![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [size=7]DERTIEN JUNI, BELGISCHE UNIE[/size]
|
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dubbel.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We weten intussen wel stilaan dat u het knopje "Nieuw Onderwerp" weet staan.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#6 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
#7 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
En roep zo niet in mijn oren, anders ga ik toch nog geloven dat jullie kiespubliek hoofdzakelijk bestaat uit mensen die op een gezapige leeftijd gekomen zijn (ex-kolonialen ?) en inmiddels genoodzaakt zijn om over te gaan tot het dragen van een hoorapparaat (of zo'n trompet, voor de echte), teneinde toch nog iets van jullie gewauwel te verstaan.
NOBODY expects the Spanish Inquisition! Our chief weapon is surprise! ...Surprise and fear...fear and surprise.... Our two weapons are fear and surprise...and ruthless efficiency.... Our three weapons are fear, and surprise, and ruthless efficiency...and an almost fanatical devotion to the Pope.... Our four...no... http://orangecow.org/pythonet/the-sp...quisition.html |
|
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Het is altijd toegelaten van blijven te dromen.
Maar je kan een gans leven blijven dromen en juist daardoor niets bereiken.
#9 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Hoeveel procent is eigenlijk het doel dat jullie jezelf stellen?
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#12 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#13 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Van een minderheidsregering gesproken ![]()
![]() |
#14 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() en de waarde van deze topic is: 0
![]() |