ik denk dat je veel kans maakt om het (angst)haasje te zijn. ![]() Dat je iemand zoekt voor je familiefeestjes lijkt me niet verwonderlijk. Daar komt niet zo veel volk naar toe zeker. Al die alcoholvrije spullen. De scheiding ts mannen en vrouwen. ![]() ![]() Veel sterkte nog. Laatst gewijzigd door grimbergen : 8 september 2010 om 14:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
![]() Citaat:
Evenmin zou ik de aandacht vestigen op het feit dat je mij en mijn vriendin voorheen hebt beledigd. Niemand gelooft dat je "met je beentjes in de lucht bedoelde", want dan zou je dat gewoon geschreven hebben en niet "met de beentjes ***". Ik begrijp je onmacht wel, hoor, maar een beetje redelijkheid ligt vast binnen je mogelijkheden. Verder maakt niemand mij wat wijs en jij al helemaal niet, met je halfslachtige, overduidelijk verzonnen verhaaltjes. EDIT: ik zie dat je de nood voelde om er nog wat meer stompzinnigheid aan toe te voegen: Citaat:
Laatst gewijzigd door Steve_M : 8 september 2010 om 14:32. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bijzonder jammer voor je. Maar ik heb reeds eerder dit geschreven. Dus al uw geblaat en leugens vallen in het niets met dit. Het toont aan dat jij rancuneus bent en je ongelijk niet kan toegeven. ![]() Laatst gewijzigd door grimbergen : 8 september 2010 om 14:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Jij hebt duidelijk nog geen jonge kindjes. Jij denkt echt met de ouders te kunnen meepraten. Zielige aaaah band. Rancuneus verhef jij tot een gave. ![]() Laatst gewijzigd door grimbergen : 8 september 2010 om 14:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wanneer gaat het gros van de echt Belgische bevolking die partijen en politiekers die dat allemaal mogelijk hebben gemaakt en zelfs in de hand werken ernstig naar het verdomhoekje sturen tijdens de verkiezingen. En daarna die multiculstal wat opkuisen vooraleer er een economische en maatschappelijke ramp van komt?
Of denken sommigen dat dat nog decennia zo verder kan? |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Onze oma vond ik het goed verwoorden: "ja, ik heb van die mens pralines gekregen op de markt, dus da kan geen slechte mens zijn e, op den diene ga ik stemmen" Laatst gewijzigd door plakker : 8 september 2010 om 14:50. |
|
![]() |
![]() |