![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Een 14-jarig meisje uit Rotterdam blijkt op 3 maart in een woning in de wijk Beverwaard door vijf jongens te zijn verkracht. De politie hield maandag vijf verdachten aan, Rotterdammers van tussen de 13 en 16 jaar oud. Dat maakte de politie woensdag bekend.
Het meisje was de woning binnengelokt door een vage bekende van haar. De jongen verkrachtte haar. Vier andere jongens, die naar het huis waren gekomen, misbruikten het meisje ook. Het slachtoffer wist daarna te ontsnappen, maar durfde pas later aangifte te doen. De jongens hebben bekend en worden donderdag voorgeleid aan de officier van justitie. In Rotterdam speelt nog een vergelijkbare zaak. Justitie doet onderzoek naar acht jongeren, die in West maandenlang meisjes van tussen de 13 en 15 jaar zouden hebben misbruikt. De slachtoffers zouden zijn gechanteerd met foto's van de seks. De vermeende daders maakten deel uit van een groep van twintig jongeren, die worden verdacht van berovingen, inbraken en bedreigingen. Zij moeten zich 8 en 22 juni voor de rechtbank in Rotterdam verantwoorden. Bron: http://www.planet.nl/planet/show/id=...0709/sc=38b4f0
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat heeft dit te maken met "broodjes aap verhalen"?
![]() |
#3 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Europees Commissaris
|
![]() Ik dacht dat ik gehoord had op het nederlandse nieuws dat het hier om blanke jongeren gaat, kan iemand dit bevestigen?
Hexa onder seba's account
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ROtterdams Dagblad - Donderdag 6 Mei 2004 Jonge vader (16): 'Ze vroeg er zelf om' Drie broers betrokken bij verkrachting Door Sander Rooijakkers Rotterdam - Vijf Rotterdamse jongens van 13 tot 16 jaar, waaronder drie broers, zijn deze week in de Beverwaard gearresteerd voor betrokkenheid bij verkrachting van een 14-jarig meisje. Twee jongens hebben bekend seks te hebben gehad met het meisje. Maar daar zou ze zelf om hebben gevraagd. Op het pleintje achter het huis van de drie broers hangt een tiental jongeren rond. Er ligt een halter om de spieren te trainen. Er staat een bank op straat en er klinkt keiharde muziek. Veel jongens hebben rastaharen, sommigen dragen daar weer een doek over. Een van hen blijft onophoudelijk, alsof het de normaalste zaak van de wereld is, schieten met een ongeladen vuurwapen. Klik, klik, klik. ,,Verkrachting?'' klinkt het verveeld. Ja, ze hebben zoiets gehoord. Ze halen hun schouders op. De moeder van de drie broers zegt 'erg boos' te zijn op haar kinderen. ,,Mijn hart doet er pijn van. Al weet ik niet wat er precies is gebeurd. Het meisje zegt dat het tegen haar zin is gebeurd, de jongens zeggen van niet.'' Maandagmorgen om een uur of zes hoorde de moeder een keiharde knal. Ze was nog slaapdronken en wist niet precies wat er gebeurde. Er stonden agenten van het arrestatieteam in haar slaapkamer en ze kreeg handboeien om. Haar drie zonen werden gearresteerd. ,,Natuurlijk wist ik niet waarom. Dat hoorde ik toen pas.'' Ze had niet gedacht dat haar kinderen ooit zoiets zouden doen. Alleen de oudste had wel eens met de politie te maken gehad, zegt zijn moeder. De anderen nog nooit. ,,En ze doen het allemaal goed op school.'' Het jonge Antilliaanse gezin woont vier jaar in Nederland. De 16-jarige jongen heeft een baby van een jaar. Hij heeft nog steeds een relatie met de moeder van het kind. Moeder en kind logeren geregeld bij de jonge vader. De moeder van de baby is eveneens Antilliaans en dat geldt ook voor het slachtoffer van de verkrachting. Ze wonen allemaal in de Beverwaard en kennen elkaar goed. ,,Ze kwam geregeld op bezoek en ze is hier ook ná die verkrachting nog geweest,'' zegt de moeder van de broers. Vrienden en vriendinnen kwamen meestal naar het schuurtje achter de woning, grenzend aan het plein. ,,Als ik thuis ben, wil ik die jongeren niet allemaal in mijn huis,'' zegt de moeder. De verkrachting zou al op 3 maart zijn gebeurd, maar het 14-jarige meisje durfde pas vorige week aangifte te doen. Ze was vooral bevriend met de oudste van de drie broers. Hij zou haar op de dag van de verkrachting hebben uitgenodigd binnen te komen om naar de baby te kijken. Maar de baby was er niet en ook de moeder van de broers was niet thuis. Hij zou het meisje toen hebben verkracht. Later kwamen de twee jongste broers en twee vrienden binnen. Een van die vrienden zou het meisje ook nog hebben verkracht, de andere drie zouden 'slechts' hebben staan toekijken. De jongste dader was een dag daarvoor 13 jaar geworden. De moeder van de broertjes zegt het meisje niks te verwijten. ,,Ik ben ook een vrouw. Als zij het gevoel had dat ze aangifte moest doen, dan is dat haar goed recht. Dan wordt het straks haar woord tegen dat van de jongens. Maar daar hoef ik me gelukkig niet mee te bemoeien. Dat is aan de rechter.'' Het jonge vijftal wordt vandaag voorgeleid aan de officier van justitie.
![]() |
![]() |
#7 |
Minister
|
![]() Groepsverkrachtingen door bende uit Nieuwe Westen Rotterdam
Rotterdams dagblad meldt: Rotterdam - De zestien minderjarigen, die de afgelopen tijd door de politie in Rotterdam zijn aangehouden zouden zich een paar keer in groepsverband aan twee of meer meisjes van 13 tot en met 15 jaar hebben vergrepen. In wisselende samenstelling zou de groep van 12- tot en met 18-jarigen zich niet alleen schuldig hebben gemaakt aan zedenmisdrijven maar ook aan berovingen, inbraken en bedreigingen. Bij hun aanhouding en bij de verdachten thuis zijn elf neppistolen in beslag genomen. Het contact met de meisjes is onder meer via internet ontstaan. Na 't chatten werd dan een afspraak gemaakt. Zowel slachtoffers als daders zijn van verschillende etnische afkomst. Ze kennen elkaar niet van dezelfde school, het lijkt meer op een soort 'buurtgang'. Veel feiten hebben zich van medio vorig jaar tot en met januari afgespeeld in een deel van het Nieuwe Westen. De activiteiten van de knapen op en rond de Nieuwe Binnenweg kwamen vorige maand aan het rollen toen bij de politie aangifte werd gedaan van een zedenmidrijf. Volgens een van de advocaten gaat het om twee meisjes. De eerste arrestaties volgden snel daarna, een maand later werd de rest opgepakt. Inmiddels zitten zeven van de zestien jongens nog vast. Voor vier van hen beslist de rechtbank binnenkort of hun voorarrest wordt verlengd met maximaal dertig dagen. De andere drie worden in ieder geval tot volgende maand binnen gehouden. Advocaat mr. K. Blonk zegt dat de verdachten min of meer bekennen. ,,Het is een groot onderzoek. Er wordt nu volop verhoord. Dan gebeurt het dat een jongetje wat vertelt waar andere verdachten mee worden geconfronteerd. Zo zijn ze langzaam maar zeker aan al die verdachten gekomen.''
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() rotterdam is dan ook verziekt door demografische vervuiling.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister
|
![]() Onze steden zijn de vuilbakken van de multiculturele samenleving.
![]() |
#10 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |