![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Europees Commissaris
|
![]() heeft er iemand de degoutante reacties van Frank van den Broucke en Verhofstadt gezien op Ter Zake over wat zij vonden over het kiesbedrog??????
reporter aan Verhofstadt: denkt u niet dat u kiesbedrog pleegt Vhfst: neen, integendeel zelfs: diegenen die op twee lijsten gaan staan en er niets bijzeggen plegen kiesbedrog, ik zeg er duidelijk op voorhand bij wat ik ga doen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Och, dat kiesbedrog, zo schandalig!
Nogmaals: paars heeft een voorstel van CD&V hiertegen enkele weken geleden weggestemd in de commissie.
![]() |
#3 | |
Europees Commissaris
|
![]() VanHecke stond ook volop te kronkelen, maar voor hem geldt nog dat hij dezelfde wapens mag gebruiken als diegenen die het veroorzaakt hebben (ontwerp kieswet)
er was nog een VLD'er (Somers of De Gucht denk ik) die er dit uitflapte: het zou nogal dom van ons zijn om onszelf een concurrentienadeel aan te doen door er niet aan mee te doen ![]() ![]() ![]() en van den broucke repte uiteraard geen woord over zijn voorzitter triestig...
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Verhofstadt ging wel lopen toen de reporter doorvroeg!
Onbeschoft, vind ik,en zijn redenering is ook maar zeeeer flauw: als je erbij zegt dat je liegt, dan is dat toegelaten!!! Maar ja, hij doet ook niets anders, de macht der gewoonte!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Vreemdeling
|
![]() Neem nou Syrie. Die mensen daar wonen dus ook niet huizen, maar in tenten. Hoe kan je daar nou politiek bedrijven? en spreken? Ze rijden op kamelen door de woestijn en hun voeten stinken naar kamelen en ze maken alles vies.
Zoals laatst, maar dat vertel ik een andere keer. Ook maken ze hun tent niet schoon, en als ze het wel fdoen dan niet goed. Hoe kan je dat nou politiek noemen, HO MAAR. Ze terroristenderen ons land hier terwijl hun familie door de woestijn rijdt. Hoe heeft zo'n land poliitiek? Hoe gaat dat in z'n werk? In syrie gaan ze met het kameel naar de zee toe. Daar staan enkele beschaafden, bijna blanken, deze zijn zo ver ontwikkeld dat ze boten hebben kunnen bouwen van palmbomen en cactussen. In deze zogenaamde cactusschepen varen ze naar de haven van antwerpen waar ze massaal naar het binnenland trekken op honden en ezels. Vervolgens komen ze in vlaanderen aan waar ze in winkels vies maken en dan gaat alles stinken. En dan leren ze hier denken en vragen een uitkering aan. Hoe gaat dat in zijn werk? Syrier komt binnen, gaat naar postkantoor, heeft geen schoenen, kan niet praten, heeft vijf vrouwen mee, vraagt geld. Krijgt dikke bankrekening en mooie auto en pooierbak en een huis en kinderen. Schoenen koopt hij bij mij. Hier ligt de grens voor me. Ik vertik het de allochtonen mijn winkel vies te maken. Voor ons ligt mijn winkel, achter ons ligt mijn winkel en in ons staat mijn winkel. Hoe kunnen mensen leren hun douche om te bouwen? Ik heb in mijn winkel een douche. Deze heb ik afgetimmerd en het gasbedrijf heeft de slang in de douche. Dit kost geld, en wie betaald dat? IK. En mijn vrouw ook, maar die werkt niet. Dus hoe moet dat? Dit is dus een massaal probleem geworden. vandaag. Het is de pest van het gezwel. Kortom, buitenlandse politiek? Watnou! Hypcrisie is a state of mind. Denk daar nou eens aan. Dan word het egt beter |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister
|
![]() Ik denk dat ik voor iedereen spreek, als ik zeg: Beste Worst, wil je je aan de topic houden of je zaad elders gaan spuien?
![]()
![]() |
#9 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Dat ruimt mijn vrouw wel op, dat is gratis! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() Hoe kan jij quoten, wat er niet staat?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() Ik denk dat die winkel van jou slecht draait, als je tijd hebt om hier het forum te verpesten.
Ik zal je in ieder geval vanaf nu negeren, en hopelijk doet iedereen dat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#20 |
Vreemdeling
|
![]() Ter Zake, ja, daar hou ik wel van, niet van dat geouwehoer.
Dit soort verhalen zijn niet meteen relevant in dit topic, die verhalen kun je op andere sites kwijt ![]() Bvd. Jeroen |
![]() |
![]() |