![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Daarnet vernam ik in 't nieuws op de NOS dat die moslimkleuterleidsters hun sluier niet willen afdoen!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Men zal hier toch eens een komaf mee moeten gaan maken!
Ten eerste staat er nergens in hun godsdienstvoorschriften dat ze een hoofddoek/sluier/tent moeten dragen. Ten tweede staat er wel ergens in dat ze niet buiten mogen komen zonder echtgenoot, dat ze geen andere mannen mogen aankijken en ze zeker geen hand geven. Dat ze dan die tweede bepaling eens gaan volgen en gewoon binnenblijven ! In feite is het gewoon puberaal gedrag dat men "verplicht" wil laten gedogen "omdat" het onder godsdienstvrijheid zou horen! Ik zou het volledig grappig gevonden hebben moest ze "snit en naad" gevolgd hebben! (naaimachine en alles mee naar huis, wegens vastgestikt misschien?) Ik wordt volgeling van die vroegere Kretenzische godsdienst, waarbij de vrouwen met ontblote borsten rondlopen (het is hier natuurlijk wel een beetje frisjes, maar dat nemen we erbij). En voor degenen die zich zouden verkneukelen: op mijn leeftijd weet ik niet of je daar nog zoveel aan zal beleven ![]() Enige mannen die graag met een peniskoker willen gaan werken? Superstaaf? laat het me weten hé! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel Circe, als ik van u was, dan zou ik in de zomer die kretenzische godsdienst, en in de winter, den islam belijden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, teute gij! kan ik elke zes maanden een nieuwe pasfoto laten maken! Als ik de lente overleef natuurlijk, van die islam geraakt ge niet zo snel van af heb ik horen zeggen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Lokaal Raadslid
|
![]() [quote]
wouters schreef/ Ach,ach...dat a°2003 volwassen mensen nog zo verblind zijn dat ze voorschriften van primitieve stammen a° 625 als leidraad beschouwen, dat gaat elk gezond verstand te boven.Als parabel of mythe kunnen die"wijsheden"nog wel bestudeerd worden maar in een rationeel-geordende samenleving mag bijgeloof geen plaats hebben.[code] [code] vind jij dan dat wij belgen in een rationeel geordende maatschaapij leven? zijn wij ook niet verblind door primitieve voorschriften? de katolieken (één van de grootste godsdiensten) is niet van het jaar 652 maar hij begint in het jaar 1[/code] |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Lokaal Raadslid
|
![]() [quote]
wouters schreef/ Ach,ach...dat a°2003 volwassen mensen nog zo verblind zijn dat ze voorschriften van primitieve stammen a° 625 als leidraad beschouwen, dat gaat elk gezond verstand te boven.Als parabel of mythe kunnen die"wijsheden"nog wel bestudeerd worden maar in een rationeel-geordende samenleving mag bijgeloof geen plaats hebben.[code] vind jij dan dat wij belgen in een rationeel geordende maatschaapij leven? zijn wij ook niet verblind door primitieve voorschriften? de katolieken (één van de grootste godsdiensten) is niet van het jaar 652 maar hij begint in het jaar 1 |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
P.S.Dat opgestoken middelvingertje komt nogal puberaal over. Kunt ge beter wegdoen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() Daarnet was ik aan 't zappen en zag ik op Ned. 3 een gesluierde vrouw zitten. Die andere vrouw droeg alleen maar een hoofddoek.
|
![]() |
![]() |