![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Hij schuwt geen enkele hete snaar en gaat volop in de aanval tegen de US en Israelische terreur. Wat lezen we in de pers? Dat iedereen wegliep, het waren enkel marionetten van de VS en een paar honden die er achter aan liepen. Van het oorverdovend applaus kregen we niks te horen.
Zo wil hij een onafhankelijk 9/11 onderzoek, net zoals de rest van de wereld. Onwaarschijnlijk dat de Amerikanen genoeg nemen met dat frauduleus commissie rapport. En waarom Afghanistan en Irak bezetten ons zogezegd een veilige wereld zou bezorgen, gepropagandeert door de propagandamachine. Over de toenemende wapenrace doorheen de wereld door het vs militair complex. En de nucleare farces die de wereld bedreigen. Alsook de onverantwoordelijkheid inzake co2 uitstoot. Ok, toegegeven, soms is er wat onnodige rethoriek, maar de geldige punten van kritiek zijn er nog steeds. Het is eens wat anders. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Wat voer je eigenlijk in Europa uit als je zo voor Ahmadinijhad en consoorten staat.
Waarom ga je daar je geluk niet beproeven. En geen gezeur aub omdat je het daar met véél minder zult moeten doen en vooral, bovenal heel goed op je woorden moet passen. Ik hoop dat je geen vrouw hebt want voor haar is het daar nog véél minder plezierig leven. Ik weet niet van welke afkomst je bent maar als dat dus geen Europeaanse afkomst is zou ik in jouw plaats mijn heil elders gaan zoeken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wellicht weet A. hoe de vork in de daadwerkelijke steel zit met betrekking tot de 9/11 situatie. Of kan hij het vermoeden omdat hij misschien beter geïnformeerd is over het internationale terrorisme dan de paranoïde VS ambtenaren die inmiddels al meer dan 1200 organisaties op de been hebben gebracht dit fenomeen te bestrijden.
Aangezien ik de media niet meer geloof op hetgeen ze schrijven zal toch eerst bewezen moeten worden wat men Iran toedicht. Dat het op papier geen vrienden van Israël zijn dat is wel duidelijk. Maar wat is de werkelijkheid? In ieder geval niet datgene wat uit de pijp van ome Sam komt. Dat is wèl werkelijkheid!
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stelen is een zwak werkwoord: stelen - stal - gestolen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 24 september 2010 om 13:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ahma. mag dan misschien wel een dictator zijn, maar op gebied van 9/11 moet ik hem toch gelijk geven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat denk ik niet , hij pleit wellicht voor nieuw onderzoek omdat de bestaande onderzoeken niet ingaan op het waarom van de aanslagen, op de vraag wat de kapers tot die aanslag heeft gebracht.
De mogelijkheid om zelf oorlogsmisdaden te kunnen plegen vervalt niet door de vijand 'terroristen' te noemen, en ook niet als het terroristen zijn. Laatst gewijzigd door atmosphere : 24 september 2010 om 14:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Vandaar ook het immense applaus.
Bij mijn weten is er niemand gestenigd. En als dat zo zou zijn, heeft hij daar niets mee te maken, hij heeft namelijk geen macht daarover, hij is gewoon een woordvoerder. Dat de verkiezingen vervalst zijn, moet je dan maar bewijzen, stap ermee naar de EU. Klaag dan ook de rigged elections van Bush ineens aan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Het was gewoon een frauduleus onderzoek. Dat moet tot op het bot gespit worden, zeker na 2 butale onnodige illegale oorlogen die volgde die ermee te maken hebben.
Laatst gewijzigd door Xing Ho : 24 september 2010 om 15:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik weet dat je niets op zijn punten van kritiek kan inbrengen en daarom probeert persoonlijk te gaan. Je bewijst alleen zijn stellingen. Net zoals de rest hier die weer maar eens naast de kwestie lopen lullen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Gouverneur
|
![]() Dat weerhield Catherine Ashton, de hoge vertegenwoordiger voor Buitenlandse Zaken van de EU, anders niet toen ze een kleine twee maand geleden massamoordenaar en verkiezingsvervalser Paul Kagame per brief feliciteerde met zijn "democratische verkiezingsoverwinning".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nog iets inhoudelijk te melden? Of ga je blijven pronken dat je geen verhaal hebt tegen Ahmadinijad? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |