Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 mei 2004, 20:54   #1
Groen Valkje
Banneling

Groen Valkje's schermafbeelding

Standaard

OPGELET VOOR NIEUW RECHTS.

Vlaams Blok; partij ten dienste van het grootkapitaal.
Binnenkort, op 13 juni, moeten we terug gaan stemmen. Gedurende al meer dan 20 jaar mag een partij als het Vlaams Blok onbelemmerd hun racistische propaganda op de mensen loslaten om zo bij elke verkiezing stemmen te winnen. Zo zet het al jaren de migranten en vluchtelingen tegen de Belgen op en omgekeerd. Een oude tactiek om aan de macht te komen.
Het Vlaams Blok doet zich voor als het enige alternatief in de wetstraat, tegen de traditionele partijen. Niets is minder waar. Het is juist een onderdeel van die andere partijen die de vrije markteconomie weigeren in vraag te stellen en geen opbouwend alternatief bieden.
Het is duidelijk dat het graag in de staatsmacht wil delen, of alleen heersen, en zo ons land naar een nog repressiever bestuur zal leiden. Het mag duidelijk zijn dat de rijken dit graag zien gebeuren, om zo linkse politieke thema’s uit de kijker te krijgen en rechtse op de agenda te plaatsen door een extreemrechtse partij gedurende al die jaren onbelemmerd zijn gang te laten gaan. Nochtans hebben de grote bedrijfsleiders nood en altijd al nood gehad aan goedkope arbeidskrachten uit het buitenland om hun overproducerende ondernemingen draaiende te houden.
De interne democratie binnen het Vlaams Blok is een lachertje. Enkel de hoge koppen mogen het hoge woord voeren, de rest moet zwijgen. Ook de leden van het Vlaams Blok mogen alleen applaudisseren en toekijken. Toch beweert het de partij van het volk te zijn. Het is er altijd als eerste bij om de klokken te luiden als hun recht op vrije meningsuiting in het gedrang komt. Dat terwijl het Vlaams Blok geen enkele democratische traditie heeft. Integendeel; zijn ontstaan is juist voortgekomen uit de Vlaamse fascistische familie en is er nog altijd aan geallieerd.
De fundamentele oorzaken van de problemen in de maatschappij worden meer en meer uit het oog verloren. Wie heeft het nog over de ware machtsverhoudingen tussen hen die alles bezitten en zij die niets bezitten? Zo zal criminaliteit blijven bestaan zolang er geld bestaat. Het instrument van de bourgeoisie om de gewone mens blijvend tegen elkaar op te zetten en nooit tot een eensgezindheid te komen.
Daar het Vlaams Blok al vele jaren in het parlement huisvest, kunnen zij dan ook al jaren op hun lauweren rusten en de nodige subsidies binnenrijven om hun fascistische propagandatechnieken te kunnen blijven betalen, en zo de mensen blijvend tegen elkaar op te zetten. Zo hun oude stemmen behouden en nog meer stemmen binnen te halen. En langzamerhand een deel van de onderdrukkende staatsmacht te worden.
Als ze dat al altijd niet geweest zijn…
Daarom roepen wij op om op 13 juni niet op het Vlaams Blok te stemmen maar blanco of niet te gaan stemmen als protest tegen de onderdrukkende machtsstructuren van de vermogende op de onvermogende.
Groen Valkje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2004, 21:00   #2
Laudi
Schepen

Laudi's schermafbeelding

Standaard

Compleet nutteloze oproep !!!
Mijn stem gaat naar het Vlaams Blok !
Laudi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2004, 21:04   #3
kwelduvel
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laudi
Compleet nutteloze oproep !!!
Mijn stem gaat naar het Vlaams Blok !
En de mijne ook!! Minder gezang, meer behang!!
kwelduvel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2004, 21:04   #4
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

rood vlakje is een hopeloos rood vogeltje, een week roodborstje

op 13 juni slaat het Vlaams Blok toe !
Bij een onterechte veroordeling veranderen we van naam, zei Vanhecke !
We zijn er klaar voor ! Voor een Nieuwe Vlaamse Democratische Partij !
Bij een volgende verkiezing zijn de scherpe kantjes er allemaal af en kan je het 70 puntenplan door uw cordon sanitair spoelen
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2004, 21:07   #5
Groen Valkje
Banneling

Standaard

Laat het vlaams blok 4 jaar meeregeren, weg met cordon waar ik altijd al tegen was en we gaan dan eens praten, als dat tenminste nog mogelijk is, want misschien zitten onze vingertoppen en tong in een bokaaltje met sterk water
Oud 22 mei 2004, 21:07   #6
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

je nieuwe avatar is storend.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2004, 21:08   #7
Groen Valkje
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard
waarom ? Ik vind hem opwindend Het zal erg genoeg worden , alle vrouwen in een lange rok aan de haard soon
Oud 22 mei 2004, 21:09   #8
kwelduvel
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rood Valkje
Citaat:
waarom ? Ik vind hem opwindend
Heb je er geen met Vlaams Blok tetten?
Oud 22 mei 2004, 21:10   #9
Laudi
Schepen

Laudi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
waarom ? Ik vind hem opwindend Het zal erg genoeg worden , alle vrouwen in een lange rok aan de haard soon
daarom juist
Laudi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2004, 21:10   #10
Groen Valkje
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door |||| |||| |||| |||| ||||
Citaat:
waarom ? Ik vind hem opwindend
Heb je er geen met Vlaams Blok tetten?
liever natuur, geen plastiek tetten
Oud 22 mei 2004, 21:10   #11
benji
Provinciaal Gedeputeerde

benji's schermafbeelding

Standaard

Ik stem op mr De winter ,De mondigste politieker in vlaanderen !!
Niemand wint het debat van hem ....omdat hij de waarheid DURFT zeggen!

13 juni vote De Winter !!
benji is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2004, 21:11   #12
kwelduvel
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door benji

en voor een nieuw behangpapier!!
Oud 22 mei 2004, 21:21   #13
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
OPGELET VOOR NIEUW RECHTS.

Vlaams Blok; partij ten dienste van het grootkapitaal.
Binnenkort, op 13 juni, moeten we terug gaan stemmen. Gedurende al meer dan 20 jaar mag een partij als het Vlaams Blok onbelemmerd hun racistische propaganda op de mensen loslaten om zo bij elke verkiezing stemmen te winnen. Zo zet het al jaren de migranten en vluchtelingen tegen de Belgen op en omgekeerd. Een oude tactiek om aan de macht te komen.
Het Vlaams Blok doet zich voor als het enige alternatief in de wetstraat, tegen de traditionele partijen. Niets is minder waar. Het is juist een onderdeel van die andere partijen die de vrije markteconomie weigeren in vraag te stellen en geen opbouwend alternatief bieden.
Het is duidelijk dat het graag in de staatsmacht wil delen, of alleen heersen, en zo ons land naar een nog repressiever bestuur zal leiden. Het mag duidelijk zijn dat de rijken dit graag zien gebeuren, om zo linkse politieke thema’s uit de kijker te krijgen en rechtse op de agenda te plaatsen door een extreemrechtse partij gedurende al die jaren onbelemmerd zijn gang te laten gaan. Nochtans hebben de grote bedrijfsleiders nood en altijd al nood gehad aan goedkope arbeidskrachten uit het buitenland om hun overproducerende ondernemingen draaiende te houden.
De interne democratie binnen het Vlaams Blok is een lachertje. Enkel de hoge koppen mogen het hoge woord voeren, de rest moet zwijgen. Ook de leden van het Vlaams Blok mogen alleen applaudisseren en toekijken. Toch beweert het de partij van het volk te zijn. Het is er altijd als eerste bij om de klokken te luiden als hun recht op vrije meningsuiting in het gedrang komt. Dat terwijl het Vlaams Blok geen enkele democratische traditie heeft. Integendeel; zijn ontstaan is juist voortgekomen uit de Vlaamse fascistische familie en is er nog altijd aan geallieerd.
De fundamentele oorzaken van de problemen in de maatschappij worden meer en meer uit het oog verloren. Wie heeft het nog over de ware machtsverhoudingen tussen hen die alles bezitten en zij die niets bezitten? Zo zal criminaliteit blijven bestaan zolang er geld bestaat. Het instrument van de bourgeoisie om de gewone mens blijvend tegen elkaar op te zetten en nooit tot een eensgezindheid te komen.
Daar het Vlaams Blok al vele jaren in het parlement huisvest, kunnen zij dan ook al jaren op hun lauweren rusten en de nodige subsidies binnenrijven om hun fascistische propagandatechnieken te kunnen blijven betalen, en zo de mensen blijvend tegen elkaar op te zetten. Zo hun oude stemmen behouden en nog meer stemmen binnen te halen. En langzamerhand een deel van de onderdrukkende staatsmacht te worden.
Als ze dat al altijd niet geweest zijn…
Daarom roepen wij op om op 13 juni niet op het Vlaams Blok te stemmen maar blanco of niet te gaan stemmen als protest tegen de onderdrukkende machtsstructuren van de vermogende op de onvermogende.
Bende vorte leugens, zelfs geen verklarend antwoord waard. Uw post versterkt alleen maar mijn wil om op 't Vlaams Blok te stemmen, want het zijn juist deze leugens die moeten verdoezelen dat er zoveel werklozen en zoveel bespaard is -> op de burger z'n kap.
Intussen heeft de overheid wel zoveel ambtenarenpostjes met administratiekul, om ze bezig te houden, meer gemaakt die allemaal op de rug van de werknemers uit de privé sector betaald worden.
En dan is er nog niks gezegd over de subsidie smeerlapperij waardoor belastingsgeld in 't sop verdwijnt van de zwembaden van de rijke klojos.
Bugger off, mate!
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2004, 21:27   #14
benji
Provinciaal Gedeputeerde

benji's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

en voor een nieuw behangpapier!!
lol ,en voor nieuw behang ! uwe naam ? Zijn da pianotoetsen , help ,zijde gij de piano?
Kem het altij geweten da ge een gesplete persoonlijkheid bent muhahahahahahaha
benji is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2004, 21:45   #15
Cynicus
Banneling

Cynicus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ik ook.
Cynicus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2004, 21:46   #16
kwelduvel
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynicus
Citaat:

Ik ook.
Ik ook.
Oud 22 mei 2004, 21:46   #17
kwelduvel
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynicus

Ik ook.
Ik ook.
En ik ook.
Oud 22 mei 2004, 21:48   #18
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Laat het vlaams blok 4 jaar meeregeren, weg met cordon waar ik altijd al tegen was en we gaan dan eens praten, als dat tenminste nog mogelijk is, want misschien zitten onze vingertoppen en tong in een bokaaltje met sterk water
Een beetje zoals de Deense Volkspartij, zeker...
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2004, 21:50   #19
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:

vergeet Verstrepen niet ! Morel ! Demol ! Van der Meersch !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2004, 21:51   #20
kwelduvel
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
Citaat:

vergeet Verstrepen niet ! Morel ! Demol ! Van der Meersch !
En de Vlaams Leeuw! GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be